צביעת בית עם טוויסט: שדרגו את הבית בתקציב שפוי - פואנטה

צביעת בית עם טוויסט: שדרגו את הבית בתקציב שפוי

אחת הדרכים לשדרג את עיצוב הבית היא באמצעות צבע, ולא סתם צבע אלא שליכט. מה כדאי לדעת?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

בין אם אתם נכנסים לבית חדש או אם בא לכם סתם לרענן את הדירה שלכם ולהעניק לה מראה חדש ומעוצב, יש לא מעט רעיונות עיצוביים שתוכלו לאמץ ללא הוצאה כספית גבוהה. אחד מהם הוא שילוב קיר בציפוי שליכט באחד החדרים בבית. על אף הנטייה לצבוע את הבית בצבע אחיד ובדרך כלל בלבן, יותר ויותר אנשים מתחילים להעז יותר ולשלב את השליכט בעיצוב הפנים, ומעבר למראה היפה, זה גם משתלם.

צביעת בית – עשו זאת בעצמכם

את צביעת הבית תוכלו לבצע בעצמכם ולהשאיר לאנשי מקצוע את הקיר אותו תרצו לעצב עם שליכט. יש לא מעט מדריכים ומקורות מידע ברשת שיעזרו לכם לצבוע לבד את הבית בצורה מקצועית וללא תקלות. באתר טמבור, למשל, תוכלו למצוא מדריך צביעת בית בעזרת 10 טיפים יעילים. באמת שאין שום סיבה לשלם אלפי שקלים על צביעת בית. לאחר הצביעה, יש לבחור בחכמה את הקיר או הפינה לה תרצו להעניק מראה מיוחד בעזרת שליכט צבעוני.

טיפים לבחירת הקיר הנכון

צביעת שכבת גמר עם שליכט נועדה בדרך כלל לקירות החוץ. לשליכט יש טקסטורה ייחודית שמעניקה מראה מחוספס וניתן למצוא שליכטים במגוון רמות חספוס. לכן, בעת שימוש בשליכט לקירות פנים, מומלץ לבחור קיר אחד או פינה אחת לה תרצו להעניק את המראה הייחודי. צביעת חלקים גדולים בבית עם שליכט יכולה להעמיס על מראה החדר ולפספס את הייחודיות. תוכלו למצוא מידע נוסף על שליכט באתר טמבור.

שליכט

השיקולים לבחירת הקיר הנכון או הפינה הנכונה משתנים מבית לבית. אם יש לכם סלון משולב עם פינת אוכל, ייתכן שצביעת הקיר שבו נמצאת פינת האוכל תהיה הבחירה הנכונה. אם תרצו לשלב עיצוב בשליכט בחדרי השינה, חשוב לבחור בטקסטורה עדינה ובצבע רך.

בכל מקרה, המיקום האופטימלי יהיה בשטחים ציבוריים בבית, לדוגמה הסלון או לובי הכניסה.

מומלץ לשלב פריט או רהיט מעניין לצד הקיר שמעוצב בשליכט. בצורה זו תוכלו להבליט את הפריט הייחודי ולשלבו בקיר הדקורטיבי. אם אין לכם פריט מעניין שברצונכם להבליט, נסו לבדוק אפשרות לעיצוב הקיר שנמצא מאחורי הספה בסלון, או לשלב תמונות מעניינות בקיר.

חפשו רעיונות ייחודיים לעיצוב ברחבי האינטרנט. תוכלו להשתמש ב- Pinterest, שהיא רשת חברתית המהווה מקור בלתי נדלה של רעיונות שונים ומגוונים. קבלו את ההשראה מרעיונות של אחרים, אבל זכרו לבחור את העיצוב שיתאים לכם ולביתכם. אחרי הכול, אתם אלה שצריכים לאהוב את העיצוב יותר מכל.

ביצוע העיצוב עם שליכט

את עבודת העיצוב עם השליכט מומלץ להשאיר לאנשי מקצוע. לא בגלל שמדובר בעבודה קשה מדי, אלא משום שיישום לא נכון יגרור תיקונים יקרים או תוצאה לא רצויה. אחרי הכול, מדובר בחומר שונה מצבע רגיל ולא כדאי לטעות ביישומו.

עבודת השליכט אינה יקרה כלל, במיוחד משום שמדובר בחלק קטן ובעבודה יחסית קלה לטיח מקצועי. לפני שאתם סוגרים עם בעל מקצוע, ודאו שהוא מקצועי ושראיתם עבודות שליכט שהוא ביצע בעבר. סגרו איתו את המחיר ואל תשכחו לבדוק אם המחיר כולל את עלות החומר.





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
נגישות