עבודה בהייטק: דרושים 2022

עבודה בהייטק: דרושים 2022

אם אתם מחפשים עבודה בהייטק, יש כמה מקצועות מבוקשים במיוחד. רשימת ה"דרושים" בהייטק ארוכה – וכך תוכלו להשתלב בה

עבודה בהייטק דרושים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

(תוכן מקודם)

כל אחד רוצה להגיע אל עולם ההייטק, וזה לא מפתיע. מדובר בתחום תחרותי עם תנאים טובים. וכשאתה אומר לחברים שאתה עובד בחברת הייטק מתקדמת, אתה מקבל בחזרה מבטים מעוררי כבוד. כי בסופו של דבר, חברות הייטק מאפשרות לכם להתקיים בכבוד, לרכוש דירה, לנהוג ברכב צמוד וגם לטוס לחו"ל מספר פעמים בשנה. עבודה בהייטק אף פעם לא חסרה, וצריך רק למצוא את המשרה שלכם.

מהן המשרות המבוקשות בתחום ההייטק נכון ל-2022?

אם אתם מחפשים משרות דרושים הייטק נכון לשנת 2022, כדאי לחקור תחילה את המשרות המבוקשות הקיימות. קבלו כמה מבין המשרות המבוקשות בקרב חברות הייטק:

1. מתכנתים

חברות הייטק בתחומים שונים דוגמת תעשייה, רפואה או ביטחון מחפשים מתכנתים טובים כדי לפתח חברות. אם אתם מתחילים בעולם התכנות, כדאי להתחיל עם שפות תכנות מבוקשות דוגמת פייתון. ברגע שתבינו איך עובדת שפת תכנות אחת, תוכלו להתקדם הלאה ולהתפתח בתחום.

2. מפתחים

רבים מחפשים מפתחים ואנשי צוות אשר יבואו עם רעיונות חדשים ויפתחו רעיונות קיימים. אם יש לכם ראש על הכתפיים, אם אתם אוהבים לשמור על ראש פתוח ולהוביל, המשרות האלה עבורכם.

3. בודקי תוכנה

חברות רבות זקוקות לבודקי תוכנה שימצאו מה בדיוק הבעיה בתוכנה זו או אחרת. בודקי תוכנה QA יושבים על תוכנה במשך שעות כדי לראות איך היא פועלת, מנתחים אותה ומוצאים בה באגים לתיקון. אז אם אתם אוהבים למצוא מה לא בסדר בדברים, העבודה הזו היא בשבילכם.

4. מנהלי קמפיינים

חברות הייטק רבות משקיעות בשיווק, וזה לא מפתיע. שיווק טוב מביא עמו לקוחות וגם לא מעט כסף. אז אם אתם יודעים למכור קרח לאסקימוסים ומגדירים את עצמכם כחיות רשת, זה התחום בשבילכם. כמנהלי קמפיינים, תידרשו לשלוט בפלטפורמות דוגמת יוטיוב, פייסבוק, גוגל ועוד ולהפגין את הידע השיווקי שלכם.

5. תמיכה טכנית IT

אמנם מדובר במשרה התחלתית יחסית, אך גם היא חשובה לעולם ההייטק. חברות ההייטק מחפשות אנשים שיודעים להתמודד עם תקלות ולפתור אותן בזמן אמת. אם אתם מצליחים להתברג אל תוך חברה כתומכי IT ויש לכם ראש על הכתפיים, דעו כי אתם יכולים להמשיך הלאה ולהתקדם בסולם הדרגות עד שתגיעו לתפקידים בכירים יותר.

איך אפשר להתברג אל עולם ההייטק?

ראינו רק כמה משרות דרושים בעולם ההייטק, כמובן שיש עוד משרות רבות וטובות. רבים שואלים את עצמם כיצד אפשר לעבוד בחברת הייטק והיכן לחפש דרושים בהייטק.

ובכן, הסוד הוא להתחיל בקטנה ולהתקדם צעד צעד. ישנם מקרים לא מעטים שבהם אנשים התחילו את דרכם בחברות הייטק בתוך מגייסי כוח אדם, ואז כאשר גילו את כישוריהם הם עברו הלאה לתפקידים בכירים יותר. כך שאם מציעים לכם משרה בהייטק והיא נראית לא מתאימה לכישורים שלכם, כדאי להתפשר בתור התחלה, להיכנס לחברה ולהתחיל לטפס בסולם הדרגות.

נגישות