חיתולים - כל מה שאתם צריכים לדעת

חיתולים – כל מה שאתם צריכים לדעת

מה ההבדל בין חיתולי האגיס לחיתולי פמפרס והאם אפשר להוזיל את ההוצאה על חיתולים?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

בין אם אתם הורים טריים או הורים מנוסים, יש דבר אחד שממנו לא תוכלו להתחמק – השימוש בחיתולים. מדובר במוצר אשר מהווה חלק נכבד מחייכם ועולה לכם סכום לא זניח מדי חודש. אז מה ההבדל בין כל החיתולים השונים בשוק, מהם היתרונות שמציע כל מותג ואיך כדאי לרכוש אותם? כל התשובות לפניכם.

חיתולים במבצע? יש דבר כזה!

חיתולים מהווים מוצר חובה במאות אלפי בתים בישראל, והצרכנים קונים אותו בתדירות גבוהה. רכישה באינטרנט היא הרבה יותר נוחה, ואכן, הורים רבים בישראל כבר אימצו את המנהג של רכישת חיתולים אונליין. מדובר בתהליך קל ונוח ובמקרים רבים נהנים הקונים ממבצעים בלעדיים אשר ניתנים רק ללקוחות האתר ואינם מוצעים לרוכשים פיזית דרך החנות.

כניסתו של נגיף הקורונה אל חיינו הולידה שינויים רבים ומשמעותיים בהרגלי החיים שלנו, בין הבולטים שבהם היא התחזקות הרכישה באון ליין. אם עד היום רק אחוז קטן מהמותגים והחנויות הציע גם אתר לרכישה מקוונת, הרי שלאחר התפרצות הקורונה, ישנה עלייה חדה בביקוש לרכישות און ליין, היות ואנשים רבים חוששים לצאת למקומות הומים ומעדיפים לבצע רכישות בין כותלי הבית. כפועל יוצא חלה עלייה בכמות החנויות והמותגים שמפעילים אתר סחר.



חיתולי פמפרס פרימיום

מגיעים במידה 0 (ניו בורן) עד מידה 6 (13+ ק"ג)

זהו חיתול הדגל של פמפרס, אותו החברה מגדירה כחיתול הטוב והאיכותי ביותר שלה. מבנה החיתול הייחודי מציע הגנה מלאה מפני רטיבות, תוך שמירה והגנה על עור התינוק. החיתול פותח בטכנולוגיה ייחודית בשם ™Dry Max אשר מציידת את החיתול בכדוריות ייחודיות בהם ג'ל הנועד ללכוד את הנוזלים ולהפוך אותם לג'ל. לחיתולי פמפרס פרימיום מד רטיבות שמראה לכם מתי התינוק שלכם זקוק להחלפת חיתול. החיתולים מומלצים על ידי ארגון בריאות העור המוביל בעולם.

פמפרס פנטס – מכנסוני חיתול

מגיעים במידה 3 (11-6 ק"ג) ועד מידה 6 (15 ק"ג)

חיתולים במבנה ייחודי בהשראת מכנסונים, אשר המבנה הייחודי שלהם מאפשר לתינוק נוחות מרבית. החיתולים עשויים מחומרים נושמים ורכים במיוחד המבטיחים שעור התינוק יישאר יבש בכל עת. המבנה של החיתול מעוצב בהשראת מכנסונים והוא מאפשר הלבשה קלה להורים, בשלב בו ההחתלה הופכת לנוחה פחות. החיתולים מזכירים תחתונים בצורתם והם נוחים במיוחד, קלים להלבשה ולהורדה – באמצעות מדבקות צד נתלשות.

הם מאובזרים בתעלות ספיגה אשר מסייעות בפיזור של הנוזל, מונעות מהחיתול להתנפח ושומרות על עור התינוק יבש לאורך זמן. חיתולי פמפרס פנטס מציעים הגנה מפני נוזלים של עד 12 שעות!

חיתולי האגיס אקסטרה קר

מגיעים במידה 0 (ניו בורן) ועד מידה 6 (12-22 ק"ג)

חיתולים נושמים המעוצבים בגזרה ייחודית אשר מותאמת למבנה גופם של תינוקות קטנים. הוא מאובזר בשכבה ייחודית ובה כריות ספיגה בשילוב עם כיס פנימי אחורי אשר מאפשר הגנה ושמירה על עור התינוק. חיתולי האגיס אקסטרה קר מאובזרים במד רטיבות אשר מציג את מצב כמות הנוזלים בחיתול באופן קל ונוח.

חיתולי האגיס פרידום דריי סטנדרט

מגיעים במידה 3 (משקל 6-11 ק"ג) ועד מידה 6 (16-24 ק"ג)

הורים לתינוקות ודאי מכירים היטב את התופעה, החיתול רטוב והמגע עם הנוזל הופך אותו לנפוח וקשה. חיתולי האגיס פרידום דריי סטנדרט החדשים מאובזרים בתעלות ספיגה ייחודיות אשר מסייעות בפיזור של הנוזלים על פני השטח של החיתול וכך מונעות את התנפחות החיתול. גזרת החיתול מותאמת למבנה גופו של התינוק והיא כוללת שכבה פנימית אשר שומרת על עורו יבש.



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!

    תגובות: 0

    נגישות