הוט מובייל מציעה חבילת הכול כלול, כולל שיחות והודעות מחו"ל, ב-70 שקל לחודש. משתלם?

הוט מובייל מציעה חבילת הכול כלול, כולל שיחות והודעות מחו"ל, ב-70 שקל לחודש. משתלם?

שימו לב מה חסר… היעדר מרכיב הגלישה מעמיד את כדאיות החבילה החדשה של הוט מובייל בספק

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

האם החבילה החדשה של הוט מובייל באמת פורצת דרך?

החברה השיקה היום לראשונה תוכנית הכוללת שיחות והודעות מחו"ל לישראל ב-70 שקל לחודש ומבטיחה כי כך יוכלו הטסים לחו"ל להפחית את הוצאותיהם במאות שקלים בחישוב שנתי – אלא שהחברה לא הוסיפה לחבילה הזאת גם גלישה מחו"ל.

התכנית כוללת 30 ג'יגה לגלישה בישראל, 500 דקות לחיוג ל-31 יעדים בחו"ל ובנוסף 500 דקות יוצאות מחו"ל לישראל, 500 דקות שיחה נכנסות ו- 500 הודעות SMS לישראל, לשימוש בכ- 70 מדינות.

לרגל ההשקה ולקראת החגים ניתנת הטבה חד פעמית של 1 ג'יגה גלישה סלולרית בחו"ל, אולם הטבה זו היא זמנית. באופן עקרוני, כפי שאפשר לראות, הוט מציעה במכוון חבילה שלא כוללת גלישה. לכן, יש להניח שרוב רובם של הלקוחות לא יוותרו על גלישה מהסלולרי בחו"ל ובכל זאת ישלמו תשלום נוסף.

כיום מציעה הוט חבילה ללא הגבלה ב-50 שקל לחודש – ללא שיחות והודעות מחו"ל, ומי שטס לחו"ל יכול לרכוש אחת משורת חבילות אפשריות ולשלם בהתאם. 

החבילה הזו כוללת גלישה בנפח 100 ג'יגה בחודש, ואילו החבילה החדשה שמושקת היום, שכוללת גם שיחות והודעות מחו"ל, עולה 70 שקל בחודש אך נפח הגלישה בה נמוך יותר ועומד על 30 ג'יגה בחודש.

בחישוב שנתי, מי שיעבור לחבילה החדשה יוציא עוד 240 שקל בשנה בשביל לקבל את האפשרות להתקשר ולשלוח הודעות מחו"ל, ועוד יצטרך להוסיף תשלום על גלישה. 

לכן, ממש לא בטוח שזה משתלם. אם מדובר בלקוח שנוסע פעם אחת בשנה וזקוק לחבילה – בחישוב שנתי הוא כנראה יוציא יותר כסף אם יבחר ללכת על החבילה החודשית החדשה מאשר אם יבחר לרכוש באופן חד פעמי חבילת חו"ל שכוללת גלישה, שיחות והודעות. 

במידה שמדובר בלקוח שטס מספר פעמים בשנה ומשתמש בחו"ל בשירותי wi-fi בלבד או שכלל אינו גולש (יש מעטים מאוד כאלה) – החבילה החדשה עשויה להיות משתלמת.

תגובות: 0

נגישות