בקרוב: טיסות ישירות לשיקגו באל על. לרגל ההשקה: כרטיסי טיסה במבצע - פואנטה

בקרוב: טיסות ישירות לשיקגו באל על. לרגל ההשקה: כרטיסי טיסה במבצע

אל על ממשיכה להרחיב את היעדים בארצות הברית, ובעוד מספר חודשים תחל להפעיל טיסות ישירות לשיקגו. כמה יעלו הכרטיסים ובאילו מחלקות יש מבצעים?

טיסות ישירות לשיקגו
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מגוון הטיסות הישירות לארה"ב באל על הולך וגדל, ובקרוב יחלו לפעול טיסות ישירות לשיקגו. כמה בקרוב? הטיסה הראשונה תמריא בחודש מרץ 2020, והכרטיסים כבר נמכרים, כאשר באל על החליטו לקדם הפעם דווקא לא את מחלקת התיירים, אלא את מחלקת הפרימיום שבה התנאים משופרים והמחיר גבוה במאות דולרים לכרטיס. עד ל-14 בנובמבר מציעה אל על כרטיסים מוזלים לטיסות מישראל לשיקגו בימי שלישי וחמישי וחזרות בימי ראשון ושלישי.

אל על תפעיל 3 טיסות שבועיות ישירות מתל אביב לנמל התעופה הבינלאומי או'הייר בשיקגו O'Hare International במטוסי הדרימליינר 787, שם יוצעו 3 מחלקות שירות: עסקים, פרימיום ותיירים. מחלקת הפרימיום ממוקמת בין מחלקת העסקים למחלקת התיירים ומופרדת באמצעות וילון. נוסעי המחלקה נהנים ממרחב אישי מרווח יותר ומתפריט מזון משודרג.

אל על תציע מגוון אפשרויות לטיסות המשך משיקגו לעשרות יעדים. כמו כן, יהיה ניתן לטוס משיקגו ולשוב מיעדי אל על השונים בארה"ב (ולהפך).

מחירי כרטיסי טיסה באל על לשיקגו (הלוך ושוב)

  • מחלקת תיירים – החל מ-980 דולר
  • מחלקת פרימיום – החל מכ-2,480 דולר (כעת במבצע של 1,500 דולר עבור 75 כרטיסים)
  • מחלקת עסקים – החל מכ-4,350 דולר

המחירים ליציאות בין התאריכים 22.3 -30.6.2020

כך הרחיבה אל על את הטיסות הישירות לארה"ב

כפי שפורסם לא פעם במדור התיירות של אתר חדשות הצרכנות פואנטה, האסטרטגיה של אל על היא להרחיב את היעדים הרווחיים שלה, שהם בעיקר היעדים הטרנס-אטלנטיים.

במסגרת זו, אל על הכריזה על טיסות ישירות למיאמי, טיסות ישירות ללאס וגאס וטיסות ישירות לאורלנדו, ובמרץ 2020 תחל אל על גם להפעיל טיסות ישירות לטוקיו.

במקביל, אל על עושה שינויים מדי כמה חודשים בשיטת צבירת הנקודות במועדון הנוסע המתמיד שלה, ובקרוב תכריז על חידושים בכרטיס פליי קארד שהיא מפעילה.

תגובות: 0

נגישות