הרפורמה החדשה וההוזלה בביטוחי רכב - פואנטה

הרפורמה החדשה וההוזלה בביטוחי רכב

ההוצאה על רכב פרטי היא הוצאה כבדה מאוד. השוואת ביטוח רכב ובחירה מושכלת בביטוח שמתאים לכם, יכולה לחסוך לא מעט

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

במדינה שבה מחירי ביטוח רכב עולים כמעט באופן קבוע, ואגרת הרישוי היא מהגבוהות בעולם, נעשה קשה להחזיק רכב באופן בר השגה.

יחד עם הוצאות כמו דלק, תחזוקה ותיקונים, הופך הרכב הפרטי לאבן רחיים על הצוואר. לכן, בכל הקשור לביטוח רכב השוואת מחירים הפכה להיות הספורט הלאומי. אנו מנסים למזער את הנזק ולמצוא עסקה משתלמת.

לעתים קרובות, גם אם נצליח במהלך מסעות השוואת מחירי ביטוח רכב אינסופיים למצוא עסקה משתלמת יותר, נגלה שאנחנו משועבדים לחברת הביטוח הישנה שחידשה את הפוליסה שלנו לשנה נוספת באופן אוטומטי. על פניו, מתוך דאגתה של חברת הביטוח שלא נשתמש ברכב ללא ביטוח.



לשתי בעיות מתסכלות אלו יש כעת חדשות טובות!

בשנים האחרונות מנהיג משרד האוצר רפורמה בשוק ביטוחי הרכב, שתאפשר להפחית את מחיר ביטוח החובה בהיקף של עד 17% ואוסרת על חידוש אוטומטי של הביטוח על ידי החברה.

איך נוכל לשלם פחות על ביטוח רכב?

תעריפי הפול, תאגיד בבעלות משותפת של חברות הביטוח השונות, שנקבעים על ידי ממונה האוצר על הביטוח, היו גבוהים מאוד עד לרפורמה מהשנתיים האחרונות, אשר מוזילה משמעותית את מחירי ביטוח החובה. כעת, באמצעות מחשבון הביטוח באתר משרד האוצר, תוכלו לערוך השוואת ביטוח רכב חכמה ולמצוא עסקה שתוכל לחסוך לכם אלפי שקלים. ישנם גורמים שיוזילו את הביטוח כמו היעדר תביעות והגבלת ביטוח הרכב לנהג יחיד שיכולים להוות גורם משמעותי.

השוואת ביטוח רכב

נגמרו הימים שלא שואלים אתכם

כאמור, החל משנת 2016 מוביל משרד האוצר רפורמה האוסרת לחדש ביטוח רכב באופן אוטומטי, גם אם לא השתנו תנאי הפוליסה משנה לשנה. חברת הביטוח כעת מחויבת על פי חוק ליידע את הלקוח על סיום הפוליסה ולקבל הסכמה מהמבוטח מתועדת בכתב או מוקלטת בעל פה לחידוש הפוליסה.

אתם חופשיים לבחון מחדש בכל שנה את תנאי התשלום שלכם ולבצע השוואת מחירים ביטוח רכב מושכלת שתאפשר לכם להוזיל עלויות.

מכיוון שיידע הוא אמצעי ההגנה הטוב ביותר מול חברות, נציין כאן כמה פרטים שכדאי לדעת על הליך התראת הלקוח על סיום הפוליסה:

• ההתראה ללקוח על סיום הפוליסה תימסר 30 יום מראש.

• הסכמה רשמית של הלקוח בכתב תינתן בדואר, דוא"ל או SMS.

• בהתראת חברת ביטוח חייבים להופיע הפרטים הבאים: תאריך סיום תקופת הביטוח, פרמיית הביטוח וגובה ההשתתפות העצמית בפוליסה שעומדת להסתיים, הצהרה על הצורך בהסכמת הלקוח כדי לחדש את הפוליסה וכמו כן הצהרה על החשיבות לרצף ביטוחי והסכנה לחשיפת הלקוח לנזקים בהיעדר כיסוי ביטוחי.

• במידה וקיבלתם את ההתראה, אך לא הגבתם, תהיה חברת הביטוח רשאית לחדש את הביטוח ל-21 יום בלבד ואם לא תמסרו הסכמה לאחר מכן, לא תיגבה תשלום על התקופה. במקרה של תביעת ביטוח, תקזז החברה את הסכום מדמי הביטוח היחסיים לתקופה.



תגובות: 0

נגישות