חבילות או טיסות ישראייר ליוון וקפריסין מוצעות במחירי מבצע

חבילות או טיסות ישראייר ליוון וקפריסין מוצעות במחירי מבצע

אם אכן ייפתחו השמיים באוגוסט, ישראלים רבים יסתערו. חברת ישראייר לא מבזבזת זמן. טיסות ישראייר ליוון ולקפריסין מוצעות עם אפשרות ביטול. פואנטה עם חדשות התיירות

חבילה ליוון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




השבוע הודיעו ראש ממשלת ישראל וראש ממשלת יוון על צפי לפתיחת השמיים בין שתי המדינות ב-1 באוגוסט. חברת התעופה ישראייר מגיבה כעת עם הצעות לחבילות או טיסות ליוון ולקפריסין, כולל ביטוח ביטול טיסה. חבילות ישראייר באוגוסט מתחילות בכ-333 דולר וטיסות ישראייר ליוון בכ-200 דולר.

אם אכן ייפתחו השמיים, המשמעות היא שיוון וקפריסין יקבלו תיירים ישראלים לאחר בדיקה מקומית. הישראלים שישובו ממדינות אלה לא יידרשו לבידוד. כמובן, פתיחת השמיים בתאריך זה תלויה ברמת התחלואה הקורונה בישראל. אם רמת התחלואה תמשיך לעלות, ייתכןשמגבלת הבידוד לישראלים השבים מחו"ל לא תוסר וייתכן גם שיוון וקפריסין לא יאשרו כניסת ישראלים.

טיסות ישראייר ליוון וקפריסין באוגוסט

בעוד שבאל על ובארקיע טרם הגיבו (בשתי החברות העובדים בחל"ת עדסוף יולי), ישראייר הודיעה כי תציע טיסות וחופשות במחירים מיוחדים. החברה מציעה ביטוח מגן שהינו תוספת של דולר אחד לכל הזמנה המקנה ביטול חינם 7 ימים לפני מועד הטיסה.

"אנו שמחים שנקבע תאריך יעד לפתיחת השמים, גם אם חלקית. נערכנו בשלב זה עם 7 טיסות שיצאו ב- 1.8 בבוקר ליעדים שונים ביוון ובקפריסין. אנחנו מעריכים שעשרות אלפי ישראלים יצאו יעדים אלו במהלך חודש אוגוסט הקרוב", אומר גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר.

"משיחות עם נציגים דיפלומטיים, מסתמן שישנה סבירות גבוהה שגם מונטנגרו תיכנס לרשימת היעדים ב- 1.8 שישראלים יוכלו לטוס אליה ללא חובת בידוד בחזור".

מחירי חבילות ליוון ולקפריסין

למזמינים באתר ישראייר מוצעות חבילות של טיסות ובתי מלון ברמה של 4 ו-5 כוכבים ביוון ובקפריסין:

  • חבילות של 3 לילות במחיר של 333$
  • חבילות של 4 לילות במחיר של 444$
  • חבילות של- 5 לילות במחיר של 555$

מחירי טיסות ישראייר ליוון ולקפריסין

  • טיסה בלבד: כ-200 דולר לאדם

 

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק, זה חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות תיירות באתר פואנטה

 





תגובות: 0

נגישות