מתנות לחג - הגיע הזמן לקנות פריטים מיוחדים באמת

מתנות לחג – הגיע הזמן לקנות פריטים מיוחדים באמת

מתנה לחג היא לא פעם אתגר עבור מי שנותן אותה. לא צריך לשבור את הראש. הנה כמה רעיונות למתנות שישמחו כל מי שיקבל אותן

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כל מתנה, לפני היותה פריט או מוצר, קודם כל מהווה אלמנט של נתינה, של תשומת לב, מחשבה והבעת רגש מה שמצריך לרוב מחשבה בבחירה הנכונה בשילוב מקוריות ייחודית ואין כמו שנה חדשה כדי לשחרר מהמנטרות המסורתיות והישנות לטובת בחירות עדכניות יותר, מיוחדות יותר ומרגשות הרבה יותר.

חגי תשרי כבר כאן, ובין אם הוזמנתם לארוחת חג לכבוד השנה החדשה או שמא אתם מתוכננים לביקור בסוכה של ההורים או חברים קרובים (גם "בין החגים" הוא זמן טוב עבור רבים לביקור מכרים שנשכחו מעט), זו בהחלט הזדמנות נפלאה להעניק מתנת חג מושקעת, כאשר מעבר למארזי החג המוכרים והסטנדרטים למדי המוצגים לרוב בקניונים וברשתות הגדולות, ריכזנו עבורכם כאן מספר המלצות ורעיונות עבור מתנות מיוחדות בעיצוב אישימתנות מיוחדות בעיצוב אישי באתר "מארק", פלטפורמה חדשה ברשת המציגה מגוון בלעדי וייחודי של מתנות מעוצבות, לרוב בעבודת יד, של מעצבים עצמאיים שכל אחד ודאי ישמח לקבל:כ

כלי בית מעוצבים

כלי בית הם כמעט תמיד מוצרים נחוצים אלא שבעידן השפע רכישת עוד כלי וואזה "משעמם" מרשת ידועה נתפסת כמתנה נטולת מחשבה. עם כלי בית בעיצוב אישי ניתן לשלב בין הצורך הפונקציונלי לתשומת הלב האישית ולגלות עולם שלם של כלי חרס, כלי בישול, כלי הגשה, וואזות וכדים בדגמים ייחודים שלא תראו בחנויות הרגילות. בעולם העיצוב האישי ניתן למצוא גם כלים מרהיבים מעץ, מחמר, מקרמיקה, מזכוכית ושלל שילובים מיוחדים, מוצרי נוי לבית, לגינה ומוצרים שימושים רבים נוספים.

תכשיט בעיצוב אישי

תכשיט בעיצוב אישי הוא הרבה מעבר לקישוט, כאשר תכשיטים מסוג זה מגיעים לרוב עם שמות מרגשים, סיפורים וחיבורים ייחודיים בין החומר, היוצר והמקבל, כך למשל עגילים המספרים סיפורי אהבה, שרשראות הנושאות אבן מערים וממקומות בעלי משמעות, אבני חן המשדרות ומקרינות עוצמה, צמידים ססגוניים בעלי אמירה אישית ועוד. תכשיט בעיצוב אישי, בין אם הוא נוצר בידי מעצב מוכר ובין אם בסטודיו בוטיק פרטי, יספקו לא רק מתנה חומרית אלא גם אמירה של חשיבה, אכפתיות ואהבה.

מוצרי טיפוח טבעיים

מוצרי טיפוח הם בבחינת מתנה מפנקת לכל אחד, ללא כל צורך להכיר את הרגלי ושגרת הטיפוח. ערכת טיפוח לאמבטיה שתכלול סבונים ושמנים ריחניים, חמאת הזנה ולחות מועשרת, קרמים טבעיים, סבוני פנים וגוף, מוצרים על בסיס צמחים וחומרים טבעיים בלבד, בהם נרקחים סודות הטבע לצנצנות מעוצבות, אשר משתלבות נהדר בכל מארז טיפוח ופינוק, כמתנה שתמיד נעים לקבל בחג.

אקססוריז מיוחדים

אקססוריז הם מוצרי אופנה משלימים אשר כוללים בין היתר אביזרים, צעיפים, כובעים, עליוניות, פריטים לראש ולשיער, תיקים וארנקים וכו'. מאגר אקססוריז ייחודי הוא בגדר חובה לכל חובב אופנה מושבע, ופריטי אקססוריז חדשים של מעצבים פרטיים תמיד יתקבלו בהתרגשות מיוחדת לשדרוג הארון.

בתי מזוזה

מזוזה היא פריט דתי מסורתי חשוב אותו ניתן לראות בכל בית יהודי בישראל, כאשר עיקרן הוא הקלף הקבוע במזוזה ומהווה את ההשגחה על הבית. רכישת בתי מזוזות מעוצבים בעיצוב אישי הן מתנה אשר משלבת מסורת ויהדות לצד מחשבה אישית ומקוריות, ומתאימות בכל עת, ובייחוד כמתנה נהדרת לחגי תשרי והשנה החדשה.

בעידן הדיגיטלי של ימנו ניתן להיחשף למגוון אפשרויות עיצוביות ומוצרים ברשת ואין סיבה אמיתית לכתת רגליים בין מרכזי הקניות לקניונים בחיפוש אחר מתנות לחג. מזמינים אתכם כאמור לבקר ולהתרשם ממגוון המתנות המעוצבות והפריטים הייחודיים באתר החדש של "מארק" MARQE.COM.

1
נגישות