השמות המוזרים שהסלבס נתנו לבנות שלהם ב-2018 - פואנטה

השמות המוזרים שהסלבס נתנו לבנות שלהם ב-2018

אחת הדרכים למצוא שמות לבנים ולבנות היא להתרשם מהבחירות של אנשים מפורסמים ברחבי העולם. עם זאת, לפעמים ההשראה הזו עלולה להיות בעייתית – כמו שאפשר ללמוד מחלק מהבחירות שליוו אותנו אשתקד

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

הורים לעתיד מגלים כבר בשלבים המוקדמים של ההיריון עד כמה זה קשה למצוא שמות לבנות ולבנים. קודם כל, ההורים עצמם לא תמיד מסכימים על העקרונות המנחים ולמשוואה המורכבת צריך להוסיף את ההשפעות של בני המשפחה, החברים, הסבא והסבתא. חוץ מזה, רוב ההורים רוצים למצוא לילדים שלהם שמות מקוריים – אך שלא יהיו מוזרים מדי.

הפתרון לדילמה מבחינת ההורים יכול להיות ניסיון לשאוב השראה משמות שאותם אנשים מפורסמים נותנים לילדים שלהם. על פניו, לסלבס בארץ ובעולם יש המון אנשים שמייעצים להם על שמות ולכן סביר להניח שהם מקבלים החלטה מושכלת ונכונה. בפועל, חלק מהבחירות האלה עלולות להיות יוצאות דופן ולכן חשוב לבחון כל מקרה לגופו.



סטורמי, קאלצ'ר ושיקגו: מה מתאים לבת שלך?

שנת 2018 הביאה למרכז הבמה כמה שמות לא שגרתיים. למרות שלא מדובר בתופעה חדשה ועל אף ששמענו עליה עוד בתקופה של סורי קרוז או נורת' פלטרו, נדמה שהפעם הרף עלה עוד יותר גבוה. מבחינתנו כהורים לעתיד, היכרות עם השמות האלה היא בהחלט דרך טובה לוודא שאנחנו לא היחידים שמחפשים להיות כמה שיותר יצירתיים.

כך לדוגמה, קיילי ג'נר בחרה לקרוא לילדה שלה סטורמי, שמיתרגם בעברית ל"סוערת". הילדה נראית עדיין חמודה מאוד וקשה לדעת מה ינבא לה העתיד, אך שם כזה בהחלט מבשר רעות. מצד שני, ג'נר עצמה מעידה שהשם מאוד מתאים לילדה ושהיא גאה בבחירה שלו. מי שרוצה לדעת איך זה מתפתח מוזמן לעקוב אחרי ג'נר ברשת אינסטגרם.

גם כוכבת הראפ קארדי בי הפתיעה ב-2018 עם השם קאלצ'ר – תרבות – שמלווה גם את האלבומים הראשונים של בעלה, הראפר אופסט. קארדי בי דווקא לא אישרה או הכחישה שזה המקור לשם, אבל סביר להניח שמי שיחפור מספיק עמוק ימצא קשר כזה. לחילופין, יכול להיות שהיא פשוט מאוד אוהבת אירועי תרבות.

אף רשימה של הזיות לא שלמה בלי משפחת קרדישאן. האורחת הפעם היא קלואי, שבחרה לקרוא לילדה שלה "טרו". מלבד מערכת היחסים המסעירה שלה עם כוכב הכדורסל טריסטן תומפסון, קלואי מושכת המון תשומת לב בגלל הנטייה שלה לאירועים ביזאריים. זה הרקע הנכון להבין את הבחירה לקרוא לבת שלה "אמת" וכנראה שבעתיד נהיה מופתעים מעוד כמה החלטות כאלה.

לשם השוואה, האחות של קלואי, קים, הביאה לעולם ב-2018 את הצאצא השלישי שלה – הבת שיקגו. לפי קים, השם נבחר בגלל ששיקגו היא עיר הולדתו של בן הזוג קים ווסט ושכבר יש לו קיצור: שי. יש להניח שבעיני רבים, זה השם הכי נורמלי ברשימה.



 

תגובות: 0

נגישות