פולי קפה מומלצים לבית או לעסק - פואנטה

פולי קפה מומלצים לבית או לעסק

ערביקה או רובוסטה? אתיופי או קולומביאני? שתיית קפה משובח מתחילה בבחירה נכונה של פולי הקפה. איך תמצאו את דרככם ומהם פולי הקפה המומלצים?

פולי קפה מומלצים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

פולי קפה הם הפולים שגדלים על עץ הקפה ושמהם מכינים את הקפה – המשקה הכי פופולרי בעולם. מכיוון שיש סוגים שונים של פולים, מתקבל משקה בעל מרקמים שונים, בארומה משתנה ובטעמים מגוונים. כל זן של קפה יכול להפיק פולים שונים. למשל, פולי קפה מזן הערביקה שגדלים בקולומביה כוללים שני סוגים:

  • סופרימו – פולי קפה גדולים
  • אסקלטו – פולי קפה קטנים

לצורך הכנת הקפה נדרש תמיד לייבש, לקלות ולטחון את הפולים. מדובר בתהליך קבוע, כאשר אופן הקלייה ומשכה הוא זה שמעניק את הטעם והארומה לקפה. למשל, תהליך קלייה איטי מבטיח ארומה עשירה, ניחוח חזק וטעם עשיר.



איזה קפה לרכוש?

הבחירה בין פולי הקפה השונים נחשבת לפעולה קשה בשל המגוון הרב, הנובע מאופן וממשך הקלייה, מהזנים השונים ומהסוגים השונים של זן הקפה עצמו. בנוסף, מכיוון שקפה הוא גידול בינלאומי, הוא מקבל בכל בית גידול תכונות אחרות. לפניכם מספר דוגמאות לגבי הווריאציות השונות של זן הערביקה:

  • קפה אתיופי – קפה זה מאופיין בטעמים של פירות הדר, אגוזים, הל ואגוז מוסקט. הקפה משלב חמיצות של פירות טרופיים עם מתיקות של תפוז בשל, מה שהופך כל לגימה לחוויה אחת גדולה.
  • קפה קולומביאני – קפה זה מאופיין בחמיצות פירותית, בעיקר של פירות יער ושל תפוח ירוק. לאחר לגימת הקפה, נשארים בחך טעמים מופלאים של קרמל ודבש.
  • קפה מהונדורס – קפה זה מאופיין בטעם פירותי משובח שנשאר במרחבי החך הרבה אחרי שהשתייה נגמרת. קפה זה נחשב אידאלי לאלו שאוהבים מתיקות טבעית בקפה, למשל רמזים של תפוח וקני סוכר.
  • קפה סיציליאני – קפה שמופק באמצעות שני סגנונות קלייה (קלייה בינונית וקלייה כהה בסגנון צרפתי), מה שיוצר קפה מיוחד במינו עם טעם מריר שמשתלב בהצלחה עם הטעמים הטבעיים – מתוק וחמוץ.

בנוסף, ניתן לרכוש קפה שמורכב ממספר סוגים של פולי קפה. למשל, תערובת של 70% קפה מזן ערביקה ו30% מזן רובוסטה מתאימה להכנת קפוצ'ינו ואספרסו. השילוב הזה מבטיח גם ארומטיות מדויקת.

הולכים לאיבוד?

אם אתם מחפשים פולי קפה מומלצים לבית או למשרד כדאי שתתייעצו עם המומחים, כלומר עם חברה שמתמחה אך ורק בקפה כדי להבטיח שהגעתם למקום הנכון. רק חברה כזו תוכל להתאים את פולי הקפה לדרישות הייחודיים שלכם – מה שיהפוך כל לגימה של קפה במשרד או בבית ללא פחות ממושלמת.

מומלץ לפנות לחברה שבאמתחתה מגוון רחב של פולי קפה כדי שתוכלו למצוא את מבוקשכם. כדאי מאוד לחברה כזו יהיה אתר אינטרנט כדי להבטיח שתיהנו מיתרונות נוספים, למשל קנייה מאובטחת לרכישת פולי קפה, אפשרות לשאול שאלות באמצעות ערוצי תקשורת שונים (מייל, טלפון, השארת הודעה באתר) ולקבל תשובות מקצועיות בכל מה שקשור לקפה.



תגובות: 0

נגישות