מ"בתולות" ועד JUDA: הסדרות של הוט בדרך למיליוני צופים בעולם - פואנטה

מ"בתולות" ועד JUDA: הסדרות של הוט בדרך למיליוני צופים בעולם

הוט חתמה על מספר הסכמים בינלאומיים שיביאו את הסדרות הישראליות לצופים במדינות שונות ואף יאפשרו לה ליזום הפקות משותפות לקהל ישראלי ובינ"ל

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

השנים האחרונות עושות טוב לתוכן הישראלי, שנמכר, מופק ומשודר במקומות שונים בעולם, וההכרזה של הוט היום מעידה על כך שלא מדובר בטרנד חולף. בקרוב יצפו מיליוני אנשים בעולם בסדרות כמו "בתולות", JUDA ו"הבוגד" של הוט. זאת, לאחר שהוט חתמה על הסכמי שיתוף פעולה עם כמה ענקיות מדיה בינלאומיות, כמו ויאקום, ערוץ 5 הבריטי, ITV ו-Fremantle. כך למשל, הצופים הבריטיים בשירות הסטרימינג החינמי My5 יוכלו כבר החודש צפות בסדרות של הוט – כאשר זו השפה הזרה הראשונה שהשירות מציע.

בנוסף, יש כבר הפקות שמראש פותחו לשוק הישראלי והבינלאומי, כמו הסדרה Spyders, שתשודר בהוט ומופקת על ידי NUTZ הפקות מבית ענני תקשורת. החברות יפיקו סדרות משותפות נוספות.

שיתוף פעולה עם VIACOM

חברת Viacom היא אחת השחקניות החזקות בתעשייה, ומחזיקה ברשתות פופולריות כמו MTV, ניקולודיאון, קומדי סנטרל ועוד, המשדרות ליותר מ-4 מיליארד צופים ב-180 מדינות ברחבי העולם.

הוט חתמה עם ויאקום על הסכם שת"פ, שבמסגרתו לראשונה מפתח צוות מקומי סדרת מקור בשיתוף מלא עם ניקלודיאון העולמית.

שיתוף פעולה עם My5 הבריטית

כאמור, My5 הוא שירות סטרימינג פופולרי בבריטניה. מדובר בשירות חינמי של אחד הערוצים המרכזיים בבריטניה – Channel 5, והוא פתוח לכ-65 מיליון תושבי הממלכה המאוחדת.

הוט חתמה גם עמו על הסכם שת"פ, וכבר החודש חלק מהפקות המקור הישראליות שלה יהיו חלק אינטגרלי מהיצע התוכן של הפלטפורמה, ביניהן JUDA, מיגל, בתולות ומקימי.

מדובר בשיתוף פעולה ראשון בשפה זרה של פלטפורמת My5, כאשר בהמשך צפוי השירות להתרחב גם לדנמרק ושבדיה, ולמדינות נוספות.

הסכם הפקה והפצת תוכן עם חברת ITV

ITV היא בין החברות המובילות בעולם להפצת תוכן בינלאומי, במסגרתו יצאה לדרך השקעה משותפת בסדרת הדרמה "ירושלים", מאת דוד אקרמן ודרור סבו.

שיתוף פעולה עם Fremantle

החברה, אשר אחראית על מותגים עולמיים כמו X-factor, Got talent, רכשה את הזכויות להפצת הסדרה "הנספח" שטרם שודרה בארץ, וצפויה לעלות ב HOT השנה.

שיתוף פעולה עם Banijay

החברה הצרפתית רכשה את זכויות ההפצה לשתי העונות של JUDA.

הסכם עם West&Film

הוט חתמה על הסכם עם החברה להפקה משותפת של הסדרה "בוגד".

המשך להשקת הוט NEXT בארה"ב

כפי שפורסם בפואנטה, רק לפני שלושה חודשים הכריזה הוט על מהלך בינלאומי ראשון והשיקה את מיזם הצפייה הישירה בארה"ב, NEXT GLOBAL, אשר כולל עשרות סדרות ישראליות מבית HOT לשוק האמריקאי.

השירות נמצא כעת בשלבי פיילוט מתקדמים, שבמהלכם לומדת החברה את צרכי השוק האמריקאי ומבצעת שיפורים ושדרוגים בשירות. בין השאר, נבחנים הרחבת היצע התוכן בפלטפורמה והוספת ערוצים לינאריים.

מנכ"לית HOT, טל גרנות גולדשטיין: "HOT עושה צעד משמעותי נוסף בביסוס פעילותה בשוק התקשורת העולמי על מנת לתת לתוכן ישראלי במה גלובלית, בשל ביקוש הולך וגובר בעולם. בקרוב הפקות המקור של HOT יהיו זמינות למאות מיליוני צופים בעולם. זהו מהלך שמייצר הזדמנויות עצומות לכל תעשיית התוכן הישראלית ומהווה הבעת אמון בה".

לפרטים נוספים – היכנסו לכתבה שפורסמה כאן באתר הצרכנות פואנטה על NEXT GLOBAL של הוט.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות