טיפול פנים: כך שומרים על עור רענן וזוהר

טיפול פנים: כך שומרים על עור רענן וזוהר

טיפול פנים מקצועי חייב לכלול כמה שלבים שהקוסמטיקאית צריכה לבצע. מה כדאי לדעת?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כל אחת הייתה רוצה שעור הפנים שלה יהיה חלק, נקי ובוהק כמו נערה צעירה. מגוון רחב של טיפולי פנים משפרים את מראה העור ומקנים לו מראה זוהר, מבריק ובעיקר צעיר ורענן.

טיפול פנים הוא מושג כללי למגוון רחב של טיפולים החל מטיפול פנים, המנקה את העור, ומזין את עור הפנים במגוון חומרים, המשווים לו מראה זוהר ובריא, ועד להסרת שיער בעור הפנים. לכן, גם אם נדמה לנו שאנחנו יודעים מהו טיפול פנים, הנה עוד כמה נקודות שכדאי לדעת:

מהו טיפול פנים?

טיפול פנים, כאמור, הוא מושג המתייחס למגוון טיפולי הפנים המוכרים. טיפולים אלו מטרתם לרענן, לחזק, ולשמור על עור הפנים. מטרת טיפול פנים הוא לטפל בנגעים בעור, כתמים, פצעים, ועוד. טיפולים אלו מחיים את העור מחזירים לו את הברק והחיוניות וגורמים לפנים להיות מוארות בריאות רעננות ויפות.


אז מה בעצם עושים אצל קוסמטיקאית?

קוסמטיקאית מקצועית חייבת להיות בקיאה בכל שלבי טיפול הפנים ובחומרים המעודכנים ביותר. אצל כל קוסמטיקאית יהיו שלבי טיפול שתצטרכי לעבור:

  • אבחון העור: כדי לאבחן את עורך הקוסמטיקאית תשתמש בלופה, זכוכית מגדלת גדולה ומאירה, בה היא תבחן את עורך עם העור זקוק ללחות בגלל שהוא יבש או עור שמן הזקוק להורדת השומן. בהתאם לאבחון, הקוסמטיקאית תחליט על המשך הטיפול המתאים עבורך, שיעשה את הסרת השכבות המתות בצורה הטובה ביותר.
  • ניקוז: לאחר מכן הקוסמטיקאית תבצע ניקוז מעורך זה החלק הפחות נעים בטיפול אך הוא חשוב ביותר לשמירת על אלסטיות העור.
  • חיטוי:  לאחר מכן יתבצע חיטוי של העור.

מור בראל היא קוסמטיקאית רפואית המעניקה יחס אישי לכל המטופלים ומתמחה במגוון רחב של טיפולי פנים. בקליניקה מתבצעים מגוון רחב של טיפולים, כמו איפור קבוע ופדיקור רפואי. עובדת עם מגוון החומרים הטובים ביותר בשוק, ומחזיקה את המכשור החדשני והמקצועי ביותר למגוון טיפולים. הטיפולים נעשים בקליניקה נעימה ונוחה עם תחושת חמימות.

הכתבה בשיתוף חברת SeoWho קידום אתרים

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:



1
נגישות