מה הנעליים שלך מספרות עלייך?

מה הנעליים שלך מספרות עלייך?

נעליים הן לא עוד פריט במלתחה, אלא מרכיב חשוב במראה הכללי שלך. מגפיים או סניקרס, נעלי עקב או נעלי ספורט – זה מה שהנעליים שלך אומרות עלייך

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

לכל אחת מאתנו יש את זוג הנעליים האהוב עלינו. אז נכון, בתור נשים אנחנו אוהבות לפנק את עצמנו בזוגות נעליים רבים מכל הסוגים – נעלי ספורט לריצה של בוקר, מגפיים גבוהים ליום גשום או סנדלים עליזים לחודשי הקיץ החמים. ועדיין, תמיד יש לנו איזה זוג נעליים שאליו אנחנו מתחברות במיוחד. אז מה הנעליים שלך אומרות עלייך?

זה רק את והנעליים שלך

יש אנשים שחושבים שכדי להיראות טוב יש צורך בבגדים טובים, ואת הנעליים אפשר להזניח. מי כבר מסתכל למטה? ובכן, ההיפך הוא הנכון. נעלי נשים הן נעליים שכל אחד שם לב אליו, ואולי אפילו יתחיל להסיק מסקנות לפני שהוא מכיר אותך. את לא צריכה לנעול את זוג הנעליים האהוב בכל פעם שאת יוצאת לסידורים או לבילויים עם חברות. עם זאת, כדאי להיות מודעת לכך שהנעליים אומרות עלינו לא מעט.

הנה כמה דוגמאות:

1. נעלי עקב – ביטחון עצמי

אי אפשר לדבר על נעליים לנשים מבלי לציין את נעלי העקב. אישה שנועלת נעליים כאלה משדרת ביטחון עצמי רב, עם אולי קצת חשדנות כלפי אחרים. ועדיין מדובר באישה אופנתית שלא תוותר על צו האופנה, גם אם הנעליים אולי לא תמיד נוחות וגם אם היא צריכה להתרוצץ בין הסידורים השונים מדי בוקר וערב.

2. נעלי ספורט וסניקס – תכליתיות

נשים רבות אוהבות נעלי ספורט ולא בכדי. נעלי ספורט לנשים דוגמת סניקרס הן מבין הנעליים הנוחות ביותר שיש. למעשה, יש נשים שעושות הכול כשהן נועלות סניקרס: נוהגות, עושות קניות, אוספות את הילדים ממסגרות בית ספר ועוד. עם נעליים טובות השמיים הם הגבול. מי שבוחרת לנעול סניקרס נתפסת כאישה יציבה שעומדת עם שתי רגליים על הקרקע. אישה שאפשר לסמוך עליה שתסיים כל מטלה ותקיים כל הבטחה.

3. סנדלים – פתיחות

כאשר אישה בוחרת לנעול סנדלים, היא למעשה חושפת את כף רגלה. אם אתם אוהבת לנעול סנדלים ולא רק בגלל החום שבחוץ, אפשר לומר שאת בעצמך אישה פתוחה, חמה וגם יצירתית. כאשר כפות הרגליים חשופות, ניתן לשדרג את המראה שלהן מכל כיוון – לענוד צמיד רגל או למרוח לק צבעוני על הציפורניים.

4. כפכפים – ביתיות

אישה שבוחרת לנעול כפכפים מרגישה בבית בכל מקום שבו היא נמצאת, בין אם מדובר במשרד בעבודה או אצל חברה. בתוך זאת היא נוהגת במעין שחרור שמדביק אחרים. אוהבות הכפכפים הן עליזות ופתוחות מטבען, והן מדביקות באווירה הזו גם את שאר הסביבה.

5. מגפיים – תחושת מוגנות ונוכחות

כל מי שנועלת מגפיים יודעת כמה נוכחות יש לנעליים האלה. מגפיים לנשים נועדו להגן מפני גשם ורגבי בוץ, אך הן הרבה יותר מכך. כאשר האישה נועלת מגפיים היא מרגישה אותם היטב, ובכך גם חשה בטוחה שהרגל שלה מוגנת. מעבר לכך, המגפיים משפיעים כל כך על המראה החיצוני, בהיותם דומיננטיים, שהם מסוגלים ליצור מראה שונה לחלוטין כאשר האישה בוחרת ללבוש שמלה או מכנסיים וחולצה. מכל מקום, לא משנה מה תבחרי ללבוש, בסופו של דבר המגפיים יאמרו את מילתם האחרונה בצו האופנה, ובזכותם תרגישי נוכחת ומוגנת הרבה יותר.

לסיכום, ראינו שלנעליים שכל אחת נועלת קיימת השפעה לא קטנה על החיים שלנו. בפעם הבאה שאת בוחרת סניקרס, כפכפים או מגפיים, זכרי כי לכל זוג נעליים שאת נועלת יש משמעות, והן יכולות להעיד עלייך הרבה יותר ממה שאת חושבת.

את מוזמנת ללחוץ כאן ולהתחיל לחפש את זוג הנעליים של חלומותייך.

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!





    1
    נגישות