המריצו את ההרזיה והחיטוב שלכם בעזרת מוצר בטוח ויעיל - פואנטה

המריצו את ההרזיה והחיטוב שלכם בעזרת מוצר בטוח ויעיל

שורף שומנים יעיל באמת מבטיח לכם יעילות מוגברת של שריפת שומן לצורך הרזיה וחיטוב הגוף מבלי שתצטרכו לעשות הרבה יותר מאשר לתת למרכיבים הבריאים לפעול

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כל מי שנאבק במשקל עודף ועובד קשה כדי לייצר תהליך של הרזיה, היה רוצה להיעזר במוצר בטוח ובריא לשימוש שגם עושה את העבודה שהוא מצהיר עליה.
שורף שומנים יעיל נחשב למוצר שיש בו מרכיבים פעילים שהוכחו ככאלה במחקרים, כאשר מדובר בחומרים טבעיים הנמצאים בכל מקום.

המרכיבים האלה, כשהם משולבים במוצר שמיוצר בפיקוח משרד הבריאות וקיבל את כל האישורים וגם מיוצר בכשרות ישראלית, הם אלה שיכולים להיות ההבדל שבין הרזיה עצלה ואטית לבין הרזיה יעילה יותר וחיטוב אמיתי.

שורף שומנים מהו?

שורף שומנים הוא מוצר שמנצל את התרמוגנזה, השימוש בשומנים ובצריכת אנרגיה גם בשעות מנוחה על ידי השרירים, וממקסם אותם ככל האפשר. זהו מוצר שמתאים לכל אחד שרוצה להוריד באחוזי השומן שלו, משום שמדובר בנוסחה שעובדת בצורה אופטימלית הודות לשילוב המרכיבים הנכון שלה.



הפתרון מוצע גם לשומרי כשרות שרוצים לוודא שהוא מיוצר בפיקוח ומכיל חומרים שאפשר לצרוך גם בישראל. הייפר פלוס הוא מוצר איכותי שהוכיח את עצמו והוא עומד בכל התקנים המחמירים ביותר. המוצר מבטיח שריפת שומן שמסייעת לחיטוב הגוף על ידי היפטרות מהשומנים שמצטברים במקומות שבהם הם מציקים לכם הכי הרב, בעיקר בבטן. ואכן, המרכיבים שיש בו מיועדים בדיוק לשריפה ייעודית של שומנים אלה.

אילו חומרים תמצאו בהייפר פלוס?

החומרים המצויים במוצר ההרזיה ושריפת השומנים מוכרים לנו כחומרים פעילים שמזרזים מטבוליזם ומייעלים את עבודת השרירים ומערכות העצבים בגוף. הם עושים עבודה נהדרת כל אחד לחוד, אבל ביחד, כשהם חלק מנוסחה שהמינונים בה מדויקים, הם מתגברים אחד את השני ומציעים שריפת שומן יעילה לצורך חיטוב הגוף.

חומרים אלה הם:

גוארנה – חומר שמופק מצמח טרופי והיה מוכר במוצרים דיאטטיים בעבר וכיום הוא מצורף לשורף השומנים הייפר פלוס בזכות הקפאין שיש בו וממריץ את הגוף. המרצה זו מעודדת אתכם גם לנוע יותר ובכך לשרוף שומן שהשתחרר לשרירים.

קפאין – הקפאין הוא חומר שכל אחד מכיר כמעורר גם מבלי לדעת איך הוא עובד. החומר הזה ממריץ את השריפה והפירוק של השומנים וזה בדיוק מה שהתרמוגנזה זקוקה לו כדי לשרוף אותם במקום סוכרים. מכיוון שהשומנים שמשתחררים הם שומנים ממקומות לא רצויים כמו הבטן, אפשר להבין כיצד הוא מסייע לחיטוב הגוף.

מגנזיום – אין ספק שעצבים ושרירים הם המפתח לכך שהגוף מנצל בצורה יעילה את האנרגיה שזורמת אליו כל שעות היממה. חומרים חשובים מאבות המזון חייבים להיות בנמצא בגוף כדי להבטיח פעילות תקינה של מערכות אלה, כמו מגנזיום. תחזוקה נכונה של מערכות השרירים ששורפות את השומנים מבטיחה יעילות בשימוש בחומר.

L carnitine – ל-קרניטין – חומר זה מוכר לספורטאים שמבקשים לשפר את ניצולת האנרגיה בגופם. החומר לוקח את השומן ומזרים אותו לשרירים כדי שיישרף שם במקום להשמין ולהצטבר במקום אחר. במילים אחרות, זה הנווט שאחראי לכך שהשרירים ישרפו את השומן.

B12 – ויטמין חשוב זה אחראי לכך שמערכת העצבים ומערכת העיכול יספגו ביעילות את המזון שלנו ובמקרה הזה את מוצר הייפר פלוס שאמור להיספג ביעילות לשריפת השומן.

חומצה לינולאית – חומצת שומן שאינה מיוצרת בגוף והיא נצרכת במזון, ואחראית על כך שהשומן לא יצטבר בגוף ושהשרירים ייבנו היטב כדי לשרוף אותם.


תגובות: 0

נגישות