חובבי יין? מלון פרימה פארק מציע חופשה בירושלים + סיור ביקבים + סדנת יין

חובבי יין? מלון פרימה פארק מציע חופשה בירושלים + סיור ביקבים + סדנת יין

עבור מי שמחפש חופשה בישראל ואוהב יין, מלון פרימה פארק בירושלים מציע סידור לא רע בכלל: לינה פלוס סיור ביקבים בהרי יהודה – במחיר מפתיע

חופשה בירושלים במלון פרימה פארק + סדנת יין עם דקל כהן
חופשה בירושלים במלון פרימה פארק + סדנת יין עם דקל כהן
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אם אתם אוהבים יין ומחפשים חופשה בארץ שבה תוכלו לשלב את האהבה הזאת, ייתכן שהקונספט של מלון פרימה פארק ירושלים יתאים לכם: לינה, סיור ביקבים וסדנת יין. כל זה, במחיר מפתיע – במיוחד לאור התלונות (המוצדקות) שנשמעות על מחירי בתי המלון בארץ. מלון פרימה פארק הוא לא מלון יוקרה, והוא מאפשר חופשה בירושלים במחיר של כמה מאות שקלים ללילה. בימי שגרה הוא מתבסס בעיקר על אנשי עסקים ועל תיירים, אבל עכשיו הוא פונה לישראלים בהצעה מעניינת לחופשה במלון בירושלים במחיר שפוי עם קריצה לחובבי היין.

מלון פרימה פארק: חופשה בירושלים שמשלבת לינה ויין

מי שמכיר את ירושלים, מכיר ודאי את מתחם המלונות שנמצא בכניסה לעיר – ממש מעל כביש בגין. שם ממוקם גם מלון פרימה פארק, מה שאומר שהאורחים אמנם לא נמצאים במרכז העיר, אבל כן נהנים מיציאה נוחה ומהירה ממנה. בעידן של פקקים ועומסי תנועה, יש לכך יתרון, במיוחד עבור מי שמעוניין לצאת לסיור ביקבים בהרי יהודה, כמו יקב צובה שנמצא במרחק של כ-20 דקות נסיעה.


הבחירה ביין לא מקרית. תרבות היין הולכת ותופסת אחיזה בישראל – ובאזור ירושלים יש כמה יקבים ששמם הולך לפניהם בקרב חובבי היין. ברשת פרימה, שבכל מלון שלה מציעה קונספט אחר, יצרו שיתוף פעולה עם כמה יקבים. אורחי המלון יכולים לקבל המלצות ואף מפת יקבים כדי לצאת לסיור עצמאי, או לחילופין להצטרף לסיור מאורגן – בהתאם למספר הנרשמים.

בפברואר 2022 יציעו בפרימה פארק ירושלים סופ"ש מיוחד שכולו יין. הסופ"ש כולל סיור מודרך ביקבים באזור שכבר זכה לכינוי "חבל היין". מדובר באזור המקסים והירוק של הרי יהודה, כאשר מעבר לנוף הקסום, הסיור כמובן כולל טעימות יין, נשנושים, גבינות והסעה מאורגנת היוצאת בשעות הבוקר מהמלון.

> לעוד סקירות על בתי מלון בישראל לחצו כאן > 

בערב מתקיים במלון ערב טעימות של יינות מובחרים, בליווי נשנושים וסיפורים מאחורי הקלעים של עולם היין, בהנחיית המומחה ליינות דקל כהן.

מחיר לינה + חבילת יין בפרימה פארק ירושלים:

  • לילה לזוג על בסיס חצי פנסיון כולל חבילת התוכן – 925 ₪
  • לילה לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר כולל חבילת התוכן – 700 ₪

המועד עדיין לא נקבע סופית, אך הרעיון הוא חבילה שכוללת לינה + סיורים במחיר שבבתי מלון אאחרים אפילו לא כולל את הלינה בלבד. המטרה היא לתת מענה גם לישראלים שבדרך כלל סובלים ממחירי הלינה הגבוהים בארץ, וגם למלון עצמו, שלאור הגבלות הקורונה והיעדר תיירים, נמצא בתפוסה נמוכה.

פרימה פארק ירושלים – מה מציע המלון

כאמור, פרימה פארק ירושלים אינו מלון יוקרה, אלא מלון שמיועד למי שמחפש מלון במחיר סביר לחופשה בירושלים. חדרי המלון מרווחים וכוללים מיטה גדולה, טלוויזיה, שירותים ומקלחת (יחד), שולחן נוסף וכורסה נוחה. כל אלה בעיצוב סטנדרטי מאוד. מהחלון לא נשקף נוף מרהיב, אבל נקודת המוצא היא שממילא לא תבלו בחדר יותר מדי…

במלון 217 חדרים הכוללים בסטנדרטים שונים: קומפורט, סופריור וג'וניור סוויטות. בכל חדר יש קומקום חשמלי וערכת קפה ותה, מיני מקרר, טלוויזיה וכספת.

בלובי המלון ימצאו חובבי היין בר ושולחן אבירים שמאפשר טעימות, הרמת כוסית או צ'ייסר.

הלובי של מלון פרימה פארק ירושלים. חופשה זולה
צילום: מקס מורון קובלסקי

 

חדר במלון פרימה פארק ירושלים. צילום: מקס מורון קובלסקי

 

חדר האוכל של המלון מעוצב כפטיו והארוחות עשירות וכוללות מגוון מנות בסגנונות שונים. ארוחת הצהריים מוגדרת כארוחה ישראלית, ובעמדות השונות מוגשות מנות כמו מרק קובה, פלאפל, מעורב ירושלמי, ממולאים ועוד.

ארוחת הבוקר עומדת בסטנדרטים המקובלים בבתי המלון בארץ – וכוללת מגוון רחב של לחמים, גבינות, סלטים ועוד.

ארוחת בוקר במלון פרימה פארק ירושלים. צילום: דפנה הראל כפיר



Booking.com

 

צילום: דפנה הראל כפיר

 

חדר אוכל בפטיו של מלון פרימה פארק ירושלים. צילום: צילום: מקס מורון קובלסקי
חדר אוכל בפטיו של מלון פרימה פארק ירושלים. צילום: צילום: מקס מורון קובלסקי


Booking.com

 

קצת על רשת מלונות פרימה

רשת מלונות פרימה היא רשת מעט שונה בנוף המלונאות הישראלי, משום שהיא פועלת באסטרטגיה של מלונות קונספט.

הרשת מחזיקה ב-14 בתי מלון בארץ, בתל אביב, ירושלים, ים המלח, טבריה ואילת. כל מלון מעוצב אחרת ופונה לקהל שונה.

כך למשל, מלון אלנבי 65 שכתבנו עליו כאן באתר פואנטה ונפתח לפני מספר חודשים. הוא שונה לחלוטין ממלון פרימה פארק ירושלים גם בעיצוב וגם בקהל שאליו הוא פונה.

מדובר במלון תל אביבh שהלובי שלו הוא גם בית קפה, וקהל הלקוחות שלו הוא בעיקר צעירים שמבקשים לנפוש בתל אביב בתקציב נגיש.

את כל הפרטים אפשר לקרוא בכתבה מחפשים מלון בתל אביב? הוטל 75 נפתח מחדש במחיר מפתיע ללילה.



Booking.com

 

תגובות: 0

נגישות