חדש בסלקום: ערוצים ברוסית בסלקום TV. כמה הם יעלו?

חדש בסלקום: ערוצים ברוסית בסלקום TV. כמה הם יעלו?

החברה פונה לכ-375 אלף משקי בית דוברי רוסית. זאת, לאחר שהוסיפה ערוצי לייף סטייל וערוצי ספורט

ערוצים ברוסית בסלקום TV
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי ערוצי הספורט וערוצי הלייף סטייל, סלקום מוסיפה ערוצים לדוברי רוסית. מדובר ב-20 ערוצים – אך הם לא ייכנסו לחבילה שמחירה 99 שקל אלא יהיו כרוכים בתשלום נוסף של כ-30 שקל בחודש, מה שמייקר מאוד את החבילה. סלקום מציעה את הערוצים הללו חינם לתקופה מוגבלת של חצי שנה, ואחרי שהצרכנים יתרגלו אליה, הם יצטרכו לשלם עליה.

סלקום פונה כך ל-375 אלף משקי בית דוברי רוסית. הערוצים כוללים ערוצי קולנוע וסדרות טלוויזיה, תוכניות פופולריות, ערוצי תרבות ובידור, ערוצי ילדים, ערוצי מוסיקה, טבע, תעודה ועוד.

בין הערוצים: Channel One Russia Worldwide, RTR-Planeta, RTVi, Bestseller, DOM KINO, Planeta HD, VREMYA Carousel International, Mult, Muzyka Pervogo TV ,Music Box Russia ועוד.

כפי שפרסמתי כאן, לפני כחודש הכריזה סלקום שהיא גייסה כבר 100 אלף מנויים – כאשר תהליך ההצטרפות אליה מתרחש במקביל לתהליך של נטישת מנויים בהוט וב-yes. חבילת הבסיס של סלקום עולה כ-100 שקל בחודש בלבד – פחות ממחצית מהתעריף שגובות הוט ו-yes על המסלולים השונים (למעט חבילה צרה שמחירה 119 שקל ונכפתה עליהן על-ידי המחוקק).

גם השירות שהיא מציעה שונה, משום שהוא מבוסס על ערוצי הברודקאסט שמשודרים בעידן פלוס (10, 11, 2, 23 וכו') ועל ערוצי VOD הכוללים סדרות, סרטי קולנוע, ספורט, הופעות חיות וכו'. כדי להתחבר דרושה תשתית אינטרנט ברוחב פס של מינימום 10 מגה לכל ממיר.

אגב, עלות ממיר נוסף עומדת על כ-30 שקל למכשיר – כך שמי שמחזיק בשלושה מקלטים, ישלם כ-60 שקל נוסף לעלות הבסיס של 100 שקל לחודש, מה שיכול להשליך גם על עלות התשתית הנדרשת.

סלקום TV זמינה גם כאפליקציה לסמארטפונים וטאבלטים במחיר של כ-40 שקל לחודש. לאחרונה היא חתמה על הסכם עם ערוצי הברודקאסט לשידור התכנים שלהם על גבי האינטרנט – כלומר, ערוצים 2, 10 ,11 ישודרו במלואם גם באפליקצית tv במובייל.

מבחינת תכנים, סלקום עשתה השנה שני מהלכים משמעותיים – ראשית, במאי האחרון – כפי שדיווחתי כאן – היא פתרה את חסם המעבר שמנע מאוהדי ספורט לעזוב את הוט ו-yes, באמצעות הכנסתם ללא תשלום של ערוץ 5 ו-5 פלוס בסלקום TV. עד אז כללה החבילה את ערוץ ONE HD. מי שמעוניין בערוצי ספורט נוספים יכול לרכוש בתשלום חודשי של 52 שקל את 5 LIVE HD, 5 GOLD ו- 5 SPORT HD. מדובר בתוספת תשלום גבוהה, אבל היא מיועדת לחובבי ספורט שכנראה כבר היום משלמים להוט או ל-yes סכום נאה על חבילות ספורט.

המהלך השני היה הוספתם של שלושה ערוצי לייף סטייל בתחילת החודש שעבר – שוב, מבלי לייקר את החבילה שמחירה כ-100 שקל בחודש. מדובר בערוצים Food Network, travel channel ו-Fine Living מבית חברת הפקת התוכן האמריקנית סקריפס (Scripps). הערוצים משודרים באיכות FullHD ובעברית, וכוללים תוכניות בישול, עיצוב הבית, עיצוב אופנה, טיולים וכדומה (לקריאה נוספת לחצו כאן).


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות