Time To Play – איך לבחור קונסולה לילד - פואנטה

Time To Play – איך לבחור קונסולה לילד

לא צריך לשבור את הראש – קונסולות משחק הן הפתרון המושלם למתנה לילדים (וגם ללא מעט מבוגרים)

קונסולה מתנה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן פרסומי)

חיפוש אחר מתנה לילדים יכול להיות עניין מייגע – ריבוי החגים, האירועים החגיגיים והמאורעות השונים בהם אנו מעניקים מתנות הולך וגדל, וכיום רבים מאיתנו מוצאים את עצמם מחפשים איזו מתנה לקנות לחברים, קרובי משפחה ומכרים, במגוון מועדים לאורך השנה. כאשר מדובר בילדים, המטלה לעיתים מאתגרת במיוחד, שכן למי יש את הזמן והסבלנות להישאר מעודכנים כל מה שקורה בעולמם של הילדים, בעידן שבו האופנות מתחלפות בקצב מסחרר כל כך?… יש כמה מתנות לילדים, שאיתן ההורים, הסבים, הסבתות או כל אדם אחר לא יכולים לפספס. אחת הבולטות שבהן היא קונסולת משחקים, או קונסולת מחשב.


משחקי מחשב ווידיאו ברמת איכות של המאה ה-21 – קונסולות מחשב

קונסולות מחשב הן מה שהמבוגרים מכירים מהעבר כ"משחקי וידיאו". כיום, מדובר במכשיר מתקדם אותו מחברים ישירות לטלוויזיה, למחשב או לכל מסך דיגיטלי אחר, ומשחקים בו במגוון משחקים מתקדמים ביותר. הקונסולה עצמה מגיעה עם שלטים (ג'ויסטיקים) ייעודיים שלה (המכונים גם – "בקרים". הכוונה היא לג'ויסטיק המתקדם המתחבר לקונסולה ודרכו משחקים במשחק). בניגוד לעבר, הקונסלות מתחברות לאינטרנט ומאפשרות לשחק בזמן אמת עם אנשים מכל רחבי העולם וממש להיכנס לעולמות וירטואליים עשירים ביותר.

הסיבה היא שקונסולת משחקים טובה היא הימור בטוח בתור מתנה לילד/ה או נער/ה. מדובר במכשירים מתקדמים ומשוכללים כל כך, עד כי קשה למצוא ילדים בעידן הדיגיטלי של היום אשר אינם מתרגשים ונהנים ממשחק בקונסולות שכאלו.

Xbox one ומתחרים נוספים – איזו קונסולה מומלץ לקנות?

אז איזו קונסולה כדאי לקנות מתנה לילד/ה או נער/ה הקרובים אליכם? שמות מרכזיים ומובילים בתחום הם כמובן xbox one של חברת מייקרוסופט המוכרת ופלייסטיישן של חברת סוני. יש קונסולות מחשב רבות נוספות, אך אלו הם שני השמות המובילים והמוכרים ביותר בתחום, אשר בפיתוח של כל גרסה חדשה שלהם מושקעים משאבים עצומים של מחקר ופיתוח, כאלו אשר בכוחות עצמם מקפיצים את טכנולוגיית המחשוב והגרפיקה עוד כמה צעדים קדימה מדי שנה.

במקרה של xbox one, מדובר בקונסולה מתקדמת ומובילה הנמכרת במחירים אטרקטיביים ביותר (ניתן למצוא קונסולה כזו במחיר של כ-1,000 שקל – מחיר נמוך וסביר ביותר בהתחשב בתמורה המתקבלת, הכוללת גם אחריות רשמית של היבואן).

במקרים מסוימים מגיע ה xbox one גם עם בקר (ג'ויסטיק) נוסף – כאן מדובר ביתרון משמעותי שכן במקרים רבים בהם מעוניינים הילדים לשחק יחד עם חבריהם קיים צורך בבקר נוסף, ובקרים אלו עלולים להיות יקרים בפני עצמם.

לסיכום, אם אתם מתלבטים ומחפשים אחר מתנה אטרקטיבית וכזו אשר לבטח לא תאכזב, עבור כל ילד/ה, נער/ה וגם עבור חובבי משחקים מבוגרים יותר, קונסולות מחשב הן ההימור הבטוח מבחינתכםֱ.

לקניית קונסולת xbox one אונליין היכנסו לחנות באינטרנט או בררו לגבי כתובות סניפי חנויות מחשבים באזור המגורים.





נגישות