כמה עולה אייפון 11 וכמה עולה דולר? זה מה שבדקתם בגוגל ב-2019

כמה עולה אייפון 11 וכמה עולה דולר? זה מה שבדקתם בגוגל ב-2019

בלעדי לפואנטה: 15 החיפושים המובילים בגוגל ישראל עבור השאלה "כמה עולה". אז כמה עולה נטפליקס, כמה עולה טיסה לאילת וכמה עולה להוציא דרכון?

סרצ' קונסול
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כמה עולה אייפון, כמה עולה גרם זהב וכמה עולה להוציא דרכון…? אין מקום טוב יותר מגוגל לחפש כמה עולה כל מה שאנחנו צריכים או רוצים – כך שהצצה במצעד החיפושים של הביטוי "כמה עולה" בגוגל לשנת 2019 מספקת לנו אינדיקציה מצוינת להרגלי הצריכה שלנו. גוגל ישראל הפיקה באופן בלעדי עבור "פואנטה" רשימה של 15 הביטויים הכי מחופשים שהחלו בשאלה "כמה עולה". אז באילו תחומים השווינו מחירים הכי הרבה בשנה החולפת? סמארטפונים, פנאי, רכב, תיירות ומטבע חוץ…

כמה עולה אייפון? שאלת השאלות

במקום הראשון מככב… אייפון 11. כן, מכל הפריטים, המוצרים והשירותים בעולם, הישראלים רצו הכי הרבה לדעת כמה עולה אייפון 11.

נזכיר כי אייפון 11 של אפל הושק רק בספטמבר האחרון – כך שיש להניח שמספר החיפושים הגבוה שלו התבצע רק במשך חודשים ספורים ולא על פני כל השנה, מה שאפילו מרשים ביותר ביחס לכמות החיפושים שלו בהשוואה לנושאים שאותם מחפשים כל השנה.

מה שלא פחות מרשים הוא שהאייפון מככב בשלושה מתוך חמשת החיפושים הראשונים, כאשר "כמה עולה אייפון 8" נמצא במקום השלישי ו"כמה עולה אייפון X" נמצא במקום הרביעי.

ומה לגבי סמארטפונים אחרים?

גלקסי 10 של סמסונג הוא היחיד שנכנס לטופ 15, והוא מדורג במקום העשירי.

כמה עולה דולר וכמה עולה גרם זהב?

מה עוד רצינו לקנות? דולרים, אירו וזהב…

השאלה "כמה עולה דולר" ממוקמת במקום השני ברשימת החיפושים, והשאלה "כמה עולה יורו" ממוקמת במקום החמישי.

השאלה המפתיעה כאן היא "כמה עולה גרם זהב", שמדורגת במקום שביעי מבין כל חיפושי ה"כמה עולה" של הישראלים בגוגל לשנת 2019. התשובה, אגב, תלויה כמובן בזהב עצמו (משום שגרם זהב 14 קראט עולה כמובן פחות מגרם זהב 24 קראט).

נופשים באילת, טסים לחו"ל

בנוסף, ביררנו כמה עולה להוציא דרכון וכמה עולה טיסה לאילת – כך שאין ספק שפנאי ותיירות בהחלט תפסו מקום נכבד בהוצאות שלנו ב-2019.

השאלה "כמה עולה להוציא דרכון" העסיקה כנראה ישראלים רבים בשנה החולפת, משום שהיא הגיעה למקום השמיני במצעד החיפושים. נזכיר כי כפי שפורסם כאן באתר חדשות הצרכנות פואנטה, הכנסת הוזילה את האגרה על הוצא דרכון ואת מחירו של הוצאת דרכון בנתב"ג (אך זו עדיין הדרך היקרה ביותר לחדש את הדרכון שלכם, אז לא כדאי להגיע לרגע האחרון).

מבררים על מחירי נטפליקס

ואם מדברים על פנאי – גם נטפליקס מככבת ברשימה.

השאלה "כמה עולה נטפליקס" מדורגת במקום ה-9 ברשימת כלל שאלות ה"כמה עולה" של ישראלים בשנת 2019. נזכיר כי במהלך השנה התייקרו מחירי חבילות נטפליקס. חבילת הפרימיום התייקרה משמעותית מכ-50 שקל לכ-61 שקל, אבל זה לא מנע משירות הסטרימינג הפופולרי לתפוס תאוצה, וחברות הטלוויזיה הישראליות הבינו שהן חייבות להציע אליו גישה נוחה כדי לא לאבד מנויים. כך למשל, צורף שירות נטפליקס לסלקום TV, וגם חברת yes הכריזה על שיתוף פעולה עם נטפליקס בעת השקת שירות הסטרימינג שלה, יס פלוס. הראשונה להחדיר את נטפליקס בעוצמה לתודעה של הצרכנים הישראלים הייתה פרטנר TV, ועד היום קיימת הטבת חצי שנה של נטפליקס חינם למנויי פרטנר TV.

כמה עולה אחזקת רכב פרטי?

נושא נוסף שבולט מאוד ברשימת שאלות ה"כמה עולה" הוא נושא העלויות הגבוהות של הרכב הפרטי. במקום השישי מדורגת השאלה "כמה עולה טסט", ובהמשך הרשימה שאלו הישראלים כמה עולה ביטוח נהג חדש וכמה עולה העברת בעלות לרכב.

15 חיפושי "כמה עולה" שהכי עניינו את הישראלים בשנת 2019

  • כמה עולה אייפון 11
  • כמה עולה דולר
  • כמה עולה אייפון 8
  • כמה עולה אייפון x
  • כמה עולה יורו
  • כמה עולה טסט
  • כמה עולה גרם זהב
  • כמה עולה להוציא דרכון
  • כמה עולה נטפליקס
  • כמה עולה טיסה לאילת
  • כמה עולה גלקסי 10
  • כמה עולה ביטוח נהג חדש
  • כמה עולה טיפול שורש
  • כמה עולה העברת בעלות רכב

בשורה התחתונה, אפשר בהחלט ללמוד על מה שמעסיק את הישראלים מבחינת הוצאות והשוואת מחירים לפי החיפושים בגוגל. יהיה מעניין לראות במה יתמקדו החיפושים בשנה הבאה, האם לצד נטפליקס נראה גם שירותי טלוויזיה בסטרימינג כמו אמזון פריים וידאו, דיסני פלוס, אפל TV פלוס או יס פלוס, האם גלקסי פולד ייכנס לרשימה ועוד.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות