התקלות הנפוצות של מדפסות ביתיות

התקלות הנפוצות של מדפסות ביתיות

לפני שאתם ממהרים להזמין טכנאי, הנה כמה תקלות במדפסת ביתית שכדאי להכיר ואפשר גם למנוע – החל מהדפסה לא אחידה ועד הדפסה איטית

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

אם יש ברשותכם מדפסת ביתית, אתם ודאי יודעים שכמו כל מכשיר, גם מדפסות ביתיות יכולות להתקלקל. לכן, עדיף להכיר מראש את התקלות הנפוצות במדפסות אלו ואולי תצליחו למנוע חלק מהן. אמנם תמיד התקלה מתרחשת ברגע הכי לא מתאים, אבל לעתים הכרת הבעיה מקלה על התסכול ואפילו מצליחה להביא לפתרון זמני.
מיד נציג את 3 התקלות הנפוצות ביותר במדפסות ביתיות, כך שבמקרה הצורך תדעו איך להתמודד, תחסכו כסף וכמובן תחסכו גם כאב ראש.


1. הדפסה איטית

אמנם יש בשוק מדפסות מסוגים שונים שמבטיחות הדפסה מהירה וחלקה, אבל אבל תקלה של הדפסה איטית יכולה לקרות בכולן. הפתרון האידיאלי במקרה כזה הוא להתפשר על איכות ההדפסה, כך שאמנם תקבלו הדפסה ברמה נמוכה יותר אבל תיהנו מהדפסה מהירה.

2. מיכלי דיו שמתרוקנים במהירות רבה מדי

גם תקלה זו מתרחשת בכל הסוגים של המדפסות, אבל הבשורות הטובות הן לרוב אפשר למנוע אותה מראש ובקלות באמצעות רכישת טונרים מקוריים מבלי להתפשר על האיכות. אמנם תאלצו לשלם יותר, אבל כמו במקרים רבים, גם פה הדרך לטפל בבעיה היא פשוט למנוע אותה מלכתחילה.

3. הדפסות ברמה לא אחידה

תקלה זו לרוב מרמזת על תקלה אחרת, למשל תקלה בראש המדפסת או על שימוש לא תדיר במדפסת הזרקת דיו. תקלה זו אפשר לתקן באחת משלוש הדרכים הבאות:

1. ניקיון אוטומטי של הדיו
2. ניקיון ראש הדיו באמצעות מערכת ההפעלה
3. ניקיון ראש הדיו באמצעות פותר הבעיות שקיים במדפסת באופן אינטגרלי

לא הצלחתם לפתור את הבעיה?

אם לא הצלחתם לפתור את הבעיה אל תדאגו כי יש פתרון – לעיתים עדיף כלכלית לשכור או לקנות מדפסת מאשר לתקן אותה. להשכרה או קניית מדפסת חדשה היכנסו לכאן – https://www.net-print.co.il/.

צרו קשר עם אנשי החנות נט פרינט – החנות שבה תוכלו לשכור מדפסות, לקנות מדפסות ואפילו לתקן מדפסות הודות לקיומה של מעבדת שירות במקום.
בחנות תוכלו לבחור בין הצע רחב של מדפסות לקנייה, למשל מדפסות לייזר שחור לבן או צבעוניות, מדפסות שעווה, מדפסות סיכה, מדפסות הזרקת דיו, מדפסות ברקוד, מדפסות ניידות ועוד.

בנוסף, תוכלו לשכור מדפסות במסלולי שכירות במחירים אטרקטיביים לתקופות שמגיעות ל-5 שנים, כך שאתם נהנים מיתרונות שונים כמו חסכון ברכישה של מדפסת חדשה, חיסכון בהוצאות הכרוכות ברכישת ובהחלפת טונרים, חיסכון בהוצאות על תיקון תקלות שונות במדפסת ואפילו תזכו למכשיר חלופי בעת הצורך.

לרשותכם שתי מדפסות זמינות להשכרה:
1. מדפסת לייזר שחור לבן עם כרטיס רשת מובנה. למדפסת זו מהירות הדפסה של עד 40 דפים בדקה ואופציה להדפסה דו-צדדית.
2. מכשיר משולב שכולל פקס, מדפסת לייזר, סורק צבעוני ומכונת צילום. גם למכשיר זה מהירות הדפסה שלעד 40 דפים בדקה ואופציה להדפסה דו-צדדית.


 

תגובות: 0

נגישות