צ'ופסטיקס, כלי כתיבה וסכינים - מה הישראלים קונים הכי הרבה בדייסו יפן?

צ'ופסטיקס וסכינים ב-10 שקלים – מה הישראלים קונים הכי הרבה בדייסו יפן?

הישראלים אוהבים חנויות סטוק, במיוחד בתקופת ההצטיידות לבית הספר ולחגים שאחריהם. מה ההבדל בין מה שקונים בארץ לבין מה שקונים ביפן?

דייסו יפן בישראל סכיני שף ב-10 שקלים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חודש לאחר פתיחת החנות הראשונה של דייסו יפן בישראל, אפשר כבר להצביע על הפריטים הפופולריים ביותר בקרב הישראלים.

במהלך החודש נפתחו שלוש חנויות – הראשונה בסי-מול באשדוד, השנייה בקניון רננים ברעננה והשלישית בסינמה סיטי בראשון לציון, כשהרעיון הוא חנויות סטוק שבהן נמכרים אלפי פריטים במחיר אחיד של 10 שקלים.

בין הפריטים הבאים אפשר למצוא כלים למטבח, צעצועים, מוצרים לגינה, קופסאות אחסון, אקססוריז, משחקים לכלבים ועוד ועוד – כאשר כל הפריטים ארוזים באריזות היפניות המקוריות והעיצוב אופייני לחנויות דייסו ברחבי העולם.

קונים ציוד לבית ספר בדייסו יפן

הישראלים, כידוע, מחבבים מאוד את הקונספט של חנויות סטוק, ומעניין לראות מהם הפריטים החביבים עליהם. לפי נתוני חברת מאץ' פמילי, בעלת הזיכיון לדייסו יפן בישראל, חמשת המוצרים הפופולאריים שהצרכנים בישראל רכשו הם סכיני מטבח, תבניות להכנת קרטיבים, כלי כתיבה, מגוון סוגי צ'ופסטיקס ותיקי בד ורשת.

האם זה גם מה שרוכשים במקומות אחרים בעולם? נכון ליולי 2018, חמשת המוצרים המובילים של DAISO JAPAN ביפן ובסינגפור הם קופסאות אחסון גדולות, מגבונים לתינוקות, סופח ריחות ולחות לארונות ומגירות, תה ירוק יפני (בבקבוק) ושק למכונת כביסה להלבשה תחתונה…

נרתיקים ותיקים ב-10 שקלים לפריט בדייסו יפן. צילום: אבי ולדמן

מבחינת תמהיל המוצרים בארץ ובחו"ל, הרי שהתמהיל לא זהה לחלוטין. ביפן נמכרים גם מוצרי מזון ומוצרים אחרים שלא נמכרים בישראל. גם שיטת התמחור שונה – כאן מדובר במחיר אחיד של 10 שקלים ושם יש כמה מדרגות מחיר, שהראשונה שוות ערך לכ-3.30 שקל, השנייה ל-6.60 שקל והשלישית לכ-10 שקלים.

חנות של דייסו יפן בסינמה סיטי בראשון לציון

מי שמבקר בחנויות של דייסו יפן בישראל מגלה לקוחות רבים שמעמיסים פריטים מכל הבא ליד. לדברי עוזי בניטה, מנכ"ל מאץ' פמילי, בחודש שחלף למדה הרשת את העדפות הצרכנים הישראלים: "הגדלנו משמעותית את נתח המוצרים המוצע ב-1+1. במסגרת המוצרים המוצעים ב-1+1 ניתן למצוא מגוון רחב של אביזרי שיער, כלי כתיבה, מוצרי מטבח ועוד".


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות