ביטוח לעובדים זרים בקופת חולים לאומית – פריסה ארצית

ביטוח לעובדים זרים בקופת חולים לאומית – פריסה ארצית

כל מי שמעסיק עובדים זרים, חייב לדאוג לביטוח עובדים זרים. קבלו טיפים ונקודות למחשבה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בישראל מועסקים מדי שנה עשרות אלפי עובדים זרים (השנה עבר מספרם את רף המאה אלף), במגוון רחב של תחומים וענפי פעילות – חקלאות, בנייה, סיעוד ועוד. אזרחים ישראלים המעסיקים עובדים זרים בארץ, בין אם מדובר במשפחה המעסיקה מטפל פיליפיני עבור אדם קשיש ובין אם בחקלאי המעסיק עשרות תאילנדים, המעסיקים מחויבים ברכישת ביטוח בריאות לעובדיהם. בקופת חולים לאומית מציעים פוליסת ביטוח עובדים זרים בתנאים נוחים במיוחד, ובפריסה ארצית רחבה ונוחה ביותר

ביטוח עובדים זרים – למה זה כל כך חשוב?

יש כמה וכמה סיבות לכך שמי שמעסיק עובדים זרים, בכל ענף פעילות באשר הוא, צריך להסדיר את עניין הביטוח הרפואי של עובדיהם בהקדם.

ראשית, הם מחויבים לכך על פי חוק, ואי עמידה בתנאי זה תגרור בסופו של דבר קנסות כבדים ביותר. שנית כל, מדובר בהענקת תנאי מחייה בסיסיים ומתבקשים ביותר עבור בני אדם המגיעים לכאן ממדינותיהן הרחוקות, עוזבים את הכל מאחור ונכנסים לתקופה ארוכה שבה הם עובדים לאורך היום כולו בסביבה חדשה וזרה לחלוטין. המינימום שניתן לבקש מבחינה הומאנית ומוסרית, זה ביטוח בריאות אשר יבטיח כי הם לא ייאלצו לאבד את כל הכסף שחסכו במידה וייפצעו או יחלו.

עלות ופריסת מרפאות ברחבי הארץ – מה חשוב בביטוח עובדים זרים?

לאחר שמבינים מעט טוב יותר את החשיבות הבסיסית והעצומה של רכישת ביטוח עובדים זרים לעובדים שאתם מעסיקים, כדאי לפנות לשאלות טכניות מרכזיות וחשובות בנוגע לעלות והכיסוי הביטוחי שהעובד הזר יקבל.

חברות הביטוח מנורה, איילון והראל מאפשרות לבטח עובדים זרים באמצעות קופות חולים כללית ומאוחדת, אז על מה חשוב להקפיד כאשר אתם מחליטים על הקופה ממנה תרכשו את הביטוח?

ובכן, אחד השיקולים המרכזיים, כמו בכל שירות או מוצר, הוא המחיר. קיימת תחרות בשוק הביטוח בענפים שונים וגם בנושא הביטוח שמוצע לעובדים זרים. תוכלו למצוא ביטוח כזה במקומות מסוימים במחירים משתלמים יותר מאשר במקומות אחרים, כאשר ההבדלים בין הקופות יכולים להגיע ל-500 ₪.

שיקול משמעותי נוסף הוא הפריסה הארצית של המרפאות בהן יכולים העובדים להפעיל את הביטוח, במידת הצורך – רק קופה עם פריסה ארצית רחבה יכולה להבטיח כי לא תצטרכו לשרוף חצי יום עבודה בכל פעם שאחד העובדים חולה או נפצע, על מנת להסיעו למרפאה רחוקה יחסית.

על שני הקריטריונים הללו גם יחד עונות פוליסות ביטוח לעובדים זרים שמציעה קופת חולים לאומית. שווה להיכנס לקישור הבא ולבדוק אם ישנה קופ"ח לאומית אשר קרובה לביתכם.

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    1
    נגישות