קאשבק במועדון "חבר" על קניות בעלי אקספרס, אסוס, בוקינג ועוד. פואנטה מדווחת

קאשבק במועדון "חבר" על קניות בעלי אקספרס, אסוס, בוקינג ועוד

עכשיו יש גם קאשבק במועדון חבר. המועדון ממשיך לקרוץ לעמיתים שאוהבים קניות אונליין, ומציע החזר כספי על קניות במאות אתרים באמצעות "חבר קשבאק" (חבר CashBack)

חבר CashBack
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




שיטת הקשבאק (CashBack) היא שיטה שבה לקוח הרוכש בחנויות מסוימות מקבל החזר כספי בגובה כמה אחוזים מהעסקה. עמיתי חבר המבצעים רכישות באתרי סחר שונים – החל מעלי אקספרס ואסוס, דרך נייקי ואמריקן איגל ועד בוקינג.קום והוטלס.קום – יכולים כעת לקבל גם הם החזר כספי. זאת, רק אם הקניות מבוצעות דרך אתר ייעודי, ולאחר שהם צוברים החזרים בגובה 50 שקל מינימום.

איך מקבלים החזר כספי דרך חבר קשבאק?

למעשה, מי שמחזיר את הכסף לצרכנים אינו מועדון "חבר" וגם לא חברת ישראכרט שמנפיקה את כרטיס האשראי "חבר", אלא חברת קאשבק (cashback.co.il), אשר משתפת כעת פעולה עם "חבר". לכן, כדי לקבל את ההחזר יש לעבור לאתר נפרד בכתובת https://www.cashback-hvr.co.il. דרך האתר אפשר לעבור לאתרים השונים.
הקנייה עצמה מתבצעת כרגיל. לאחר 48 שעות, היתרה באתר מתעדכנת והלקוח מקבל על כך עדכון במייל. עם זאת, ההחזר מוקפא עד שהחנות מדווחת שהעסקה לא בוטלה או שהמוצר לא הוחזר. באתר חבר קשבאק מציינים שרוב ההחזרים מאושרים תוך 90 יום מיום הרכישה, חוץ ממוצרי תיירות שמאושרים עד 90 יום לאחר השהות במלון או הטיסה. המשמעות היא שמרגע ביצוע ההזמנה ועד היכולת לממש את ההחזר חולף זמן רב.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

עקבו אחרינו באינסטגרם > 

 

כאמור, הלקוחות יכולים להתחיל לקבל החזר כספי רק לאחר שגובה צבירת סכומי ההנחות עולה על 50 ₪. ההחזר מועבר ישירות לחשבון הבנק.

המצטרפים החדשים מקבלים 20 ₪ מתנת הצטרפות ברכישה ב-20 ₪ ומעלה, ועד סוף דצמבר מציעים להם מבצע שלפיו רף הצבירה המינימלית הוא 40 ₪.

תזכורת: הסכום המירבי שמאפשר פטור ממס

חשוב לזכור כי סכום ההחזר נגזר מסכום העסקה – לפני מסים וכו', כך שגם אם ההוצאה הכוללת שלכם גבוהה בגלל הוצאות נלוות – לא תקבלו החזר על כלל ההוצאה. כלומר, סכום ההחזר מחושב כאחוז מסכום העסקה באתר לא כולל מיסים, מע"מ, אגרות, דמי משלוח, הנחות או זיכויים ואחריות מורחבת למוצר.

נזכיר כי פטור מוחלט ממסים קיים רק לגבי מוצרים שעולים עד 75$. הכוונה היא גם לחבילה שכוללת כמה מוצרים (כלומר, כל הפריטים בחבילה יחד צריכים לעלות עד 75$).

עוד נזכיר כי הפטור מהמסים הוא רק על מחיר המוצר – כך שאם המוצר עולה 75$ ויש בנוסף לכך עלויות שילוח, הלקוח לא נהנה מהפור המלא. לעומת זאת, מוצר שעלותו 70$ ועלות השילוח והביטוח עומדת על 6$ (סה"כ 76$), כן מקבל פטור מלא כל עוד הפירוט קיים בטופס המשלוח ומחושב בנפרד. הפטור אינו חל על מוצרי טבק, כוהל ומשקאות משכרים.

כדאי להיעזר במחשבון המסים של רשות המסים.

באילו אתרים מקבלים החזר כספי דרך חבר CashBack?

נציין כי לא כל האתרים שמופיעים ברשימת הקאשבק מבצעים שילוח לישראל, ובמקרה כזה עלות העסקה מתייקרת משום שיש להיעזר בחברה שתספק כתובת אמריקנית לשילוח.

הרשימה כוללת גם אתרים של מוצרי צריכה, כמו אתרי אופנה, תוספי תזונה וכו', וגם אתרי תיירות ואתרי שירותים אחרים.

הנה רשימה חלקית של האתרים שכלולים ב"חבר קאשבק":

  • עלי אקספרס
  • איביי (eBay)
  • אסוס (ASOS)
  • נייק
  • אמריקן איגל
  • The Children's Place
  • בוקינג.קום (Booking.com)
  • הוטלס.קום (Hotels.com)
  • ניו בלאנס
  • מייסיז
  • ספורה (Sephora)
  • SHEIN
  • iHerb
  • הוטלס קומביינד

עמלת ההמרה ב"חבר" הופחתה

מועדון "חבר" מתאים את עצמו בתקופה האחרונה להרגלי הצריכה ולהרגלי הבילוי המשתנים של הישראלים. זאת, לאור התחרות שיש לו מצד מועדוני צרכנות וקבוצות צרכנות שמציעות הטבות יצירתיות ומעודכנות (למשל, הייטק זון ו"כזה אני רוצה").

לכן, כפי שפרסמנו כאן במדור "הכסף שלנו" באתר חדשות הצרכנות פואנטה, לפני מספר חודשים התבשרו העמיתים כי עמלת המרת מט"ח בכרטיס אשראי "חבר" הופחתה באופן משמעותי – והיא כעת עומדת על פחות מ-1% – לעומת 2.7% שמשלמים בעלי כרטיס ישראכרט בדרך כלל. עם זאת, כדי ליהנות מהעמלה האטרקטיבית הזאת, יש תנאים שצריך לעמוד בהם. פרטים בכתבה המלאה עסקאות במט”ח? עכשיו גם בעלי כרטיס אשראי “חבר” משלמים עמלת המרה מוזלת..

 

 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות