ריקול לכל מוצרי הצ'יפס הקפוא של מילוטל - בניגוד להודעה קודמת

ריקול לכל מוצרי הצ'יפס הקפוא של מילוטל – בניגוד להודעה קודמת

ההודעה הראשונה התייחסה למספר מוצרים בלבד

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לאחר שאתמול הודיעה חברת מילוטל ירקות מוקפאים כי על הצרכנים להחזיר כמה ממוצרי הצ'יפס הקפוא מתוצרתה בשל חיידק ליסטריה מונוציטוגנס, היום היא מכריזה שעל הצרכנים להחזיר את כל המוצרים מתוצרתה, בלי יוצא מן הכלל. זאת, בעקבות בדיקות מעבדה חיצונית נוספות שהתקבלו היום.

בחברה אמנם סבורים שטיגון הצ'יפס או חימומו בתנור בטמפרטורה גבוהה יסירו את הסיכון משום שהחיידק מושמד בטמפרטורה גבוהה, אך קוראים לצרכנים להימנע מסיכון ולהחזיר את המוצר. שירות הלקוחות של החברה: 04-9859325.

chips2

החיידק אינו תוקף בדרך כלל אנשים בריאים, אך כשליש מהאוכלוסייה הם נשאים של החיידק. סימני המחלה מזכירים שפעת (חום, עייפות, בחילה, ולעתים רחוקות הקאות ושלשולים). לעתים המחלה מופיעה בצורה קשה כמו למשל דלקת קרום המוח (בעיקר אצל ילדים ותינוקות). נשים הרות נמצאות בקבוצת סיכון להפלות או ללידות מוקדמות הכרוכות בפגיעות קשות בעובר. קבוצות סיכון נוספות: קשישים וחולים בעלי מערכת חיסון מוחלשת.

החברות מפחדות ונחשפות

כזכור, מדובר בריקול (החזרת מוצרים) שני ביממה, לאחר שאתמול בבוקר פרצה פרשת הסלמונלה בטחינת הנסיך, שהביאה לריקול ענק של סלטי חומוס, טחינה וחציל בטחינה מתוצרת סלטי שמיר.
יש להניח שנשמע על מקרים נוספים של ריקול בימים הקרובים, וזאת לא משום שיש יותר חיידקים במזון, אלא משום שהנושא נמצא תחת זכוכית מגדלת והחברות כנראה חוששות להיתפס.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות