מצביעים, מבלים וקונים: ריכוז פעילויות ומבצעים ליום הבחירות, מהספארי ועד הקניון - פואנטה

מצביעים, מבלים וקונים: ריכוז פעילויות ומבצעים ליום הבחירות, מהספארי ועד הקניון

יום הבחירות הפך מזמן ליום של בילויים ושל קניות – הנה הצצה לבילויים ביום הבחירות ולמבצעי יום הבחירות, לאחר ההצבעה בקלפי כמובן…

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בשנים האחרונות ימי הבחירות הפכו לחגיגה לסוחרים ולהזדמנות לטייל, לעשות פיקניקים ולפגוש חברים. העובדה שיש תחבורה ציבורית (חינם!!) ללא ספק הופכת את היום הזה לנוח במיוחד, ומרמזת לנו כמה היה נוח אילו היינו נהנים מתחבורה ציבורית כל השנה – מה שמאפשר ניידות ועצמאות לא רק למי שיש לו רכב פרטי.

דוגמאות למבצעי יום הבחירות

כמעט כל הרשתות, המשווקים, אתרי הסחר והקניונים מציעים כמובן הנחות ביום הבחירות – הנה כמה דוגמאות:

  • סמסונג מובייל: הנחה על גלקסי S10 ודגמים נוספים: מחירים לדוגמה – גלקסי S10e ב-2,700 שקל במקום ב-3,000 שקל; גלקסי S9 פלוס ב-2.800 שקל במקום ב-3,100 שקל וגלקסי נוט 9 ב-3,300 שקל במקום ב-3,600 שקל. לרוכשים Galaxy S10 אוזניות Buds ב-300 במקום 600 שקל. תקף ב-4-9 באפריל.
  • קבוצת FOX: 30% הנחה בחנויות ובאתר טרמינל X.
  • אופטיקה הלפרין: 55% הנחה + הנחה בגובה המע"מ.
  • אירוקה: בקניית משקפי שמש / משקפי ראייה, מקבלים משקפי ילדים מתנה בשווי כ-60 שקל.
  • מיצובישי: מבצעים באולמות התצוגה.
  • גלי, ניין ווסט, לי קופר, לי קופר קידס, סולוג, שואופ, אן קליין, איזי ספיריט, נאוטיקה, טימברלנד ואתר STEPIN: הנחה של 25%, בנוסף למבצעים הקיימים. המבצע יתקיים יומיים -8-9.4.19.
  • ד"ר גב: 25% הנחה על מושבי ומכשירי העיסוי. 1+1 על כריות. עד 50% הנחה על כל המזרנים. 1500 ש"ח הנחה כל מערכות סלון. 20% הנחה על כיסאות ומחיר ללא מע"מ על כורסאות טלוויזיה.
  • אתר הביוטי GUILTY: עד 60% הנחה על כל מותגי הביוטי, טיפוח וקוסמטיקה באתר, ובנוסף מתנות בכל קנייה.
  • סמסונייט: חברת התיקים והמזוודות הבינלאומית הכריזה על יום הבחירות כעל יום ללא מע"מ ב-4 חנויות הרשת (קניון רמת אביב, קניו עזריאלי תל אביב, קניון שבעת הכוכבים, גקנד קניון חיפה).
  • אימפרס (Impress): הנחה של 50% הנחה על מותגי השעונים קנת קול, אובקו ואן קליין, ובנוסף ללא מע"מ על מותגי השעונים טיסו, קלווין קליין ו-D1 MILANO. מספר תכשיטי יהלומים יימכרו במחיר מיוחד.
  • ברא צמחים: 40% הנחה ברכישת המוצר השני ממגוון תוספי התזונה.



נזכיר כי ביום הבחירות התחבורה הציבורית חינם גם ברכבת ישראל, ולמעשה אפשר ליהנות מכך כבר מיום שני בערב –  8.4.19 בשעה 20:00 ועד יום ג' 9.4.19 בשעה 23:59. יש לגשת למכונות הכרטיסים או לקופות התחנה ולהנפיק כרטיס ייעודי, אין לעשות שימוש בכרטיס הרב קו.

למי שמתלבט איך לבלות ביום הבחירות, נספר כי בגנים הלאומיים יש שלל פעילויות שמקושרות לבחירות, בגן החיות ובספארי החיות מתמודדות על ההנהגה, בקניונים מוצעות לא רק הנחות אלא גם הצגות לילדים וכל המוזיאונים פתוחים.

מי שהפך את יום הבחירות לחגיגה של הכנסות הם כמובן הקניונים והחנויות. כך למשל, יום הבחירות המוניציפליות היה לא רק חג לדמוקרטיה, אלא גם חג לבעלי הקניונים. הקניונים רשמו מכירות של 182 שקל למ"ר, לעומת 69 שקל למ"ר ביום רגיל – זינוק של 163.8% ביחס לממוצע המכירות היומי. כך למשל, עד השעה שמונה בערב נספרו למשל בדזינגוף סנטר בתל אביב כ-62 אלף מבקרים, לעומת כ-32 אלף איש בשעה הזו ביום רגיל.

המטרה היא להשיג הישג דומה גם הפעם. חלק מהרשתות ומהחנויות מציעות פשוט הנחות נקודתיות, וחלק ממש מנצלות את היום הזה לקידום מכירות. כך למשל, אתר הסחר של קבוצת עזריאלי, AZRIELI.COM. שקורא למצביעים להרכיב שמות של מוצרים מתוך פתקי הבחירות בקלפי, לצלם אותם ולהעלות לאינסטגרם – כל זה כדי לקבל הנחה של 5% על כל אות. לדוגמה, חולצה = 25% הנחה וסניקרס = 30% הנחה. לא בטוח שהדבר הזה בכלל אפשרי, שכן פתקי ההצבעה בקלפי מורכבים משילובי אותיות שרירותיים. בנוסף, זה ללא ספק יוצר בלאגן בתוך הקלפי וגם גוזל זמן שמעכב את המצביעים האחרים.

אז מה עומד על הפרק – אחרי שתצביעו כמובן? הנה הצעות לבילויים ביום הבחירות בכל הארץ ולמבצעי יום הבחירות במגוון קטגוריות:

בחירות בספארי: הקרנף או הג'ירפה?

אם קשה לכם להחליט במי לבחור לכנסת, יהיה לכם קשה שבעתיים להחליט במי לבחור להנהגת הספארי. כאן כל המועמדים משכנעים במיוחד, החל מדניסה הג'ירפה ועד הקרנפית קרן פלס. ביו המועמדים אפשר למצוא גם את לוקאס הגורילה ואת כורש הנמר. באתר הספארי תוכלו כבר עכשיו להתרשם מהמצע של כל אחת מהחיות, ולהגיע מוכנים למשימת הבחירות.

החרמון

אחרי חורף גשום ומושלג – אין כמו ביקור בחרמון. ביום הבחירות אתר החרמון פתוח. אמנם אין תנאי גלישה, אך המתקנים פתוחים והחל מ-2.4 הכניסה לאתר ללא תשלום. המבקרים יכולים לבלות ברכבל, מתחם מזחלות שלג לילדים במפלס העליון, מזחלות אקסטרים, SKY RIDER (השימוש במתקנים כרוך בתשלום).

בחירות בגן החיות התנכ"י: לגליזציה לאספסת!

גם בגן החיות התנ"כי יש בחירות בין החיות – וגם שם הלגליזציה היא מוטיב מרכזי. הג'ירפה קוראת ללגליזציה לאספסת, הפיל מבטיח לעצור את הטיל והאריה מבטיח הנהגה חזקה.

ביום הבחירות גן החיות התנכ"י פתוח מהשעה 09:00 עד השעה 18:00, ובאקווריום ירושלים שנמצא במתחם קוראים לציבור להימנע מקולות צפים.

תעמולה במערות – בחירות במערות בית גוברין

איזו מהמערות בבית גוברין היא המרשימה ביותר? לכבוד הבחירות תתקיים פעילות "תעמולה במערות", שבה המבקרים במערות השונות יפגשו דמויות ססגוניות שישכנעו אותם שהמערה שלהם היא היפה ביותר: מערת הפעמון, המערה הצידונית או מערת הקולומבריום.

גן לאומי בית גוברין. צילום: מנו גרינשפן

בשעה 13:00 תוצב קלפי ובה אפשר יהיה להצביע, ובסוף יום הבחירות יפורסמו תוצאות הבחירות במערות בדף הפייסבוק של גן לאומי בית גוברין.

ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויים.

קיסריה: בוחרים את הלוחם המרשים

על שפת המצוק בגן לאומי אפולוניה יפגשו המטיילים את מסדרי האבירים, ישמעו כיצד ומדוע הגיעו לישראל, ויגלו אלו כלי נשק היו להם. המבקרים יפגשו גם לוחמים ממלוכים שנלחמו בצלבנים, ולאחר מכן יחליטו מי הלוחם המרשים ביותר.

גן לאומי אפולוניה. צילום: מנו גרינשפן

ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויים.

גן לאומי ציפורי

הסיור האינטראקטיבי יציף בקרב המבקרים דילמות יומיומיות, כמו שחוו מנהיגינו בעבר ובהווה. הסיור כולל ביקור בית הכנסת הקדום, סרטון קצר על רבי יהודה הנשיא, ביקור במצודה ופעילות מולטימדיה.

מתי: יום שלישי 9.4, בשעות 10:30, 12:30, 14:30

ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויים.

גן לאומי קיסריה: חגיגת בחירות משעשעת

גן לאומי קיסריה. צילום: מנו גרינשפן

מפגש הומוריסטי המחבר עבר והווה עם ליצני חצר ורקדנים. אומני הקרקס והתיאטרון של הממלכה ישתפו את האורחים בחוויה נפלאה: מופעים משעשעים, משולבים באקרובטיקה אווירית ולוליינות וירטואוזית, פסלים שמתעוררים לחיים, תהלוכות מוזיקליות של נגנים על קביים, הפרחות אומנותיות של בועות סבון ענקיות, "שיט" בסירת אופניים, מופעי דו-קרב בין אבירים, תעלולי קסמים, ירידי אומנים, סדנאות יצירה, קריוקי, ריקודים מימי הביניים ועוד.

ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויים.

תל באר שבע

משחק משפחתי של משימות וחידות. כל משפחה תקבל מפת אתר ומשימות: לגלות את באר המים העמוקה בארץ ומאגר מים ייחודי, ולגלות מגדל תצפית ואת סודותיהם העתיקים של יושבי העיר הקדומה. במקום יש פינת יצירה.

בסוף הפעילות יהיו בחירות בקלפי על נושאים מתוך המשימות.

ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויים.



תגובות: 1

נגישות