הטבות לתושבי הדרום והצפון ומידע חיוני לעורף: עדכוני מלחמה

הטבות לתושבי הדרום והצפון ומידע לעורף: פטור מתשלומים וממשכנתא ועוד

בין ההטבות לתושבי הדרום והצפון: חופשי ארצי חינם, טיסות חינם לאילת, ביטול תשלומי משכנתא, ביטול תשלום חשבון סלולר ועוד. לידיעת כלל התושבים: אזהרת מסע לחו"ל

הטבות לתושבי הדרום והצפון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

פטור מתשלום חשבון חשמל, טיסות חינם לאילת ופטור מתשלום משכנתא לפרק זמן מסוים בחלק מהבנקים: על רקע המלחמה, להלן עדכונים על הטבות לתושבי הדרום והצפון, תרומות לחיילים ולאזרחים וגם מידע חיוני לעורף כולו. חלק מההטבות ניתנות ע"י המדינה, אך מרביתן ניתנת ע"י המגזר העסקי ומקורן ביוזמות פרטיות.

נזכיר כי בתחילת המלחמה, הממשלה החליטה לתת מענק למפונים ולניצולים בסכום מגוחך שמספיק בקושי לזוג נעליים וחולצה (1000 ש"ח לאדם ועד 5000 למשפחה). המוני ישראלים נחלצו לתרום כסף וציוד, וחשוב להמשיך בכך גם כעת. ממש בימים אלה המדינה סוף סוף מאשרת את מענק האכלוס למפונים שלא מקבלים מימון לבתי מלון (ראו בהמשך), את ההטבות למשפחות החטופים במסגרת הגדרת מעמד חוקי, וכן סיוע כלכלי לעסקים ולעצמאים ("מענק המשכיות"). > מומלץ לעקוב אחרינו בטלגרם ולקבל שם את כל העדכונים. לחצו להצטרפות >.

עם זאת, חשוב לא להפסיק לתרום. בנוסף, חשוב להקפיד לקנות מעסקים ישראלים ומחקלאים ישראלים. מי שאינו יכול לתרום באופן פעיל, בהחלט יכול לתרום בעקיפין באמצעות הבחירה שלו היכן ומה לקנות, אפילו דרך קניות שעושים בכל מקרה. כך למשל, לקוחות שקונים ברשת עולם הקולנוע יודעים ש-10% משווי הקניות מועבר לתרומה. גם מותג השינה של מזרוני פנדה (PANDA) תורם 5% מכל רכישה. מי שמצטרף לקבוצות שאוספות כסף, כדאי שיידע שהתקרה בפייבוקס הועלתה באופן זמני וכעת אפשר לצבור יותר מ-20,000 ש"ח.

אם אתם מתלבטים לגבי השאלה אם לשחרר כספים מקרן השתלמות או לקחת הלוואה, פרסמנו כאן מדריך הישרדות כלכלית. בנוסף, אם אתם עצמאים או בעלי עסקים – היכנסו לכתבה על מתווה הפיצוי לעסקים כדי לדעת מה מגיע לכם. מוזמנים לקרוא גם על ההלוואות בערבות מדינה.

הקלות והטבות לתושבי הדרום והצפון

פטור מתשלום חשבון חשמל

חברת החשמל הקימה קרן סיוע בהיקף של 10 מיליון ש"ח לתמיכה בתושבי העוטף ומשפחות החטופים, הנעדרים והנרצחים. באמצעות כספי הקרן, יקבלו לקוחות המתגוררים ביישובי העוטף שפונו וכן משפחות הנפגעים, פטור מתשלום חשבון חשמל עבור צריכה ביתית מחודש אוקטובר ועד לסוף שנת 2023 .

כל הזכאים לתמיכת הקרן יזוכו באופן אוטומטי, ללא כל צורך בפנייה יזומה של הלקוח.

בהמשך וככל שיידרש, תתקבלנה החלטות על המשך הסיוע והרחבת הפעילות.

עם פרוץ המלחמה, הודיעה החברה על הקלות לכלל לקוחות החברה, ובהן הימנעות מפעולות אכיפה וגבייה וסיוע ללקוחות בעלי מונה תשלום מראש ( מת״מ).

עוד אפשרה החברה לכלל הלקוחות הביתיים המתקשים בתשלום חשבונות הסדרי תשלום מקלים ללא ריביות ואפשרה ללקוחות שפונו מהיישובים ברחבי הארץ בהתאם להוראות פיקוד העורף דחייה של 30 ימים בתשלום חשבון החשמל.

מענקי אכלוס למפונים שלא נמצאים במלון במימון המדינה

קשה לקרוא לזה הטבות לתושבי הדרום והצפון, כי מימון השהייה זה כמובן עניין אלמנטרי ולא הטבה, אבל חשוב לדעת: למפוני הדרום והצפון שלא מקבלים מימון למלון, המדינה נותנת 200 ש"ח ביום למבוגר ו-100 ש"ח לילד. את המימון יש לבקש דרך הביטוח הלאומי. יש להיכנס לקישור, למלא פרטים, להצהיר על הזמן שבו שהיתם מחוץ לבית – והתשלום יופקד בחשבונכם לאחר מספר ימים: https://rb.gy/h8fhkk.

המימון ניתן בהתאם לתאריך הפינוי של כל יישוב. בשלב ראשון, ניתן להצהיר על תקופת התפנות עד לתאריך 2.11.2023, כפי שנקבע בחקיקה.

בהמשך, ובהתאם למצב יהיה צורך להיכנס שוב לאתר ולהצהיר על התקופות הנוספות שבהן המפונה התגורר במקום מגורים שאינו במימון המדינה.

  • התשלום עבור מבוגר יופקד בחשבון הבנק המעודכן בביטוח הלאומי
  • התשלום עבור ילד עד גיל 18 יופקד בחשבון שבו משולמת קצבת הילדים

תחבורה ציבורית: רב קו ללא תשלום

החל מ-23.10 (שבועיים וחצי לאחר פרוץ המלחמה) מפוני העוטף יכולים לנסוע בתחבורה ציבורית חינם במסגרת הטבת נסיעה של חופשי חודשי ארצי חינם. כעת השירות הורחב לכלל המפונים מצפון ודרום ללא הגבלות.

המפונים יכולים לממש את הזכאות בעמדות שירות מיוחדות של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במוקדי המפונים ובמלונות. בעמדות ניתן לטעון גם כרטיסים קיימים. ההסדר הופעל לתקופה מוגבלת.

כרטיסי הרב-קו הניתנים למפונים חינם, הם בנוסף לשירות ההיסעים החינמי שמפעיל משרד התחבורה. לפניות וקבלת מידע על העמדות ומיקומן ניתן לפנות למוקד משרד התחבורה 4515* ובאתר המשרד.

>> שימו לב, בשבועות האחרונים פעלה גם תחבורה ציבורית בשבת (ליתר דיוק, הרכבת עבדה בקווים מסוימים). עכשיו כבר שוב אי אפשר לבנות על זה, כי שרת התחבורה רגב ושר האוצר סמווטריץ' (שכמובן מצוידים ברכב על חשבון המדינה) החליטו שכבר אין צורך והפסיקו את הפעילות בשבת.

טיסות חינם לאילת וטיסות מוזלות לקרובי משפחה

מפונים ומשפחות הנעדרים והחטופים, יוכלו החל מ-13.11.23 לטוס חינם בטיסות ישראייר וארקיע מנתב"ג לאילת להפך.

ישראייר תאפשר למעגל השני שהם קרובי משפחה של יישובי העוטף ומטפלים, וכן לחיילי צה"ל, לרכוש כרטיסי טיסה בקו תל אביב אילת וחזרה במחיר של 99 שקלים בלבד.

בנוסף, ישראייר בוחנת מול הגורמים הרלוונטיים אפשרות להפעיל טיסות מאילת לחצרים וחזרה כדי לאפשר לחקלאי עוטף עזה המתגוררים זמנית באילת להגיע בנוחות לעבודתם בשטחים החקלאים ובסיום העבודה לחזור למשפחותיהם באילת.

עוד הקלות והטבות לתושבי הדרום והצפון

מי שמתגייס באופן מדהים לעזרת תושבי הדרום והצפון, חוץ מהאזרחים עצמם, הוא המגזר העסקי. כך למשל, בנק מזרחי טפחות נותן מענק כספי לעסקים, חלק מחברת הביטוח סופגות תשלומים ויש בנקים שסופגים עבור הלקוחות תשלומי משכנתאות.

אם נקלעתם למצוקה כלכלית, או שאתם חוששים שכך יהיה (ובצדק), קראו את הכתבות הבאות על הצעדים שהבנקים עושים בינתיים:

הקלות כספיות: דחיית תשלומים, מענקים, תשלומי משכנתא והלוואות

דחיית החזרי הלוואה ומשכנתא

בנק ישראל פרסם מתווה דחיית הלוואות ומשכנתאות ללא ריבית לנפגעים מהמעגל הראשון + משפחות החטופים + מילואימניקים. שאר האוכלוסיה תשלם ריבית אם תדחה את התשלומים – לא בטוח שזה כדאי. לחצו כאן לכל הפרטים על מתווה בנק ישראל לדחיית הלוואות.

מענק סמלי מהמדינה

מדינת ישראל מעבירה לתושבי הדרום מענק של 1000 ש"ח אם הם עומד בקריטריונים מסוימים ועד תקרה של 5000 ש"ח למשפחה. פרטים בכתבה על מענק חרבות ברזל.

לקוחות מזרחי טפחות – פרטיים, עסקים ועצמאים

  • לקוחות המשכנתה של מזרחי-טפחות מיישובי העוטף, הממוקמים במרחק של עד 7 ק"מ מהגבול עם עזה, פטורים לחלוטין מתשלום המשכנתה למשך 4 חודשים (נובמבר 2023 – פברואר 2024). בנוסף, יוכלו לקוחות אלו לבקש הקפאה של ההחזרים החודשיים, ללא ריבית והצמדה וללא עמלה, לתקופה של 8 חודשים נוספים (עד נובמבר 2024).
  • לקוחות משכנתא תושבי שדרות: הבנק נותן פטור מלא מהחזרי המשכנתה לחודשיים (נובמבר ודצמבר 2023). הלקוחות גם יוכלו לקוחות אלו לבקש הקפאה של ההחזרים החודשיים, ללא ריבית והצמדה וללא עמלה, לתקופה של עד שלושה חודשים נוספים (עד אפריל 2024). תושבי העיר, הנמנים עם לקוחות המשכנתה של הבנק. הבנק מקצה עשרות מיליוני שקלים לתמיכה בעיר ובתושביה בטווח המיידי ובטווח הארוך.
  • בנוסף, הבנק נותן מענקים כספיים לעסקים בדרום וגם הלוואות ללא ריבית לעסקים בדרום ובצפון. פרטים בכתבה על מזרחי טפחות.

דיסקונט

הבנק סופג את המשכנתא עבור תושבי העוטף לחצי שנה (!) ודוחה החזר הלוואות ומשכנתאות לכלל האוכלוסיה. פרטים בכתבה על דחיית תשלום הלוואה ומשכנתא בבנק דיסקונט.

הפועלים

סופג את תשלום המשכנתא ללקוחות המתגוררים בעוטף למשך שלושה חודשים.

דחיית תשלומים וביטול תשלום חשבונות

  • פטור מחשבון אינטרנט וטלוויזיה: חברות הסלולר והטלוויזיה אמרו שלא יגבו תשלומים מתושבי העוטף (בזק, יס, סלקום, פרטנר, הוט). בנוסף,חברת yes פותחת לצפייה חינם את כל ערוצי ספורט 1 בכל בסיסי צה"ל ובכל המלונות ברחבי הארץ שבהם מתאכסנים מפונים מהצפון ומהדרום ומחוברים ל-yes.בנוסף יש הטבה לכלל לקוחות Yes בארץ המנויים לחבילת ספורט 1: צפייה חינם בערוצי ספורט טו גו המשודרים במובייל לצפייה ללא עלות.
  • חודש ביטוח חינם בחברת ליברה: ליברה סופגת את התשלום של חודש נובמבר למבוטחים אשר מתגוררים בעוטף עזה וצריכים לחדש החודש את פוליסת הביטוח. ההטבה כוללת את כל מוצרי הביטוח האלמנטרי שהחברה מציעה: ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי חיות מחמד וביטוחי עסק. נזכיר כי ליברה גם האריכה את תוקף פוליסות ביטוח הנסיעות לחו"ל באופן אוטומטי וללא תשלום עבור מבוטחי החברה ששהו בחו"ל וחזרתם התעכבה.
  • חודש ביטוח חינם למבוטחי AIG: לקוחות AIG מיישובי העוטף ומשדרות מקבלים פטור מלא מתשלום לחודש הקרוב על ביטוח הרכב – ביטוח החובה, מקיף וצד ג'. ביטול התשלום יינתן גם ללקוחות קיימים וגם למחדשי ביטוח רכב.  AIG אף פתחה מערך למתן שירות פסיכולוגי ותמיכה נפשית (ממ"ד רגשי) ללא עלות לציבור הרחב.
  • תשלום חשבון חשמל: חברת החשמל הודיעה על הקלות בעניין תשלום חשבון החשמל בימי המלחמה במקרים מסוימים.

הטבות לתושבי הדרום והצפון מחברות ומגורמים עסקיים

  • טיסות מוזלות לאילת בישראייר: כחלק מההטבות לתושבי הדרום, ישראייר יזמה את מבצע קרובים ללב: כרטיסי טיסה לאילת ב 69 ש"ח לכיוון עבור משפחות המפונים המבקרים את קרוביהם באילת, וכן לתושבי העוטף המגיעים לתל אביב וחוזרים לאילת, וכן, לצוותים רפואיים הטסים לסייע בטיפולים למפוני העוטף.
  • תווי שי של 1000 ש"ח מתנה לכל מפונה מפורום העסקים: פורום העסקים – שכולל את 100 הרשתות הכי גדולות בארץ – נותן שובר שי בגובה 1000 ש"ח לתושבי העוטף עד מרחק מסוים מהגבול. משפחות יכולות לקבל אלפי שקלים. כל הפרטים בכתבה על שובר של פורום העסקים לתושבי הדרום.

סיוע משפטי לתושבי הדרום

בין ההטבות לתושבי הדרום יש גם ייעוץ וליווי משפטי. מי שזקוקים לייעוץ וליווי משפטי יכולים לפנות למשרדי עורכי הדין המובילים בישראל, המעמידים לרשותם ייעוץ וליווי בנוגע להיבטים משפטיים שונים. השירותים יינתנו ללא עלות.

ניתן להעביר פניות דרך הקישור הבא: https://forms.office.com/r/n4XvFUprvg או בכתובת המייל: galb@gornitzky.com.

בריאות: הטבות לתושבי הדרום והצפון

  • מוקד מידע ושירות של משרד הבריאות: מאחר שיש יותר מ-100,000 מפונים שזקוקים לשירותי בריאות ולא יכולים להגיע למרפאות הרגילות שלהם, משרד הבריאות פתח מוקד מידע  לגבי קבלת שירותי הבריאות השונים, בהתאם לסוג השירות המבוקש ומקום השהייה. המשרד פועל על מנת לתת מענים מדויקים ומותאמים ואולם, במקרים בהם השירותים הקיימים והזמינים אינם מספקים מענה על הצורך, הנושא יועבר לטיפול חמ"ל מפונים ומתפנים במשרד הבריאות, במטרה לגבש מענה ממוקד.
    טלפון המוקד: *5400, שלוחה 4* בשפות: עברית, ערבית, אנגלית ורוסית. שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 08:00-18:00 וביום ו' ובערבי חג בין השעות 08:00-13:00.
    בנוסף, המידע מתעדכן באופן שוטף באתר חרבות ברזל של משרד הבריאות: https://ironswords.health.gov.il/rights-of-evacuated-persons/
  • אסותא – בדיקות הדמיה עד למקום השהות של המפונים: מפונים שנמצאים באזור המרכז ולא יכולים להגיע לקבל טיפול רפואי, יקבלו מענה במקום שבו הם נמצאים. צוות ״אסותא עד הבית״ יגיע למי שזקוק לרנטגן, אולטראסאונד או בדיקות מעבדה וברשותו הפניית רופא – השירות ללא עלות (בכפוף להפניית רופא). לפניות יש לשלוח את מספר הטלפון ומסמכים רפואיים רלוונטיים* ניתן לפנות ב-3007* או במייל: Assutaathome@assuta.co.il

הנחיות לגבי רשיונות רכב, רשיונות נהיגה ועוד 

הנפקת רישיונות מהירה לניצולים ומפונים

תושבי הקיבוצים בעוטף עזה וכאלה שפונו מבתיהם מקבלים בהליך מהיר רשיונות נהיגה ורכב. משרד התחבורה מקבל את רשימת שמות המבקשים מהרכזים שנמצאים בשפיים, ים המלח ובאילת. הרשיונות מונפקים בהליך מהיר במשרד התחבורה ומועברים בצורה מרוכזת.

הארכת תוקף רישינות רכב ונהיגה לכלל הציבור

  • רישיונות נהיגה שתוקפם פג בין 7 באוקטובר 2023 ל-6 בינואר 2024, יוארכו ב-90 ימים החל מתום תוקף רישיון הנהיגה.
  • תוקף רישיונות הרכב שתוקפם יפוג מיום 7 בנובמבר ועד 6 בדצמבר 2023, יוארך ב-60 ימים נוספים. 60 הימים ייכנסו לתוקף החל מתום תוקף רישיון הרכב.
  • תשלום האגרה בגין הארכת הרישוי ייכלל בסכום האגרה המעודכנת עבור חידוש הרישיון שתישלח לבעל הרישיון.
  • מכוני הרישוי בכל רחבי הארץ פתוחים לציבור הנהגים, למעט מכוני הרישוי בערים שדרות ונתיבות. באתר המשרד ניתן למצוא את רשימת המכונים ושעות הפתיחה.
    משרד התחבורה ממליץ לבצע את מבחני הרישוי התקופתיים מבעוד מועד וללא כל דיחוי.

> מומלץ לעקוב אחרינו בטלגרם כדי להישאר מעודכנים. לחצו להצטרפות >

קפה חינם

  • עגלת הקפה Mamas – קפה בחווה בקיבוץ דליה מציעה קפה בחינם לכל תושבי הדרום.
  • עגלת קפה טראק במושבה אלונה (כביש 6533 אביאל – פתוח החל מהשעה 7:15 עד 19:15 (ושוב בלילה לטובת החיילים וכוחות הבטחון): קפה חינם לכלל הלקוחות והנחה של 50% על כל התפריט לחיילים, כוחות בטחון, תושבי הדרום ומתנדבים.

יד 2: עמוד עבור מארחים שפותחים את ביתם לתושבי הדרום

יד2 פתחה עמוד יעודי בו אזרחים יכולים להציע את ביתם או כל חלל המתאים למגורים, לטובת סיוע לאזרחים בימים קשים אלה. יש להיכנס ללינק, למלא את הפרטים והמודעה תפורסם. https://bit.ly/46AR2yS.

הקלות לעורף באופן כללי

הקלות בתשלום חשבונות חשמל

כאמור, חברת החשמל לא מבטלת את תשלום החשבונות, אבל מאפשרת לחלק מהתושבים לדחות אותם. כל הפרטים בכתבה המלאה על דחיית תשלום חשבון חשמל.

דחיית תשלומים למבוטחי מכבי

מכבי שירותי בריאות מאפשרת לדחות ב-3 חודשים את התשלומים על תרופות, טיפולים והביטוח המשלים (שב"ן). יש לציין שאין מדובר על תשלומי מס הבריאות לביטוח הלאומי שנגבים ישירות על ידו.

את הבקשות לדחיית התשלומים ניתן להגיש דרך האתר והאפליקציה של מכבי, במרכזים הרפואיים ובמוקד השירות הטלפוני "מכבי ללא הפסקה" שמספרו *3555.

ייעוץ רפואי אונליין, ייעוץ תרופתי, משלוח תרופות

קופת חולים כללית: משלוח תרופות חינם וקבלת שירות בכל מרפאה

מבוטחי קופת חולים כללית יכולים לפנות לכל מרפאה של כללית בארץ לצורך קבלת כל שירות – ביקור אצל רופאים, בדיקות, חיסונים ועוד – וזאת ללא קשר למקום המגורים הקבוע או למקום שבו אתם שוהים כרגע.

בנוסף, הם יכולים להזמין תרופות עד הבית ולקבלם ללא תשלום דמי משלוח או לקחת אותן באיסוף עצמי.

ייעוץ תרופתי מרוקחים אונליין

ארגון רופאי ישראל מפעיל מוקד ייעוץ מקצועי למי שזקוק לפרטים על מלאי תרופות קיים, חלופות לתרופות ועוד. המוקד פעיל בטלפון *9711 בימים א'-ה' בשעות 07:00-22:00 ובימי ו' בשעות 07:00-18:00.

ביקור רופא: התיייעצות עם רופא חינם

חברת ביקורופא פתחה את השירות של רופא מומחה אונליין לכלל האזרחים וחיילי צה"ל. השירות מוענק באמצעות מוקד השירות הארצי ללא תשלום, על מנת להעניק מענה רפואי דחוף.

כלל הרופאים, כולל מומחים ברפואת משפחה, פנימית או רפואת ילדים זמינים 24/7 במוקד החירום *6101.

הכנת משקפיים חינם ובמהירות לחיילים: רשת אופטיקל סנטר

אם אתם מכירים חיילים שצריכים בדחיפות משקפי ראייה/עדשות או שמשקפיהם נשברו, חנויות אופטיקל סנטר יעניקו עזרה בחינם: הכנת משקפיים חדשות תוך רבע שעה באחת החנויות בארץ (40 חנויות).

יש לשלוח מספר טלפון ואת המספר במשקפיים. אשת קשר, קרלין: 054-914-0649.

טיסות: הנחיות ביטולים ושינויים

נתב"ג פתוח. נכון לעכשיו מתקיימות טיסות סדירות לישראל באמצעות חברות תעופה מסוימות, אך חלק מהחברות ביטלו (כמו טוס, ריין אייר, בריטיש איירווייס, החברות הטורקיות, KLM ואייר פראנס).

אזהרת מסע באופן כללי ואזהרת מסע חמורה לטורקיה: המטה לביטחון לאומי הוציא אזהרה לכל הישראלים שנמצאים בטורקיה לצאת ממנה מיד. בנוסף, ההמלצה היא לכלל הישראלים להימנע מנסיעות לא נחוצות. אזרחים המבקשים לשוב לישראל יכולים לעשות זאת באמצעות החברות הפעילות. אם אין טיסות, לעשות זאת באמצעות טיסה ליעד קרוב וממנו לישראל.

החברות הישראליות מתגברות טיסות בהתאם לביקושים שיגיעו למשרד החוץ.

ריכוז מידע של ישראלים השוהים בחו"ל מתבצע ע״י משרד החוץ בטלפון. 02-5303155, וניתן גם להתעדכן באתר רשות שדות התעופה ובאתר של חברות התעופה.

מצ״ב קישור ללוח הטיסות לישראל. האתר מתעדכן כל העת.

https://www.iaa.gov.il/airports/ben-gurion/flight-board

מומלץ לנוסעים להתעדכן לגבי זמני טיסות באתר רשות שדות התעופה ובחברות התעופה השונות.

אל על

חברת אל על פתחה מוקד חירום טלפוני ייעודי לטובת המבקשים לשנות את מועד טיסתם: 03-9404040. ניתן לפנות באמצעות הפייסבוק, פייסבוק מסנג׳ר ובוואטסאפ: 039771111.

ישראייר

החברה הודיעה כי חלק מטייסיה גויסו ומתריעה על קושי לעמוד בלוח הטיסות המתוכנן. עם זאת, מתחייבת לעשות מאמץ לתגבר את לוח הטיסות ככל הניתן.

החברה מוציאה טיסות גם משדה התעופה רמון למספר יעדים (אתונה, וינה, לונדון ועוד).

מומלץ לעקוב אחרי פואנטה באינסטגרם כדי לקבל עדכונים רציפים: לחצו כאן. 

בכל הבקשות יש לפנות באי מייל site@israir.co.il

ארקיע

כרגע הטיסות הפנים ארציות והבנילאומיות מתקיימות כסדרן.  קו חירום ארקיע 03-6903333. קו חירום ווטסאפ 053-3550455.

איסת"א

באיסתא פועל מוקד חירום אליו ניתן לפנות דרך מייל sos@issta.co.il או טלפונית המוקד עובד ומעודכן כל הזמן מול חברות התעופה השונות ורשות שדות התעופה.

סלולר וגלישה באינטרנט

סלקום

החברה משדרגת את כלל לקוחות הסיבים האופטיים למהירות גבוהה. פרטים בכתבה על סלקום פייבר.

פרטנר

שדרוג אוטומטי לדור 5 למשך חודש

החברה משדרגת את לקוחות הסלולר שלה לדור 5 כדי שיקבלו גלישה מהירה יותר. המעבר לדור 5 ייפתח באופן אוטומטי, ללא תשלום נוסף וללא צורך בפנייה לשירות הלקוחות. השירות תלוי בהימצאות מכשיר תומך דור 5 ובזמינות האנטנות במרחב.

הרחבת נפח הגלישה אוטומטית

לקוחות יכולים להמשיך לגלוש גם לאחר שמיצו את נפח הגלישה הכלול בחבילה.

הוט מובייל: גלישה חינם בארץ ומחו"ל

גלישה ללא הגבלה לכלל הלקוחות בתוך הארץ, ותוספת גלישה של 2GB בחו״ל.

מוקדי השירות זמינים 24/7 בשיחת חינם ל- 053-5353444.

בנוסף, בשיתוף עמותת ידידים, העבירה חברת HOT mobile למפקדה הלוגיסטית של אוגדה 98, 2,000 מטענים למכשירים מסוג אייפון וסמסונג (כולל ראש מטען) וכבלים למטענים לרכבים.

פלאפון: תוספת גלישה חינם

תוספת גלישה של 50 ג'יגה.

סלקום: גלישה גם מחו"ל

מנויי הסלולר במרכז ובדרום הארץ קיבלו תוספת גלישה של 50 ג'יגה. לקוחות סלקום עם חבילת סלקום חו"ל ששהו בחו"ל וטיסתם בוטלה, קיבלו הארכה אוטומטית.

מוקדי השירות של סלקום זמינים 24/7 בוואטסאפ 0524999123 ובטלפון +972529986919

ערוצי טלוויזיה

yes פותחת מגוון ערוצים ללקוחות באופן אוטומטי

חברת YES פותחת מגוון ערוצים לכלל לקוחותיה ברחבי הארץ ללא עלות. בין הערוצים שייפתחו עבור מנוי +yes, yes ו-STINGTV: ערוצי הדרמות הטורקיות, ערוץ הריאליטי, ערוץ השעשועונים, ערוצי הנופש והלייף סטייל, ערוצי ויוה, ערוצי בוליווד ובולישואו וכן שלל תכני הילדים והסרטים כולל yes VOD kids וערוץ ׳ילדותי׳.

הערוצים ניתנים לצפייה מכל מקום גם באפליקציית +yes לנייד ולטאבלט.

HOT פותחת ערוצים (גם בשירות NEXT TV)

הוט פותחת ערוצי פרימיום וחבילת MORE מורחבת עבור לקוחות NEXT TV.

בין ערוצי הפרימיום: ויוה פרימיום, ויוה+, ערוצי דרמות טורקיות וים תיכוני, ערוצי הספורט השונים, ערוץ הריאליטי, ערוץ הנופש, ערוץ HOT הקולנוע הישראלי ועוד.

ערוצי ילדים: הופ, לולי HOT, לוגי, הכוכבים ועוד.

לקוחות ה-VOD יכולים לצפות בסרטים ללא עלות בקטגוריית CINEMA TIME.

פתיחת הערוצים מתבצעת באופן אוטומטי ואין צורך ביצירת קשר עם מוקדי השירות.

פרטנר

החברה פתחה ערוצים חינם ומאפשרת הרחבת גלישה חינם למי שהחבילה שלו הסתיימה.

סלקום: ערוצים חינם (כולל ספורט)

נפתחו מגוון ערוצים בטלוויזיה: ערוצי הטלוויזיה של צ'רלטון, ערוצי הפרימיום ספורט 5 וערוצי הפרימיום של ONE, ערוצי ואמוס, ויוה פרימיום וויוה וינטאג' וחבילת ערוצי הדרמות הטורקיות.

בסלקום כל ערוצי הילדים נמצאים בחבילת הבסיס, ביניהם ערוצי דיסני ודיסני ג'וניור, ערוץ הילדים, לוגי, ערוץ הכוכבים, ג'וניור, בייבי ועוד.

קטלוג ה-VOD של סלקום TV כולל, בחינם, אלפי פרקי ילדים מיצרני התוכן המובילים ועשרות רבות של סרטים מדובבים.

סיוע נפשי

ביטוח לאומי: תמיכה וסיוע נפשי חינם גם בזום

הביטוח הלאומי מאשר סיוע בנפגעי חרדה הניתנים על ידי פסיכולוגים ועובדים סוציאלים שמומחים בטיפול בטראומה.

הטיפולים, גם באמצעות טיפולים מקוונים (זום) וזאת כדי לאפשר שהייה במרחבים המוגנים או בסמוך להם לאור המצב הבטחוני הרגיש.

הסיוע, בין היתר, כולל:

  • טיפול מיידי במימון הביטוח הלאומי
  • עד 12 טיפולים פסיכולוגיים (במידת הצורך, יאושרו טיפולים נוספים)
  • טיפולים אישיים, המותאמים גם לילדים ולמשפחות
  • ניתן לתת טיפול אישי, זוגי או משפחתי.

במרחב הדרומי: הטיפולים ניתנים על ידי מרכזי חוסן.
במרחב הצפוני:- הטיפולים ניתנים במרכז ׳משאבים׳.
באזור המרכז: הטיפולים ניתנים באמצעות נט״ל ועמותת ׳עמך׳.

לפרטים נוספים ולרשימת מרכזי הסיוע בקישור הבא –
http://www.btl.gov.il/benefits/Victims_of_Hostilities/Pages/MerkazeiSiua.aspx

קפה חינם לחיילים

עגלת הקפה דשא גן מציעה את התפריט חינן לאנשי כוחות הבטחון וחיילנו האלופים. נמצאים בכניסה המערבית לכפר יונה על כביש 57.

תיקון מקלט / תיקון ממ"ד

לא לכולם יש ממ"ד ובמלחמה הזאת חייבים להיות מוגנים ולוודא שהמקלט תקין. במסגרת פרויקט “שעה טובה” של אתר מידרג, בעלי מקצוע נרתמו להשמיש ולהכשיר מקלטים. זה כולל תיקוני חשמל, מים, שירותים, פינוי חפצים, שיפוצים קטנים, וכל דבר אחר שדחוף לסדר במקלט. בנק לאומי וחברות נוספות מממנים את החלקים הדרושים בפרויקט.

במידה וסיוע זה רלוונטי לכם או לתושבים אחרים שאתם מכירים – מלאו את הפרטים בקישור https://lp6.me/MDrsU, או התקשרו 03-3094281.

תיקון חלון ממ"ד ותיקון דלת ממ"ד

ממ"ד תקין מציל חיים! התאחדות הקבלנים מספקת שירות חינם לדלתות ולחלונות.

גיוס מטענים ניידים לחיילים ולתושבי הדרום

"אחים לנשק" הזמינו, קיבלו וחילקו עשרות אלפי מטענים ניידים – וישמחו לקבל עוד תרומות למרכז הלוגיסטי העצום באקספו תל אביב. חברת פרטנר והולמס פלייס מגייסות גם הן מטענים ניידים וקוראות לציבור לתרום מטענים ניידים חדשים או משומשים. יש לוודא שהמטענים יגיעו טעונים וזמינים לשימוש. את המטען אפשר לתרום במכוני הולמס פלייס מוקדי פרטנר בחדרה, מול הים אילת, חוף חיפובה, איילון, ראשון לציון, פתח תקווה, בורסה, חוצות המפרץ, כרמיאל, טבריה, נהריה, אום אל פחם וסח’נין. גם הוט מובייל ופלאפון תרמו כ-20,000 מטענים ניידים.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות