קולגייט, אורל בי, פמפרס וניוואה בחצי מחיר: ביג ברנדז עושה בית ספר לסופר פארם

ג'ילט, אורל בי ומותגים אחרים בחצי מחיר: ביג ברנדז מוכרת במחירי רצפה

הציצו במחירים של רשת ביג ברנדז: ליסטרין, קולגייט ומותגים אחרים בפחות מחצי המחיר בסופר-פארם. עוד השוואת מחירים שתחסוך לכם כסף באתר פואנטה

ביג ברנדז
מיכאל פינטו, בעלים - רשת ביג ברנדז
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




מה תגידו אם אחרי שתשלמו 140 שקל על מברשת שיניים חשמלית של אורל בי, תגלו שאפשר לקנות אותה ב-80 שקל? ואיך תרגישו אם תקנו דאודורנט של ניוואה ב-25 ש"ח, ותגלו שיכולתם לקנות אותו בחצי מחיר? אלה הפערים בין רשת ביג ברנדז לבין רשתות מתחרות.

אף אחד לא אוהב להרגיש פראייר, וכמו תמיד באתר פואנטה – אנחנו כאן כדי לחסוך לכם כסף. יוקר המחיה בישראל גבוה, ואחת הסיבות היא הדומיננטיות של כמה יבואנים וכמה רשתות. כשמדובר בתחום הפארם, הרשת הדומיננטית היא סופר פארם היקרה. המתחרה העיקרית שלה היא רשת BE של שופרסל – וגם היא יקרה. אין סיבה לקנות דווקא שם. גם אלכוהול לא חייבים לקנות ביוקר. הפעם נכיר לכם את ביג ברנדז – רשת חדשה שהסניף הראשון שלה נפתח ברמת גן, ויש לה אתר אינטרנט פעיל וזול ששמו uniclick.co.il (השם צפוי להשתנות).

נכון להיום נמכרים בביג ברנדז בעיקר מוצרי פארם, טואלטיקה וחומרי ניקוי, אבל גם משקאות אלכוהוליים. בקרוב יימכרו שם גם מוצרי מזון, כמו חטיפי פרינגלס, קפה ושוקולד.

ביג ברנדז: אותו מותג, אבל זול יותר

הצרכנים בישראל לא ממש יודעים מה קורה מאחורי הקלעים של המותגים שהם קונים, כמו קולגייט, אורל בי, ג'ילט ואחרים. דבר אחד הם כן יודעים – בכל פעם שהם טסים לחו"ל, הם מגלים שאפשר לקנות משחת שיניים קולגייט ב-2.5 יורו ודאודורנט של ניוואה ב-2 יורו. אז מה קורה כאן? חלק מהותי בבעיית יוקר המחיה בישראל נובע מהעובדה שיש בארץ יבואנים רשמיים של מותגים רבים – והם מכתיבים מחירים גבוהים.

ברשת ביג ברנדז משווקים את אותם מותגים – אבל בייבוא מקביל. התוצאה – ליסטרין שעולה 35 ש"ח בסופר-פארם, עולה ב-13-14 ש"ח בביג ברנדז, ודאודורנט ניוואה שעולה 25 ש"ח בסופר פארם, עולה רק 12 ש"ח ברשת ביג ברנדז. הנה הצצה:

ביג ברנדז סופר-פארם BE
ליסטרין שטיפת פה קולמינט 500 מ"ל 14 (13 בחנות) 35 30
אורל בי חוט דנטלי ללא שעווה 10 17 18
מברשת שיניים חשמלית נטענת לילדים אורל בי 75 139
מגני תחתון קרפרי פלוס לונג 40 יחידות 13 22 21
פיניש נוזל מבריק למדיח 800 מ"ל 15 25
סימיליאק אדוונס 3 700 מ"ל 70 (באתר) 70 72
הוואי שמפו קראטין מחזק 700 מ"ל 7 12 11
בושם 212 VIP ROSE לאישה 50 מ"ל 198 180 225
דאודורנט ניוואה פרש נטורל 12 (9 בחנות) 25 23
פמפרס שלב 4 25
ל-36 יחידות
40
ל-34 יח'
35
ל-34 יח'

בין המותגים שנמכרים בביג ברנדז: קולגייט, אירוייק, ג'ילט פיניש, סיליט בנג פיירי, לנור, אריאל, אג'אקס אולוויז, קרפרי ספיר סטיק, ליידי ספיד סטיק, אריאל ועוד. בקרוב מאוד יימכרו גם פסטה ברילה, שוקולד נוטלה, קפה של נסטלה, פרינגלס, שוקולד כמו באונטי ועוד.

מי עומד מאחורי ביג ברנדז?

מאחורי רשת BigBrands עומדת חברת Importeam שיווק בע"מ, אשר הוקמה בשנת 2016 ע"י מיכאל פינטו וישי דיאמנט. הרשת מתמחה בייבוא מקביל ומשווקת מוצרים לחנויות רבות אחרות, כמו רשת גוד פארם (רשת הפארם הזולה שהוקמה לפני מספר שנים עם הבטחה ל"הכול עד 10 ש"ח, ונמכרה לרמי לוי).

העיסוק בייבוא מקביל אינו פשוט במדינה כמו ישראל, ובראיון ל"פואנטה חדשות צרכנות" פינטו מספר שבעבר כבר חווה ניסיונו הפחדה מצד יבואנים רשמיים. למרות זאת, הוא אומר, "אני לא חושש מאף אחד".

שאלה: מאילו מדינות אתה מייבא את המוצרים?

פינטו: "אני מייבא מאירופה, מארצות הברית ומתורכיה".

שאלה: "יש מוצרים שאתה מוכר בפחות מחצי מחיר בהשוואה לסופר-פארם או רשת BE. אתה מרוויח? 

פינטו: "בטח, מרוויח הרבה. למשל, אני מוכר ליסטרין ב-12.90 ש"ח. לרמי לוי אני מוכר אותו ב-9.50 ש"ח כולל מע"מ – וגם בסכום הזה אני מרוויח יפה. יש מוצר שאני מוכר אצלי ב-8.90 ש"ח, וגם כשאני מוכר אותו לסיטונאי ב-5.90 ש"ח – אני מרוויח. באתי להוכיח שאפשר למכור בפחות".

שאלה: לפני שפתחתם את החנות, פתחתם את האתר. למה החלטתם גם על חנות פיזית?

פינטו: "אחרי שפתחנו באפריל את האתר, החלטנו שאין סיבה לא לפתוח גם חנות. העברנו את המחסן מכפר קאסם לרמת גן ופתחנו".

שאלה: כמה חנויות תפתחו?

פינטו: "עד סוף 2021 נפתח בין 5 ל-10 סניפים. אנחנו מחפשים בדרום ובצפון, בלי זכיינים".

השורה התחתונה

הצרכן הישראלי התרגל לשלם ביוקר, אבל זה לא חייב להיות כך. הגיע הזמן להפסיק להתלונן על יוקר המחיה. אתר יוניקליק (ששמו ישתנה בקרוב ל"ביג ברנדז") מציע הרבה מאוד מוצרי צריכה שיש בכל בית ישראלי- במחירים שמגיעים לפחות מחצי המחיר שלהם ברשתות אחרות. המשלוחים באתר חינם. לכן, מי שרוצה לשלם פחות וגם לייצר תחרות שתוזיל את המחירים גם בשאר החנויות – כדאי שיפסיק לקנות על אוטומט ויתחיל להשוות מחירים.

 

שתפו את הכתבה, ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

     

     

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות