טלוויזיה שיאומי 65 אינץ' בהנחה של כ-400 ש"ח

טלוויזיה שיאומי 65 אינץ' בהנחה של כ-400 ש"ח

מחפשים יום פינוק בהנחה? חמי געש זה ה-מקום בשבילכם, ועכשיו עם הנחה של יותר מ-30%. היכנסו ונצלו את הקופון לזמן מוגבל

טלוויזיה שיאומי 65 אינץ'
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

טלוויזיה 65 אינץ' הפכה לסטנדרט בסלון הישראלי, ושיאומי כבר הוכיחה את עצמה כיצרנית אלקטרוניקה מעולה. לכן, הדיל הזה הוא דיל מעולה: טלוויזיה שיאומי 65 אינץ' דגם P1E 65" L65M7-7AEU בכ-400 ש"ח הנחה! איך זה קורה? בזכות השילוב בין הסיילים של נובמבר לבין המונדיאל כמובן…

טלוויזיה שיאומי 65 אינץ'

זה המקום להזכיר כי טלוויזיות של שיאומי נמכרות בארץ כבר כמעט שלוש שנים, ומיד מהרגע שהן התחילו להימכר – הן הפכו להצלחה אדירה. הציבור הישראלי למד עם השנים להעריך את שיאומי כיצרנית של מוצרי אלקטרוניקה ברמה גבוהה ובמחיר נגיש. דוגמאות לא חסר, החל משואב אבק שיאומי ועד טלפון סלולרי שיאומי. לכן, מדובר פה ב"הימור בטוח", לפחות בהיבט של תמורה טובה בעד הכסף.

עם זאת, חשוב גם להזכיר שזו לא טלוויזיית פרימיום כמו טלוויזיית סמסונג OLED או סמסונג Neo QLED – שעולות הרבה יותר (7000-13000 ש"ח) ומציגות איכות צפייה שהיא בחזית הטכנולוגיה. זו גם לא טלוויזיית פרימיום כמו LG OLED שעולה סכומים דומים.

טלוויזיה שיאומי 65 אינץ' דגם P1E 65" L65M7-7AEU היא טלוויזיה UHD ברזולוציית 4K. היא טלוויזיה מאוד זולה יחסית לגודל שלה, שמבטיחה ממשק נוח ואיכות צפייה טובה, אבל היא לא חוד החנית של הטלוויזיות.

היא מגיעה עם אנדרואיד 10, עיצוב מינימליסטי ומסגרת צרה, שלט רחוק נוח עם קיצורי דרך ותצוגה טובה של צבעים בזכות תמיכה בדולבי ויז'ן. עבור רוב רובם של הצרכנים, שאינם מחפשים חוויה קולנועית או תצוגה של גרפיקה מתוחכמת למשחקי גיימינג, היא בהחלט מספיקה.

 

1
נגישות