קסטרו מתחילה לספק הזמנות מהאתר תוך 24 שעות ויוצאת במבצע ללא מע"מ קסטרו מתחילה לספק הזמנות מהאתר תוך 24 שעות ויוצאת במבצע ללא מע"מקסטרו מתחילה לספק הזמנות מהאתר תוך 24 שעות ויוצאת במבצע ללא מע"מ - פואנטה

קסטרו מתחילה לספק הזמנות מהאתר תוך 24 שעות ויוצאת במבצע ללא מע"מ

כפי שפורסם בפואנטה לאחרונה, בקסטרו נערכו לשינוי במדיניות המשלוחים וכעת מתחייבים לשירות מהיר לכל חלקי הארץ

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רגע לפני שאמזון נכנסת לישראל ומטלטלת את כל הסחר המקוון, ושבועיים לאחר שגבי רוטר מנכ"ל קסטרו הבטיח זאת בוועידת גו-איקומרס 2018, קסטרו מכריזה היום על קבלת הזמנה מהאתר תוך 24 שעות. עד עתה משלוח באתר קסטרו היה מסופק עד שלושה ימי עסקים.

באתר טרמינל X של פוקס קיימת הזמנה תוך 24 שעות כבר מרגע ההשקה לפני מספר חודשים, וכעת קסטרו מיישרת קו ומכריזה על מדיניות Next Day Delivery.

בשירות המשלוחים החדש קסטרו מתחייבת למסירת כל הזמנה ביום העסקים הבא לכל חלקי הארץ עם שליח עד הבית:  "מזמינים היום – מקבלים כבר מחר" (שירות "מהיום למחר" לא כולל הדפסת סמלי בית ספר על חולצות תלבושת).



לרגל השקת השירות, קסטרו מציעה עד סוף אוגוסט מבצע – כל הקניות באתר ובחנויות ללא מע"מ.

המבצע יכלול את כל קוי האופנה של קסטרו: נשים, גברים וילדים, וילווה בקמפיין בו תככב רותם סלע, הפרזנטורית של קסטרו (ומי שנשואה לבנם של הזוג קסטרו, אריאל קסטרו), תחת הקונספט: "אין מקום אחר".

הסלוגן המלווה את הקמפיין לקוח מתוך השיר הידוע של להקת משינה "אין מקום אחר" עם עיבוד מיוחד לשיר שבוצע על ידי סולן הלהקה, יובל בנאי.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות