אחרי הוט מובייל, מבצע כסאח גם בגולן טלקום - גלישה ללא הגבלה ב-35 שקל - פואנטה

אחרי הוט מובייל, מבצע כסאח גם בגולן טלקום – גלישה ללא הגבלה ב-35 שקל

גולן טלקום היא היחידה שמציעה כעת גלישה ללא הגבלה. האם המחיר משתלם יותר מהמחירים בהוט מובייל, רמי לוי או We4G?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

התחרות בסלולר שוב כאן – וצרכנים עירניים יכולים להשיג חבילה ללא הגבלה במחיר של 35 שקל בחודש בלבד. זאת, במסגרת המבצע קמפיין "המון סלולר, מעט כסף" של גולן טלקום, אשר מחזיר את חבילת ה-UNLIMITED (גלישה ללא הגבלה). בכך, גולן טלקום הופכת לחברה היחידה שמציעה כעת חבילה ללא הגבלה.

החבילה מושקת לשבוע בלבד, כשאת הקמפיין מובילים צמד כוכבי הרשת קטריקס ודורון ביטון עם שירם "לרפרש".

המחיר של 35 ש"ח (כולל מע"מ) לחודש תקף לשנתיים, ולאחר מכן התשלום על החבילה יהיה 95 ₪ לחודש). יש לזכור כי בנוסף לעלות הקבועה יש עלויות חד פעמיות של דמי סים (19 ₪) ודמי חיבור (30 ₪). ניתן להירשם לחבילה עד 30.01.19 בשעה 00:00, כאשר הפעלת ה- SIM אפשרית עד 01.03.19 בשעה 12:00.

חבילת Unlimited של גולן טלקום אינה חבילה חדשה. גולן טלקום השיקה לראשונה את חבילת UNLIMITED לפני כחצי שנה, ובעידן שבו לקוחות רבים סובלים מחריגה בגלישה, אין פלא שההצעה האטרקטיבית לחבילה ללא הגבלה קרצה להם. לדברי החברה, תוך מספר ימים, הצטרפו לחבילת אנלימיטד למעלה מ-30 אלף מנויים – חלקם מצטרפים חדשים לגולן טלקום וחלקם מנויים קיימים.
"בשנים האחרונות הצרכנים הישראלים רוצים וצורכים יותר ויותר גלישה סלולרית", אומרת דפנה אגסי, סמנכ"לית השיווק של גולן טלקום. "כולנו משתמשים היום בהמון סלולר, כשהשימוש הולך ומכפיל את עצמו מדי שנה, בעקבות המעבר לצריכת וידאו על מסכי המובייל והשימוש באפליקציות כגון נטפליקס, אינסטגרם, יוטיוב, ספוטיפיי ועוד, הצורכות נפחי גלישה גדולים ביותר".
נתונים אלה מתחברים גם לדוח הדיגיטל של בזק אשר פרסמנו כאן לאחרונה, שמספק תמונה מעניינת על הרגלי הגלישה, הצפייה והשימוש במובייל.



כמה עולות חבילות הסלולר בגולן טלקום?

חבילת אנלימיטד של גולן טלקום היא ללא ספק החבילה המשתלמת ביותר נכון לרגע זה בחברה. החבילות האחרות עולות יותר ו/או מציעות נפח גלישה קטן יותר. עם זאת, יש חבילה שמוצעת במחיר קבוע (בניגוד לחבילת אנלימיטד שמוצעת לשנתיים בלבד,

  • 37 שקל לחודש: חבילה בנפח 60 ג'יגה, ללא הגבלת זמן (בצירוף 2-6 מנויים, המחיר יורד ל-29 שקל לחודש).
  • 39 שקל לחודש: חבילה בנפח 100 ג'יגה למשל שנתיים, ולאחר מכן המחיר עולה ל-98 שקל בחודש.

המבצע: בתגובה להוט מובייל

כזכור, רק לפני מספר ימים דיווחנו כאן על מבצע כסאח של הוט מובייל לחבילת 100 ג'יגה ב-29 שקל – אך הוא רלבנטי רק בצירוף 3 מנויים ומעלה.

מבחינת מחיר, המבצע של הוט מובייל מוצלח יותר – משום שאין הרבה הבדל בין חבילת 100 ג'יגה לחבילה ללא הגבלה, אבל העובדה שהוט מובייל מחייבת את הלקוח לגייס כל כך הרבה מנויים כדי ליהנות מהמחיר הזה הופכת אותו לפחות רלבנטי מהמבצע של גולן טלקום – שבו אין התניות.

האם גולן טלקום משתלמת יותר מ-WE4G או מרמי לוי?

כזכור, וכפי שפורסם באתר חדשות הצרכנות פואנטה בהרחבה, מלחמת המבצעים הזו באה זמן קצר אחרי עלייה במחיר חבילות הסלולר. ההתייקרות החלה כאשר סלקום העלתה מחירים, נמשכה עם העלאת מחירים ב-012 מובייל (מבית פרטנר) והגיעה גם אל הוט מובייל ואל גולן טלקום.

אלא שנתוני הניוד והנטישה גרמו כנראה להוט מובייל ולגולן טלקום להציע מבצעים שמטרתם להחזיר אליהן מנויים שהתניידו. המתחרה העיקרית שלהן היא חברת We4G מבית אקספון, שהושקה במרץ 2018 עם הבטחה לחבילות זולות ופשוטות. We4G מציעה חבילה עם 40 ג'יגה גלישה ב-29 שקל לחודש לכל החיים, כך שכל עוד שתי החברות האחרות מציעות מבצעי כסאח – היא פחות משתלמת מהן. אלא שבניגוד אליהן, ב-We4G המחיר הזה הוא לא מחיר מבצע, וזו הסיבה שהיא הצליחה לנייד אליה הכי הרבה מנויים בשנת 2018.

את החבילה הכי משתלמת מציע כבר כמה חודשים רמי לוי – 19.90 שקל ל-40 ג'יגה. גם בתום החבילה (כעבור שנה), המחיר נשאר שפוי ועולה ל-28 שקל בחודש.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות