טיסה משפחתית בכדור פורח - בילוי שיעיף אתכם לשמיים

טיסה משפחתית בכדור פורח

מי אמר שזמן איכות משפחתי חייב להיות על הקרקע? אם אתם רוצים בילוי מיוחד באמת, לכו על טיסה משפחתית בבלון פורח

טיסה משפחתית בבלון פורח
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

סוף סוף נראה שהשנה האחרונה והמוזרה מאוד שנחתה על כולנו, מתקרבת לסיומה; הילדים חזרו ללמוד, אתם חזרתם לעבוד והגיע הזמן להתחיל למלא את השבתות בתכניות נפלאות ומלאות בכיף, שיפצו על השנה האחרונה בה הייתם סגורים בבית. למה לא ללכת על משהו מרגש, חדש, כמו טיסה משפחתית בכדור פורח בשמי הארץ כחלק מסוף שבוע ארוך או יום כיף?

 

טיסה משפחתית בכדור פורח – יום שלם של חוויות

אתם בוודאי חושבים לעצמכם, הרי טיסה משפחתית בכדור פורח לא תיקח הרבה זמן. האם באמת שווה לנסוע את כל הדרך רק בשביל זה? ובכן, אולי תשמחו לדעת (והילדים יתרגשו) שכל המשפחה עומדת לקחת חלק פעיל בהכנת הכדור לטיסה, וגם בפירוק שלו לאחר מכן.

המשמעות היא שהילדים עומדים לחוות בפעם הראשונה לא רק את הטיסה עצמה, אלא גם להבין איך זה עובד מאחורי הקלעים ומה צריך כדי לגרום לכדור להמריא. זו חוויה מרתקת ומעשירה לכל דבר, כשסדר היום ייראה בערך כך:

  • קחו אוויר – כדור פורח ככל בלון אחר, מחייב ניפוח. אל דאגה, זה ממש לא דומה לבלון הקטן שניפחתם אתמול בבית. כאן יש צורך בציוד מקצועי, וכל אחד מבני המשפחה יזכה לקחת חלק במשימה בליווי של איש מקצוע שיוודא שהכול מתבצע על הצד הטוב והבטיחותי ביותר.
  • זמן להמריא – לאחר שתסיימו את פעולת הניפוח, הכדור הפורח יהיה מוכן להמריא. כעת כל שעליכם לעשות זה רק להיכנס לסל ולתת למדריך לעשות את העבודה, הדורשת ניסיון והיכרות עם התחום. הוא כמובן ישמח לענות על כל שאלה ולהסביר על התהליכים שמאחורי הכוח שמפעיל את הכדור וגורם לו להמריא, ולהפנות את תשומת ליבכם לנקודות עניין מרתקות בנוף הנפרש מתחת.
  • פירוק הכדור – אי אפשר להשאיר את הכדור מנופח לאחר הנחיתה, הדבר מבזבז אנרגיה וחבל. כעת, תופסק הזרמת האוויר אל הכדור שיתחיל לאבד מהנפח שלו. אולם, זה לא מספיק בכדי לסיים את שלב הפירוק – יש להיפטר מכיסי האוויר שנותרים במה שנראה כעת כמו שקית ענקית! תכינו את השרירים שלכם, כי כל המשפחה עומדת לעזור במשימה.
  • להחזיר הכל למקום – תמיד מלמדים אותנו להחזיר למקום את הצעצוע שסיימנו לשחק איתו. הדבר נכון גם לגבי הכדור הפורח שהעניק לנו חוויה בלתי נשכחת. לאחר שהוצא האוויר מהכדור הפורח, יש לקפל אותו באופן מיוחד ולהכניס אותו לשק שלו, שם יישאר עד לשימוש הבא. כחלק משלב זה יש להוציא מהשק המלא את האוויר שנדחס בו, ונחשו מה? יש שיאמרו שמדובר בשלב הכי כיף ביום! המדריך יבקש מכם כעת להחזיק ידיים, לקחת נשימה ולהתיישב ביחד על השק, כך שאין סיכוי שתישאר בפנים טיפת אוויר.

הרבה מעבר לטיסה

כעת, ברור לכם כי טיסה משפחתית בכדור פורח היא הרבה מעבר לטיסה עצמה. מדובר בחוויה מלמדת, מעשירה ומרתקת שבה כל המשפחה לוקחת חלק פעיל; הילדים לומדים שיתוף פעולה, צוברים ידע אודות תהליכים שונים שגורמים לכדור הפורח לעוף, ועוד. אז למה אתם מחכים? הקיץ מתחיל וזו בדיוק ההזדמנות לסגור את הטיסה הבאה שלכם!

 

 

 

1
נגישות