שטראוס דלישס: טעמנו את הארוחות המהירות החדשות וגם בדקנו מחירים

שטראוס דלישס: טעמנו את הארוחות המהירות החדשות וגם בדקנו מחירים

טעמנו חלק מהארוחות המהירות בסדרת שטראוס דלישס, ביניהן פיצה ואורז עם קארי. בדקנו את המחירים וגם הצצנו על המתחרה העיקרית. שווה לקנות?

שטראוס דלישס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם גם אתם מדמיינים איך אתם מכינים את מנת הגמר של מאסטר שף, אבל בסוף פותחים את המקרר ומחפשים את הארוחה הכי מהירה וזמינה שתוכלו למצוא – שימו לב לסדרת הארוחות הקפואות של שטראוס דלישס. מדובר בסדרת ארוחות מוכנות לחימום במיקרוגל או בתנור, שכוללת מנות כמו ירקות ואורז, טופו, אטריות וגם פיצה קפואה להכנה מהירה.

המנות של דלישס כבר נחתו ברשתות השיווק ברחבי הארץ, ובעזרת הקמפיין בכיכובה של הפרזנטורית אלונה סער, בשטראוס מקווים שתוך זמן קצר תתנסו בהן ותוסיפו אותם לרשימת הקניות שלכם. האם זה טעים? מזין? זול? כמו תמיד, אתר פואנטה בודק גם הפעם את המוצרים החדשים שעולים על המדפים.

מבחן טעימה לשטראוס דלישס

על שולחן פואנטה נחתו כמה מתוך מגוון המנות של שטראוס דלישס: 3 סוגי פיצה ושתי מנות מבושלות (אורז עם קארי ירוק ואטריות חריפות בנוסח סצ'ואן).

במבחן הטעימה גם הפיצות וגם המנות המבושלות עמדו בהצלחה.

פיצה מרגריטה מגיעה עם בצק טעים בעובי לא עבה מדי ולא דק מדי, רוטב מוצלח וכמות סבירה של גבינת מוצרלה. גם הווריאציות האחרות (פיצה קונוס ופיצה ברקטה) טעימות, דומות מאוד לפיצה המקורית אך הבצק עבה יותר.

שטראוס דלישס - פיצה מרגריטה וברקטה
שטראוס דלישס – פיצה מרגריטה, קונוס פיצה וברקטה. צילום: דפנה הראל כפיר

 

מנת אורז וקארי צהוב עם חלב קוקוס של שטראוס דלישס
מנת אורז וקארי צהוב עם חלב קוקוס של שטראוס דלישס. צילום: דפנה הראל כפיר

 

המנה המבושלת של אורז עם קארי צהוב וירקות מבושלים יוצאת מוצלחת אחרי החימום במיקורגל, אבל היא קטנה והתחושה היא של חוסר מיצוי. אפשר היה לצפות לקצת יותר ירקות ולקצת יותר קארי, אבל בסה"כ המנה טעימה, התבלון מוצלח והמרקם טוב למרות שמדובר בתבשיל שהוקפא וחומם במיקרוגל. יש להקפיד לא לחמם יותר מזמן החימום המומלץ על האריזה (6 דקות), כדי לא להפוך את האורז לקשה.

הצצה ברכיבים התזונתיים מגלה שהמנה לא מכילה חומרים משמרים – וזה כמובן חיובי.

כמובן, החיסרון בכל הארוחות המוכנות, וגם בשטראוס דלישס, הוא כמות הזבל שהן מייצרות – כל מנה ארוזה בכלי פלסטיק אטום ומעליו אריזת קרטון. כדי לצמצם את הנזק לסביבה, רצוי שהאריזות יושלכו לפחי המיחזור המתאימים.

מה כוללת סדרת שטראוס דלישס?

הסדרה כוללת כ-20 מוצרים להכנה מהירה, ובהם ארוחות קפואות ומאפים קפואים להכנה במיקרוגל ובתנור, כולל פיצות, פסטות ומנות מבושלות. כל סדרת הארוחות של שטראוס דלישס היא של ארוחות קפואות חלביות או צמחוניות (ולא ארוחות מצוננות) גם המנות מבוססות הבצק (כמו פיצה), גם הפסטות וגם הירקות והאורז.

חלק מהמנות הן מנות אישיות במשקל של 280 או 350 גרם, ויש גם מנות משפחתיות, כמו פיצה מרגריטה (400 גרם) או ספגטי ברוטב עגבניות במשקל של 600 גרם. המחיר למנת ספגטי משפחתית מגיע לכ-46 ש"ח – לא כ"כ זול, במיוחד לאור העובדה ש-600 גרם זו כמות קטנה למשפחה.

דוגמאות למחירי מנות שטראוס דלישס: כ-26 ש"ח לפסטה רוזה (280 גרם), כ-30 ש"ח לאורז עם קארי וירקות, כ-30 ש"ח לפיצה וכ-46 ש"ח למנת ספגטי ברוטב עגבניות.

בתחום הפיצה, שטראוס דלישס מציעה כמה סגנונות – אבל כל המנות דומות בטעמן. יש פיצה מרגריטה רגילה, יש קונוס פיצה ויש ברקטה, מה שבעיקר תורם לגיוון בנראות על השולחן. בכל המקרים, הכמות לא גדולה וכדי לאפשר למשפחה של 5 נפשות לאכול ולשבוע צריך להצטייד בכמה אריזות.

כאמור, בשטראוס משווקים את המנות המבושלות כמנה אישית בכמות של 350 גרם או של 280 גרם (מנת פסטה), אך מדובר בכמות קטנה שלא תספיק לרוב האנשים כדי לשבוע. המחיר לארוחת אישית, כמו מנת אטריות חריפות בסגנון מלזי, עומד על כ-32 ש"ח ל-350 גרם.

שוק מתפתח? שטראוס אחרי תנובה ושופרסל

לכאורה, ההחלטה של שטראוס להתחיל לשווק ארוחות מוכנות לא עולה בקנה אחד עם הטרנד של בישול ביתי איכותי מחומרי גלם טריים – טרנד שתפס תאוצה בקורונה.

מצד שני, בעידן של מהירות ונוחות, יש לא מעט אנשים שמחפשים פתרונות כאלה. אלה יכולים להיות הורים שרוצים להשאיר אוכל לילדים, סטודנטים או רווקים שאין להם זמן או חשק לבשל, אנשים מבוגרים שזקוקים לפתרון מהיר לארוחה… בקיצור, הרבה מאוד אנשים שלא מעוניינים או לא יכולים לבשל אוכל טרי.

שטראוס מצטרפת לתנובה שכבר השיקה את הסדרה שלה ולרשת שופרסל שמוכרת בסניפים שלה ארוחות מוכנות.

מה עדיף – שטראוס דלישס או תנובה שף?

שטראוס מצטרפת עם "שטראוס דלישס" לתנובה שכבר השיקה את "תנובה שף" בתחילת שנת 2021. מתחרה אחרת שהקדימה את שטראוס היא שופרסל שמוכרת בסניפים שלה ארוחות מוכנות.

כמובן שבתחום הפיצות המוכנות היא נכנסת לקטגוריה צפופה שבה יש מותגים כמו מעדנות (של תנובה), שלושת האופים – וכדי לגרום לצרכנים לשנות הרגלים היא תצטרך להתאמץ.

למעשה, המנה של שטראוס דלישס של קארי עם אורז וירקות ממש זהה בקונספט שלה למנה של "תנובה שף" – שגם היא נמכרת באריזת 350 גרם. שתיהן, אגב, די טעימות (במיוחד לאור העובדה שזו מנה מבושלת מוקפאת), ושתיהן קטנות מדי אפילו כמנה אישית (לקריאת הסקירה על הסדרה של תנובה היכנסו לכתבה טעמנו את תנובה שף: ארוחות קפואות להכנה מהירה).

השוואת מחיר מגלה שגם המחיר כמעט זהה: כ-23 ש"ח.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות