הכירו גם אתם: שלושת מקצועות הדיגיטל המובילים

הכירו גם אתם: שלושת מקצועות הדיגיטל המובילים

Business.
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

תוכן מקודם
אם לפני עשרים שנה לערך היו מדברים אתכם על מקצועות דיגיטל, לבטח לא הייתם יודעים על מה מדובר ובטח שלא הייתם מבינים מה הצורך במקצועות שכאלו. כיום, העולם נשלט ומתנהל על ידי האינטרנט: החל מיצירת קשרים חברתיים ברשתות החברתיות, היכולת לשלם חשבונות באמצעות אתרים מקוונים ועד הפריבילגיה לרכוש דיל לחופשה ללא צורך בסוכן נסיעות.
המשמעות? הנוחות חסרת התקדים שמציעה הרשת המקוונת, משכה אליה משתמשים מכל רחבי העולם העושים שימוש יום יומי באינטרנט.

מאחר והמרחב הינו גדוש ועשיר, הוא הפך למקום האידיאלי עבור עסקים לפרסם את השירותים והמוצרים שלהם.
כך, נולדו להם מקצועות הדיגיטל המתפעלים ומניעים את את עולם הפרסום הדיגיטלי. הכירו גם אתם את שלושת מקצועות הדיגיטל המובילים ביותר!

מקדם אתרים: הקידום האורגני

כבעלי עסקים המעוניינים לפרסם את בית העסק שלכם ולמקם אותו בראש תוצאות החיפוש בגוגל, עליכם לעבוד אל מול מקדם אתרים אורגני. לפי דניאל זריהן, מקדם האתרים ינקוט בשלל פעולות על מנת להגיע לתוצאות האידיאליות והטובות ביותר עבורכם. קידום אורגני הינו קידום טבעי, שאינו מבוסס על פרסום ישיר וממומן בגוגל.

כידוע, גוגל הינו מנוע החיפוש המוביל והגדול ביותר בעולם, כך שבעת שישנם גולשים המחפשים אחר בית עסק, שירות, מוצר או מידע – הם פונים אל גוגל. הקידום האורגני דוגל בשיטת קידום טבעית, מה שאומר שהתוצאות המשתקפות לוקחות קצת יותר זמן בהשוואה לקידומים אחרים.



המציאות כיום היא שהאינטרנט הינו הבית של מיליוני אתרי אינטרנט, כך שעבודתו של מקדם האתרים האורגני הוא למצוא את הפינה הראויה ביותר בתוך המרחב הגדול עבור בית העסק שלכם: בראש תוצאות החיפוש. שימו לב כי בכל תחום קיימת תחרות, כך שחשוב שגם אתם תיכנסו למגרש כשחקנים מרכזיים. על מנת לצבור חשיפה גדולה יותר, עליכם להיות ממוקמים בראש תוצאות החיפוש וזו העבודה שיבצע עבורכם מקדם האתרים האורגני. מנהל האתרים עובד מולכם בצורה שוטפת, כאשר שומרים על אופטימיזציה ועל תנועה גדולה של גולשים אל האתר.

מקדם האתרים הפועל בשיטת PPC

לצד מקדם האתרים האורגני, גם ישנו מקדם האתרים שמקדם אתכם באמצעות פרסום ממומן.
מקדם האתרים יפיק עבורכם את מודעות הפרסום המתאימות ביותר לצרכים ולאופי בית העסק שלכם, כאשר הוא ישלם לגוגל על מנת שתפורסמו בראש תוצאות החיפוש. לדוגמה, אם ברשותכם גן אירועים, הרי שעם הקלדה של מילות התוכן המתאימות על ידי הגולשים, התוצאות שלכם יופיעו בראש תוצאות החיפושים.

הסיבה לכך די פשוטה: לגוגל יש אינטרס לקדם את העסקים המשקיעים בפרסום. שיטת ה-PPC מדברת על כך שעליכם להגדיר תקציב למסע הפרסום שלכם, כאשר עם כל קליק על המודעה שלכם, יורד כסף. מדובר על יתרון אדיר שכן באופן זה לא מתבזבז כסף לשווא.

מקדם האתרים שלכם ידאג לנהל את התקציב שלכם, להעלות את הקמפיין הפרסומי בשעות המתאימות ביותר ולהזין את מילות התוכן הרלוונטיות ביותר בהתאם לעסק שאתם רוצים לקדם. העבודה אל מול מקדם האתרים מבוססת על אחוזים שאתם משלמים מסך תקציב הקמפיין שלכם, כאשר לרוב מדובר על בין 10% ל-15%.

מנהלי התוכן

אנשי מקצוע נוספים המשחקים תפקיד חשוב בעולמות הדיגיטל הם מנהלי התוכן. כידוע, האינטרנט בעולם המודרני שחיים כיום הינו כלי שיווקי לכל דבר. בדיוק מסיבה זו, חשוב לעבוד לאורך הקמפיין הפרסומי שלכם גם עם מנהלי תוכן שיוכלו מצד אחד להפיק עבורכם תכנים, ומצד שני לפקח על התכנים המועלים לאתר הבית שלכם ולפרסומות השיווקיות שלכם. חלק מהותי גם בפרסום האורגני וגם בזה הממומן, מבוסס על תוכן כך שחשוב מאד להשקיע בניהולו על הצד הטוב ביותר.



מנהלי התוכן ידאגו להעניק ערך מוסף לאתרים שלכם, תוך שניתן דגש לאיכות התוכן. עולמות התוכן באים לידי ביטוי בצורה ברורה ומשמעותית בעיקר עם הקידום האורגני: גוגל מקדמת אתרים המסתמנים כאיכותיים יותר ואמינים יותר, כאשר מה שמשפיע על חוות הדעת של גוגל הוא בין היתר התוכן בו.
בעוד אתרים עם תוכן שאינו איכותי יצנחו בחיפושים, האתרים בהם מושקע תוכן איכותי ורלוונטי לאתר, יטפסו מעלה וכך יהנו מהסטטוס של אתרים שקודמו בצורה אורגנית.
שימו לב כי אתרים המקודמים באופן אורגני זוכים למוניטין יוקרתי יותר ונתפסים כאמינים יותר בפני הגולשים.

תגובות: 0

נגישות