מעתה - סלקום TV זמינה גם בסטרימרים של אמזון

מעתה – סלקום TV זמינה גם בסטרימרים של אמזון

אם יש לכם סטרימר של אמזון או ששקלתם לרכוש כזה, סלקום TV דואגת שתוכלו לצפות בה גם שם

סלקום TV בממירי אמזון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

במקביל להרחבת התכנים, חברות הטלוויזיה מתחרות ביניהן גם על החדשנות והזמינות.
כחלק מהמירוץ הבלתי פוסק הזה, הודיעה אתמול סלקום TV כי מעתה היא תהיה זמינה גם בסטרימרים של אמזון.

עד עתה הסטרימרים והפלטפורמות שבהן סלקום TV הייתה זמינה היו הממיר שלהחברה עצמה (ממיר HD של סלקום), סטרימר שיאומי על בסיס אנדרואיד TV, אפל טיוי וטלוויזיות חכמות.



כעת סלקום tv זמינה להורדה בכל הסטרימרים של אמזון – Fire Tv Cube/ Fire Tv Stick/ Fire Tv.

המכשירים תומכי HD ו-4K (פרט לסטיק שאינו 4K), כוללים חנות אפליקציות ייעודית של אמזון. הם מציעים משחקים ואפליקציות תוכן כולל Amazon Video, אפליקציות נטפליקס ויוטיוב, המותקנות מראש וזמינות ללא צורך בהורדה עצמאית. קיימת יכולת הזרמת מדיה (וידאו ומוזיקה) מהמחשב האישי לטלוויזיה, יכולת להשתמש במכשיר הסלולרי כשלט ועוד.

לדברי יניב גרינולד, סמנכ"ל הטלוויזיה והתוכן בסלקום tv: בסלקום tv רוצים לתת ללקוחות את היכולת להחליט דרך איזה מכשיר הם רוצים לצפות ללא צורך בממיר ייעודי, וסלקום תמשיך להרחיב את הפלטפורמות.

סלקום TV ופרטנר TV – ראש בראש

לפני מספר שבועות פרסמה סלקום את הדוחות לרבעון השני, ולפיהם חלה נמשכת העלייה במספר המנויים של סלקום TV. החברה חצתה את 200,000 המנויים, לאחר גיוס של 16,000 מנויים חדשים בהשוואה לרבעון הראשון.

מי שצומחת במקביל היא פרטנר TV, אשר דיווחה לאחרונה על כ-100,000 מנויים. החבילה שמציעה סלקום TV מתומחרת בכ-100 שקל לחודש, ואילו זו של פרטנר TV בכ-69 שקל לחודש – כך שבין השתיים מתחוללת תחרות קשה.

לאחרונה, כזכור, פרטנר TV ביטלה את הטבת החצי שנה חינם לנטפליקס והחליפה אותה בהטבה על ערוצי ספורט. בסלקום, לעומת זאת, השקיעו בעיקר בהשקת ערוץ Foody החדש ובהשקת הסדרה משיח של אודי כגן.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות