מותג הסלולר החדש NEXT mobile של הוט מציע חבילת 100 ג'יגה עם טלוויזיה

מותג הסלולר NEXT mobile של הוט מציע חבילת 100 ג'יגה עם טלוויזיה

חבילת 100 ג'יגה היא הטרנד החדש בעולם הסלולר, וגם הקרב על הטלוויזיה בעיצומו. שתי חבילות הסלולר החדשות של הוט באמצעות נקסט מובייל (NEXT mobile) מציעות נפח גלישה גבוה במחיר נמוך – אחת מהן כוללת גם טלוויזיה. ומה לגבי גלישה מחו"ל? הפרטים – בתוך הכתבה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רק לא מזמן דיברנו כאן על טירוף הסלולר, שבא לידי ביטוי במספר חברות שהוזילו את חבילת ה- 100 ג'יגה.

כעת הוט משיקה את מותג הסלולר נקסט מובייל (NEXT mobile) ומציעה סלולר+טלוויזיה בחבילה אטרקטיבית שעשויה לטלטל שוב את ענף חברות הסלולר. למעשה, הוט מחממת את התחרות הלוהטת בלאו-הכי בענף הסלולר, כאשר היא משיקה מותג סלולר נוסף ששמו Next mobile, אשר לא יחליף את חברת הסלולר הוט מובייל אלא יפעל לצדה, וקהל היעד שלו הוא בעיקר צעירים.

שתי החבילות שמציע מותג הסלולר נקסט מובייל הן חבילות זולות ומעניינות עם נפח גלישה גבוה (ראו בהמשך), אך לא כוללות חבילות גלישה מחו"ל.

לפני שנה השיקה הוט את אפליקציית התוכן NEXT, שבאה להתחרות בחבילות הטלוויזיה הזולות שמציעות סלקום TV, פרטנר TV וסמארט TV, וכמובן גם בשירות הטלוויזיה המוזל של yes – סטינג TV.

מה שהוט עושה עכשיו הוא בעצם למתוח את המותג NEXT מהטלוויזיה אל הסלולר – וכך להציע למעשה שני מותגי סלולר, האחד הוא הוט מובייל המוכר והשני הוא נקסט מובייל הצעיר.



נכון לעכשיו, לקוחות שיתחברו לנקסט מובייל יוכלו לבחור אחת משתי חבילות, שאחת מהן כוללת גם תוכן טלוויזיוני:

  • חבילת סלולר עם 50 ג'יגה גלישה ב-27 שקל לחודש למשך שנתיים. לאחר מכן המחיר יעלה לכ-70 שקל בחודש.
  • חבילת סלולר + טלוויזיה: חבילת 100 ג'יגה גלישה ושירות NEXT TV, בכ-40 שקל לחודש למשך שנתיים. לאחר מכן המחיר יעלה לכ-80 שקל בחודש.

שתי החבילות כוללות 3,000 דקות שיחה ו-3,000 הודעות.

לקוחות הוט מובייל המעוניינים להצטרף לתכנית שבמבצע לא יצטרכו לרכוש כרטיס סים חדש, אבל יצטרכו לשלם דמי מעבר בסך 49 שקל. ללקוחות חדשים, ההצטרפות כרוכה בעלות הסים בסך 30 ₪.

כך חברות הסלולר הגדולות ממציאות מותגי סלולר

הוט היא ממש לא החברה היחידה שמציעה יותר ממותג סלולר אחד.

למעשה, זה ממש לא קשה, משום שבפועל יש לחברות הסלולר תשתית, וכדי לייצר מותר נוסף לא צריך הרבה חוץ מלוגו ואתר ייעודי.

אלופת מותגי הסלולר היא פלאפון – שמציעה גם את וואלה מובייל, קרביץ מובייל ועוד – כולם מותגי סלולר השייכים לפלאפון. פרטנר מחזיקה גם ב-012 מובייל, שמשמש עבורה מותג לואו קוסט, וכעת הוט תציע לצד הוט מובייל את נקסט מובייל.

כאמור, הרעיון הוא לפנות לקהל לקוחות אחר עם מותג אחר, כך שהוט בנתה עבור נקסט מובייל פלטפורמה דיגיטאלית המאפשרת חיבור (ניוד והוספת קו) שדרוג ומעבר בין התוכניות. כתובת האתר היא https://www.nextmobile.co.il/, ומי שנכנס לא רואה שום זכר להוט – לא לוגו ולא שום סממן מזהה, אולי למעט גווני האדום.

מהו שירות הטלוויזיה נקסט?

כאמור, חברת הוט השיקה את שירות הטלוויזיה NEXT לפני כשנה וחצי מכמה סיבות – ראשית, כדי לתת מענה לתחרות שהחלה להתחמם בענף הטלוויזיה, ושנית, כדי למשוך קהל צעיר שאוהב לצפות בתכני טלוויזיה ללא ממיר, באמצעות מכשירים אחרים כמו סלולר או אייפד.
השירות פונה בעיקר לצעירים ללא ילדים. לפי נתוני הוט, כ-2/3 מלקוחות השירות הינם צעירים עד גיל 34, שאינם מחוברים לטלוויזיה הרב ערוצית ומעדיפים לצפות בתוכן מכל מקום באמצעות המכשירים האישיים.

הרגלי צפייה של לקוחות אלו מאופיינים בצפייה רציפה במספר פרקים ברצף, בדגש על הפקות המקור המובילות מבית הוט. ממוצע הצפייה החודשי באפליקציית NEXT  זהה לממוצע הצפייה בNetflix בארצות הברית. 65% מהצפיות בNEXT הן בתוכן ישראלי. אפליקציית NEXT פעילה בעיקר בסופי השבוע עם שימוש ממוצע גבוה בכ-20% לעומת שימוש ממוצע יומי.

עבור מי שלא מסתפק באפליקציה, לפני שנה השיקה הוט את +NEXT – שירות טלוויזיה מורחב שכולל ממיר ועלותו כ-100 שקל בחודש. הוא כולל ספריית סדרות ישראליות של HOT למבוגרים וילדים; סדרות וסרטים מובילים מרחבי העולם (כולל סדרות מבית HBO); כ-30 ערוצים בצפייה ישירה, במגוון תחומים כולל בידור, פנאי, ילדים וספורט.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות