GoPro משיקה את מצלמת GoPro Hero8 ומצלמת פרימיום ששמה MAX - פואנטה

GoPro משיקה את מצלמת GoPro Hero8 ומצלמת פרימיום ששמה MAX

GoPro ממשיכה להשיק דגמים חדשים, והפעם היא לא מסתפקת בדגם החדש GoPro HERO8, אלא משיקה גם את מצלמת MAX שעולה יותר ונותנת מענה רחב יותר

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מאלה שאוהבים לתעד את חיי היומיום שלכם ובמיוחד את האימונים והספורט שאתם עושים, שימו לב למצלמות החדשות של GoPro: החברה משיקה מצלמה המיועדת לוולוגרים תחת השם MAX, ומצלמת Hero8.

GoPro MAX

מצלמת GoPro MAX היא מצלמת HERO עם עדשה כפולה ועמידות למים עד 5 מטרים. המצלמה מאפשרת צילום ב-360 מעלות ועריכת סרטונים שצולמו ב-360 מעלות כסרטון ׳מסורתי׳ עם מעברים חלקים.



ומצוידת בטכנולוגיית ייצוב תמונה HyperSmooth. אחת התכונות המוצלחות בה היא איזון אופקי (Horizon Leveling), מה שמשאיר את קו האופק ישר ויציב גם כאשר המצלם נמצא בתנועה.

בנוסף, היא מגיעה עם 4 עדשות דיגיטליות שמספקות אפשרות לבחור את זווית הצילום, כאשר קיים צילום בזווית רחבה במיוחד(SuperView).

למצלמה יש 6 מיקרופונים ויכולת של live streaming ב-1080 P.

אחת התכונות היותר מיוחדות בה היא צילום פנורמי של 270 מעלות בלחיצת כפתור (PowerPano).

מחיר: כ-2,400 ש"ח.

HERO8 Black

GoPro HER08
GoPro HER08 BLACK

 

מי שמחפש מצלמת גופרו משוכללת אבל פחות יקרה, יעדיף אולי את HERO8 Black, המהווה דגם משודרג לזה של השנה שעברה. ההבטחה היא לשדרוגים בכל ההיבטים, החל מייצוב התמונה, דרך מספר העדשות ועד האודיו.

בחברה מתגאים בטכנולוגיית HyperSmooth 2.0, המשפרת את ייצוב הווידאו של המצלמה לעומת ה- HyperSmooth 1.0 שהוצג בשנה שעברה. התכונה הזאת עובדת בכל הרזולוציות ושיעורי פריימים. למצלמת HERO8 Black יש ארבע עדשות דיגיטליות, כך שמשתמשים יכולים לבחור בקלות שדות ראיה שונים.

המצלמה מאפשרת לקבוע הגדרות שמתאימות למצבי צילום שונים, למשל הילוך איטי, פעילות ספורטיבית וכו'. בגו-פרו אומרים ששילבו את האופציה הזאת בשל הפניות הרבות של לקוחות שפנו אל שירות הלקוחות של החברה כדי להתייעץ לגבי התאמת תכונות הצילום לפעילות שהם עושים.

בחברה מדגישים שברמת האודיו שופר סינון רעשי הרוח, ובנוסף מדגישים כי שידור חי אפשרי במצלמה הנוכחית ב-1080P.

מחיר: 1,950 שקל.

Mods: אביזרים נלווים

החברה משיקה גם שלושה אביזרים חדשים – Media Mod, Display Mod ו-Light Mod. מדובר באביזרים מודולריים המוסיפים אודיו ברמה מקצועית, מסך תצוגה הפונה קדימה ותאורה משופרת. הכלים החדשים מאפשרים למשתמשים להפוך את HERO8 Black שלהם לתחנת כוח לייצור סרטונים ברמה המקצועית ביותר, והם עולים לא מעט.

מחירים: 

  • DISPLAY MODE: כ-400 שקל
  • LIGHT MOD: כ-250 שקל
  • MEDIA MODE: כ-400 שקל



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות