5 דרכים להתאושש מהחגים בקלות - פואנטה

5 דרכים להתאושש מהחגים בקלות

חזרה לשגרה היא תמיד משימה מורכבת. אז מה עושים? קבלו 5 דרכים בדוקות להתאוששות מהירה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

תקופת החגים השנה החלה מוקדם מהרגיל ומיד אחרי החופש הגדול. כתוצאה מכך, הורים לילדים וגם אנשים צעירים לא ממש יודעים כיצד לחזור לשגרה. אם גם אתם מתמודדים עם אותה בעיה, קבלו 5 דרכים להתאושש מהחגים בקלות יתרה:

1. התחילו סדרה חדשה

סדרת טלוויזיה חדשה שמוזרמת לחדר השינה שלכם דרך סטרימר איכותי היא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לשכוח מהצרות. מלבד מעבר חלק בין תקופת החגים לבין השגרה, סדרה חדשה ומעניינת גם תשאב אתכם לסיפור מרענן שלא הכרתם קודם לכן. הטיפ היחיד הוא לתת עדיפות לסדרת מתח על פני דרמה ולא לשכוח לאסוף המלצות מחברים שאפשר לסמוך עליהם.

2. אזנו את התפריט הקולינרי

אחת הדרכים להתאושש מהחגים היא להקל על הגוף, ואת זה עושים עם החלפה של התפריט הקולינרי. הפסיקו כבר עכשיו צריכה מיותרת של סוכרים, הפחיתו קפאין ומלח ועברו לתזונה מאוזנת שמבוססת על פירות וירקות. במקביל, שתו לפחות 10 כוסות מים ביום ובדקו היטב מה נכנס לגוף שלכם, כי בסופו של דבר זה מה שקובע איך תרגישו היום ובעתיד.

3. בצעו פעילות גופנית

פעילות גופנית מומלצת לכל אורך השנה, אולם מיד אחרי תקופת החגים יש לה משמעות מיוחדת. בעזרת פעילות גופנית הדרגתית תוכלו לחזור למשקל גוף תקין, להרגיש טוב יותר ולהיפטר מהקילוגרמים העודפים.

פעילות גופנית גם תכניס אתכם רעננים יותר לחורף ותמנע מכם כאבי גב וצוואר בכל גיל. אם עוד לא אימצתם פעילות גופנית מועדפת כתחביב, זה בדיוק הרגע לעשות זאת.

4. לכו לטייל

תקופת החגים מסתיימת למזלנו בעיצומם של שבועות נעימים מבחינת מזג אוויר. זה אומר שהחורף עוד לא התחיל והקיץ לא לגמרי עזב, לכן יש לנו הזדמנות מעולה לצאת לטייל.

אפשר לטייל בשמורות הטבע, בפארקים או במסלולי ההליכה וניתן לעשות זאת לבד או עם המשפחה המורחבת. במידה ויש קצת לחץ בעבודה, תוכלו לשמור את הטיול לסוף השבוע ועל הדרך להרוויח אטרקציה שלא כרוכה בהוצאות כספיות גבוהות מדי.

5. טוסו לחו"ל

נשאר לכם קצת כסף בתקציב והבוס מסכים לתת לכם חופש מהעבודה? אולי שווה לעקוב אחר מחירי הטיסות לקראת נופש בחו"ל.

המחירים עכשיו נמוכים בעשרות אחוזים לעומת הקיץ וכל מי שברח מישראל בגלל תקופת החגים כבר הספיק לחזור.

מבחינתכם, זה אומר שאפשר לבחור יעד קרוב או רחוק וניתן להקדיש כמה ימים להתאוששות מעבר לים. אם תעשו את זה כמו שצריך גם תשפרו את איכות החיים שלכם ותרגישו רגועים יותר לקראת התקופה הקרובה – או לפחות עד חנוכה.


תגובות: 0

נגישות