טיפים לטיסות זולות: כך תשלמו פחות על טיסות, ולא רק באמצעות לואו קוסט

טיפים לטיסות זולות: כך תשלמו פחות על טיסות, ולא רק באמצעות לואו קוסט

ממועדוני צרכנות דרך מנועי חיפוש ואתרים מתמחים ועד גלישה בסתר – יש שפע של דרכים להוזיל את כרטיסי הטיסה. קבלו טיפים לטיסות זולות

טיפים לטיסות זולות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מי לא רוצה להוזיל את עלויות הטיסה? מציאת טיסות זולות הפכה לספורט לאומי, או ליתר דיוק, לספורט בינלאומי. בישראל של 2017, טיסה לחו"ל היא לא פעם חופשה זולה יותר מאשר חופשה בארץ, ובמיוחד אם מצליחים לנצל הנחה משמעותית ויוצאת דופן.

הנה כמה דרכים להשיג טיסות זולות:

חיפוש במנועי חיפוש מתמחים

לא מעט אתרים מאפשרים חיפוש והשוואת טיסות, בפרט טיסות זולות. הנה כמה דוגמאות:

  • גוגל פלייטס (Google Flights): החיפוש מתבצע בעברית, כאשר דף הבית של האתר לא מסתפק בממשק שבו בוחרים יעד ותאריכים, אלא ממש מציע רעיונות – החל מטיולי טבע, יעדים לירח דבש במזרח אסיה, יעדי ספורט באירופה ועוד.
  • מומונדו (Momondo): אתר המשווה מחירי טיסות בהתבסס על יותר מ-1,000 אתרים שונים – הן של חברות תעופה, הן של מנועי חיפוש והן של אתרי תיירות.
  • סקיי סקאנר (Skyscanner): אתר המשווה בין מחירי טיסות, מלונות והשכרת רכב. המחירים מוצגים בשקלים. 
  • קיאק (Kayak): אחד האתרים הוותיקים והידועים, שמשווה טיסות, מלונות, השכרת רכב, קרוזים חבילות ועוד.
  • צ'יפ פלייטס (cheap flights): עוד מנוע חיפוש מוכר שמאתר טיסות בקרב חברות תעופה בכל העולם.
  • קיווי (kiwi): מנוע חיפוש בעברית עם נראות שונה משל האחרים, כאשר המחצית הימנית של המסך מוקדשת לחיפוש, והמחצית השמאלית מציגה מפה.
  • סמארט אייר (smart air): אתר ישראלי שמשווה בין חברות לוו קוסט שממריאות מישראל ומציג מחירים בשקלים ובדולרים. לאחרונה יצא האתר במבצע – ביטוח ביטול טיסה כלול בכרטיס הטיסה למזמינים חופשה לפסח או לקיץ.

חיפוש ישירות באתרים של חברות התעופה

מאחר שלא כל חברה טסה לכל מקום, החיפוש באתרי חברות התעופה תלוי כמובן ביעד. כך למשל, אם אתם מעוניינים לטוס לברלין – כדאי לחפש הן באתר של אייר ברלין, הן ב-up, הן ב-german wings, הן בלופטהנזה והן באיזי ג'ט.

הנה כמה דוגמאות לאתרים של חברות לואו-קוסט היוצאות מישראל:

  • ריין אייר (ryan air): חברת הלואו קוסט האירית, שטסה עד לאחרונה רק משדה התעופה בעובדה, תחל במרץ הקרוב להציע גם טיסות מתל אביב לפאפוס שבקפריסין. כפי שפרסמתי כאן לאחרונה, מי שהקדים להזמין מצא כרטיסים לקפריסין בעשרות בודדות של אירו, למשל 63 אירו הלוך חזור (לא כולל מזוודה, מזון ובחירת מושב, כמובן).
  • פגסוס: חברת התעופה הטורקית מציעה גם טיסות זולות לאיסטנבול וגם טיסות המשך (קונקשן) ליעדים רבים. חשוב לדעת שיש עמלה של 20$ על ההזמנה, ועדיין – המחירים נמוכים. בעמוד הבית של החברה מופיעים מבצעים שלא תגיעו אליהם דרך מנועי חיפוש, ואפשר גם לחפש טיסות בהתאם לתקציב שאתם מגדירים.
  • איזיג'ט (EasyJet): חברת התעופה הבריטית מציעה אתר בעברית, מה שמבחינת רבים כבר הופך את החיפוש לנוח וידידותי יותר.
  • וויז אייר (Wizz Air): חברת תעופה המציעה טיסות זולות לבולגריה, צ'כיה, הונגריה, לטביה, ליטא, פולין ורומניה.
  • ויולינג (vueling): חברת תעופה ספרדית שאפשר למצוא בה מחירים נמוכים לטיסות לברצלונה ולרומא.
  • אייר ברלין (air berlin): חברת התעופה השנייה בגודלה בגרמניה.מפעילה טיסות מנתב"ג לברלין, מינכן, בון ודיסלדורף.

עוד טיפים לטיסות זולות: השתייכות למועדון צרכנות

אלא שלא כולם יכולים לשבת מול המסך במשך שעות ולאתר בזמן אמת את הכרטיסים המוזלים שצצים – לעתים לדקות ספורות – ונחטפים במהירות. מן הסתם, הרבה יותר נוח ליהנות מהנחה קבועה – וזה בדיוק מה שמבינים גם מועדוני הצרכנות.

מועדוני הצרכנות מודעים לעובדה שנופש הוא אחד המוצרים המבוקשים יותר בקרב הישראלים, ובמיוחד נופש בחו"ל.

את המהלך הבולט ביותר בתחום מוביל בחודשים האחרונים מועדון הצרכנות הוט, שהקים את מיזם "טסים וחוסכים".

המועדון משרת 150 אלף בתי אב והוא ייעודי להנדסאים וטכנאים בישראל, חברי הסתדרות האקדמאים במח"ר, חברי הסתדרות/לשכת המהנדסים, חברי איגוד העובדים הסוציאליים ואיגוד העיתונאים.

במסגרת המהלך, הוקם יחד עם חברת התיירות 'פגסוס' אתר ייעודי בשם "טסים וחוסכים" בו יכולים חברי המועדון להזמין כרטיסים לטיסות סדירות של חברות תעופה מובילות ולקבל 5% הנחה במעמד החיוב, בתשלום באמצעות כרטיס אשראי ישראכרט-הוט.

להבדיל מהנחות שניתנות במקומות אחרים, ההנחה לחברי המועדון כוללת את כל מרכיבי הטיסה, כולל דלק, מסי נמל והיטלים שונים.

מדובר בחברות סדירות וגדולות, ביניהן בריטיש איירווייס, איבריה, אירופלוט, טורקיש איירליינס, רויאל גו'רדניאן, אייר ברלין, אייר פראנס, KLM ואוזבקיסטאן איירווייס.

בנוסף, במבצע אטרקטיבי מיוחד מציע מועדון הוט לחבריו טיסה ללונדון בבריטיש איירווייס ב-190 שקל בלבד. על מנת לרכוש את הכרטיסים המוזלים, יש לעקוב אחר פרסומי המבצע באפליקציית המועדון. מספר הכרטיסים כמובן מוגבל ובכל הקצאה יוצעו 40 מושבים.

חברי מועדון "חבר" מקבלים הנחה של 5% על טיסות אל על.

אגב, מועדוני צרכנות גם מקנים הנחה על הזמנות בסוכנויות נסיעות כמו אופיר טורס, אשת טורס ועוד.

גלישה בסתר

אם אתם מחפשים כרטיסים ליעד מסוים ונכנסים כמה פעמים ביום או בשבוע לאתרים מסוימים כדי למצוא מחיר טוב, דעו שיש מי שעוקב אחריכם. לא במקרה המחיר עולה ולא יורד, ולא במקרה אתם רואים לפתע פרסומות ליעד הזה. לכן, כדי לא לאפשר לעקוב אחריכם ולהעלות את המחיר – הקפידו לבצע גלישה בסתר. בדפדפן כרום פשוט לחצו על כפתור התפריט בפינת המסך ובחרו בחלון "גלישה בסתר חדש".

ויתור על טיסה ישירה

אמנם הכי נוח ומהיר להגיע ליעד בטיסה ישירה, ובמיוחד אם מדובר בטיסה עם ילדים קטנים, אך מי שיתגמש יוכל לחסוך מאות דולרים לכרטיס – וכשמדובר בטיסה משפחתית מדובר באלפים.

הזמנת כרטיס הלוך בחברה אחת וכרטיס חזור בחברה אחרת

אנחנו נוהגים לחפש כרטיס הלוך וחזור באותה חברה כמעט באופן אינטואיטיבי, וחלק מהחברות יודעות זאת ולכן המחיר הלוך זול יותר מהמחיר חזור. לכן, מומלץ לבדוק אפשרות לא לטוס הלוך וחזור עם אותה חברה.

הזמנה הרבה זמן מראש

בחברות הלואו קוסט נוהגים להקצות מספר כרטיסים זולים במיוחד, והמחירים עולים בהדרגה. בכלל, לא רק בחברות לואו קוסט, הזמנה מוקדמת תחסוך כסף.

לכן, אם אתם יודעים הרבה זמן מראש מה היעד המבוקש ומה התאריך – הזמינו מוקדם ככל האפשר.

הזמנה ברגע האחרון

החלופה להזמנה הרבה זמן מראש היא הזמנה ברגע האחרון – אלא שהיא שמורה לספונטניים שלפעמים לא חשוב להם לאן לנסוע – העיקר לטוס.

אחת האפליקציות המובילות לטיסות מעין אלה היא כמובן חוליו.

גמישות במועדי הטיסה

ככל שתהיו גמישים יותר, כך תוכלו לשחק עם המחירים. מאחר שהמחירים בשיאם בעונת הקיץ – מי שיכול לדחות את הנסיעה לספטמבר יוזיל אותה משמעותית.

גם בתקופת החגים המחירים גבוהים, ומי שיכול לטוס בדיוק לפני או אחרי – ירוויח לא מעט.





היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 

תגובות: 0

נגישות