המתחם המושלם לחופשה ביישוב מנות – מתחם פינסטרה

המתחם המושלם לחופשה ביישוב מנות – מתחם פינסטרה

בריכה פרטית מחוממת, ג'קוזי בסוויטה ונוף עוצר נשימה… מתחם פינסטרה במושב מנות מציע חופשה זוגית או משפחתית, רומנטית או פעילה, בקיץ או בחורף, בחופש הגדול או סתם במהלך השנה – רק תבחרו איזו חופשה אתם רוצים

וילה לחופשה - מתחם פינסטרה במושב מנות
וילה לחופשה - מתחם פינסטרה במושב מנות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

חושבים על חופשה מפנקת במיוחד והפעם מתחשק לכם שהנופש הזה יתקיים בתוך גבולות ישראל? הרי לא בכל פעם שרוצים לנפוש, צריך לקחת טיסה. למעשה, טיסות אמנם הפכו לזולות ומבוקשות מאוד, אבל לא כולם אוהבים את חוויית הטיסה ולעתים יש גם מגבלות שלא מאפשרות אותה. לכן, במקום נופש בחו"ל, למה לא לנסוע למקום מקסים כמו יישוב מנות ושם להתארח ב"מתחם פינסטרה" המפנק?

המתחם הזה יתאים לסוגי שונים של חופשות, גם אם אתם זוג שמחפש שקט ושלווה ורוצה ליהנות מאירוח אלגנטי ברמה אחרת.

הרמה הגבוהה כאן באה לידי ביטוי בחשיבה על כל הפרטים הגדולים והקטנים, בניקיון ובשירות, כך שמובטחת לכם חופשה חלומית. הגיע הזמן להבין שגם לכם מגיע לנוח, לשכוח את הצרות ולהתמכר מדי פעם להנאה, והמתחם הזה הוא הבחירה הטובה ביותר.

מה שכן, כדאי לשים לב שיש כאן שלוש יחידות אירוח שונות שביניהן תוכלו לבחור כך שחשוב להבין מה ההבדל ביניהן ומה מחכה לכם בכל יחידה שכזו.

וילה פינסטרה

מתחם פינסטרה מושב מנות
וילה פינסטרה מושב מנות

נתחיל בכך שהמילה "פינסטרה" משמעותה באיטלקית חלון, ואכן הוילה זאת מהווה חלון מקסים לנוף הנפלא שמקיף אותה.

אבל מעבר לחלון שפותח את הלב ולנוף הנשקף ממנו, גולת הכותרת של "וילה פינסטרה" היא שזו וילה עם בריכת שחייה פרטית, מגודרת ומחוממת, מה שאומר שבכל עונות השנה תוכלו ליהנות מהמקום המקסים הזה ומהבריכה עצמה.

וילה פינסטרה - וילה עם בריכה פרטית
וילה פינסטרה – וילה עם בריכה פרטית

גודל היחידה הזאת הוא לא פחות מ-170 מ"ר, מה שאומר שתוכלו ליהנות כאן ממרחב גדול מאוד שעוד אך ורק לרשותכם, בין אם אתם זוג ובין אם אתם מחפשים מקום לחופשה משפחתית. יש כאן נגישות חלקית לנכים וחשוב לשים לב שהעישון אסור ביחידה הזאת.

סוויטה מזרחית

האפשרות השנייה שמחכה לכם במתחם הנופש היפה הזה ביישוב מנות היא הסוויטה המזרחית. כאן מדובר על סוויטה שהיא אמנם יותר קטנה, אך היא לא פחות מושקעת, נקייה ומיוחדת.

יש כאן פינת ישיבה מסודרת וגם מטבח מאובזר, כך שאם תרצו לבשל בימי החופשה שלכם, זו לא תהיה בעיה בכלל.השטח של הסוויטה הזאת עומד על 90 מ"ר והמבנה עצמו נפרד מכל שאר המבנים. יש כאן ג'קוזי מפנק שעומד לרשות האורחים וגם מהסוויטה הזאת תוכלו ליהנות בין אם אתם רק שני אנשים ובין אם אתם מגיעים עם הילדים.

סוויטה מערבית

האפשרות השלישית שמחכה לכם במתחם היא הסוויטה המערבית שגודלה 75 מ"ר. גם כאן הסוויטה נמצאת במבנה נפרד, כך שתוכלו ליהנות משקט ושלווה ומפרטיות מלאה. הסוויטה הזאת מתאימה לזוגות וגם למשפחות ויש לשים לב שגם כאן תיהנו מגישה חלקית לנכים. תוכלו כמובן להשתמש בבריכה של המתחם וליהנות ממנה.

גם בסוויטה הזאת תוכלו לנסות את כוחכם בבישול אם תרצו. המטבח מאובזר עם מקרר, כיריים, תמי 4 ועוד, אז אל תשכחו לעשות קניות עוד לפני שאתם מגיעים לנופש ולמלא את המטבח בכל המצרכים שלכם.

יש כמובן גם טלוויזיה עם הרבה מאוד ערוצים, כך שתוכלו לאר רק לנוח, אלא גם לצפות בתכוניות האהובות עליכם.

ואת שיא הפינוק תחוו בג'קוזי, שנמצא במקום הכי יפה בסוויטה. מהג'קוזי נשקף נוף עוצר נשימה, שעוטף את הביקור באווירה מפנקת ומרגיעה.

מתי הכי כדאי להגיע למקום?

אתם יכולים ליהנות מחופשה בכל אחת מהיחידות של מתחם פינסטרה בכל עונות השנה. לכן, אם אתם טיפוסים יותר רומנטיים, בהחלט כדאי יהיה לחשוב על האפשרות של בילוי בחורף, אך מצד שני, אם אתם אנשים שאוהבים יותר שמש וחום, עדיף שתגיעו לכאן באביב או בקיץ.

באזור יש הרבה פעילויות שתוכלו לקחת חלק בהן, כמו רכיבה על סוסים לכל המשפחה, טיולי טרקטורונים ועוד.

אתם תראו שאחרי חופשה כזאת, אפילו אם היא תכלול רק לילה או שניים של לינה במקום, תחזרו עם לא מעט כוחות מחודשים לחיי היום יום שלכם.

אם אתם מחפשים מנוחה מהמרדף היומיומי, אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית ואם אתם מחפשים מקום לחופשה רומנטית – מתחם פינסטרה ביישוב מנות זו אחת מהבחירות הטובות ביותר שתוכלו לעשות.

הזמינו לכם מקומות ותראו שתחזרו רגועים ושלווים לחיי השגרה שלכם.

תגובות: 0

נגישות