דקטלון חיפה: נחשף מועד פתיחת החנות. האם תושבי הצפון יסתערו? - פואנטה

דקטלון חיפה: נחשף מועד פתיחת החנות. האם תושבי הצפון יסתערו?

חנות דקטלון חיפה תהיה החנות השנייה מתוך חמש חנויות דקטלון שידוע בשלב זה על פתיחתן

דקטלון חיפה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לפני מספר חודשים הודיעה רשת דקטלון (DECATHLON) כי החנות השנייה שלה בישראל תיפתח בחיפה והיא אף החלה לגייס עובדים לחנות, אך את מועד פתיחת דקטלון חיפה היא שמרה לעצמה. היום נחשף המועד, ונראה שהוא לא מקרי.

לפי הודעת הרשת, דקטלון חיפה תיפתח בתאריך 4 בדצמבר 2018, כלומר, בתחילת חג החנוכה. יש להניח שהשילוב בין הציפייה לפתיחת החנות לבין העובדה שמדובר בחג – יזרים קונים רבים לחנות, ומעניין יהיה לראות אם תהיה הסתערות כמו זו שהייתה בעת פתיחת דקטלון ראשון לציון באוגוסט 2018.

החנות תיפתח בשעה 9:00 בבוקר, במרכז ביג קריות חיפה, ובדומה לקונספט של חנויות דקטלון תתפרש על פני שטח נרחב של 3,000 מ"ר.

כפי שפורסם בפואנטה, דקטלון כבר הכריזה על מיקומים לחנויות נוספות בישראל, כאשר פתיחת החנויות החדשות תתבצע במהלך השנתיים הקרובות. עד כה ידוע על החלטה לפתוח דקטלון כפר סבא, דקטלון תל אביב וחנות דקטלון באר שבע.

ומה לגבי המחירים בדקטלון?

בניגוד לדקטלון בחו"ל, בחנויות דקטלון ישראל נמכר אך ורק המותג הפרטי של הרשת, ואי אפשר לקנות שם מותגים כמו אדידס וכו'. מחירי המוצרים לא גבוהים, והאיכות, לפחות על פי ניסיוננו, גבוהה.



מדובר במוצרי ספורט ל-60 ענפים שונים, החל מריצה או רכיבה על אופניים ועד ג'ודו ויוגה.

בעת פתיחת דקטלון ראשון לציון, המחירים ברשת הפתיעו את הצרכנים הישראלים לטובה, משום שהיו כמעט זהים לאלה של דקטלון, ולעתים נמוכים יותר.

אלא שהשוואה אקראית של מספר מחירים של מוצרים זהים בדקטלון ישראל לעומת דקטלון גרמניה ודקטלון אנגליה, מגלה כעת פערים מפתיעים לרעה – כאשר דקטלון ישראל יקרה יותר מחו"ל בכל המוצרים שנבדקו.

לצפייה בהשוואת המחירים – לחצו על הקישור לכתבה על מחירי דקטלון.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות