קפה ומאפה בשקל: מועדון הצרכנות הוט עושה בית ספר לקופיקס

קפה ומאפה בשקל: מועדון הצרכנות הוט עושה בית ספר לקופיקס

מועדון הצרכנות הוט, שחברים בו 250 אלף עמיתים, מציע החודש הטבה סופר-אטרקטיבית – קפה ומאפה בשקל אחד. 

כל מועדוני הלקוחות מציעים הטבות מתחלפות לעמיתים, אך לעתים מדובר בהנחות דלות ולעתים במוצרים שלא רלבנטיים לכל העמיתים. מועדון הצרכנות הוט, שחברים בו 250 אלף עמיתים, מציע החודש הטבה סופר-אטרקטיבית – קפה ומאפה בשקל אחד. מתוך הסכום האסטרונומי הזה אפשר להפחית 10 אגורות נוספות, אם את השקל הזה לא משלמים במזומן אלא בכרטיס אשראי של ישראכרט-הוט – כך שאז הקנייה מסתכמת ב-90 אגורות. 

מדובר בקפה של רשת ג'ו ובמאפה מתוק או מלוח, כשהמימוש הוא ברשת חנויות הנוחות מנטה, הפרוסה בתחנות הדלק "דלק". על מנת לממש את ההטבה, על חבר המועדון להוריד קוד קופון של המבצע באפליקציה של מועדון הוט. 

אגב, המחיר הרגיל לקפה ומאפה בחנויות מנטה הוא 16 שקל, ואפילו מי שממש יחסוך ויקנה בקופיקס – ישלם 10 שקלים, כך שבהחלט מדובר בהטבה שווה.

השגת הטבה בסדר גודל כזה, שמשמעותה היא לתת לעשרות אלפי עמיתים קפה ומאפה כמעט חינם, מתאפשרת למעשה כי מועדון הצרכנות הוא קבוצת רכישה ענקית. במועדון חברים כ-150 אלף בתי אב, ויש לו הסדרים למתן הנחות והטבות עם יותר מ-10,500 בתי עסק בכל תחומי הצריכה, החל ממזון, תיירות ורכב וכלה במוצרי פארמה, פנאי ונדל"ן.

מדובר באחד ממועדוני הצרכנות הוותיקים בארץ, הפעיל מאז שנת 1996. הוא הוקם על-ידי הסתדרות ההנדסאים והטכנאים בישראל, ובהמשך הצטרפו אליו גם חברי הסתדרות האקדמאים במח"ר, חברי הסתדרות/לשכת המהנדסים, חברי איגוד העובדים הסוציאליים ואיגוד העיתונאים.

תנאים ותוקף המבצע: המבצע הינו עד גמר המלאי היומי בחנות, תקופת המבצע היא עד 31/1/2017, או עד שמומש כל המלאי המוקצה לטובת המבצע – המוקדם מביניהם.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות