קורס צמות - לימודי און ליין - פואנטה

קורס צמות – לימודי און ליין

עיצוב שיער הוא תחום ענק, אך אפשר לבחור גם תחום ולהתמחות בו. כך למשל, קורס צמות אונליין מקנה למשתתפים כלים ומציע סרטונים והדגמות של שיטות שונות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

בדרך כלל כשאנחנו שומעים על קורס און ליין, אנחנו מניחים שמדובר בקורס ברמה פחות גבוהה מקורסים רגילים, פרונטליים. הנחה נוספת היא שמדובר בקורסים תאורטיים שבהם אנחנו אמורים לסכם את החומר ולא צריכים לעשות משהו מעשי.

שתי ההנחות הללו אינן נכונות. אפשר למצוא לא מעט קורסי אונליין ברמה מאוד גבוהה, הכוללים חומר רב ומקיף ומרצים מקצועיים, ויכולים להקנות לנו כלים מקצועיים איכותיים. ולא מדובר רק בקורסים תאורטיים, אלא גם בקורסים מעשיים, כאלה שאנחנו יכולים וצריכים לבצע בהם פעולות שונות, מעבר לסיכום שיעור במחברת.

קורס צמות הוא דוגמה לכך. לצד שורה ארוכה של קורסים בתחום של עיצוב שיער ותסרוקות, אנחנו יכולים למצוא גם קורסים שמלמדים אותנו כיצד לעשות צמות בסגנונות ובאופנים שונים. הקורס מתאים מן הסתם למעצבי שיער ולכל מי שמתעסק בתחום, אך לא רק להם. מאחר שמדובר בקורס אונליין, אז גם מי שאוהב את התחום ומתעסק בו כתחביב ולא דווקא כמקצוע, יכול להירשם אליו וללמוד שיטות שונות כיצד לעשות צמות מיוחדות.

מדוע דווקא קורס זה מתבצע גם באמצעים אונליין ולא רק באופן פרונטלי? משום שמדובר בקורס לא ארוך ולא מורכב כמו קורסים אחרים, למשל קורס תסרוקות, אז אפשר ללמוד אותו גם דרך הרשת, אפשר ללמוד אותו מבלי להגיע לכיתה. זה חוסך זמן, חוסך כסף ובוודאי חוסך טרחה. בכל מקרה, את כל הדוגמאות יש לבצע בצורות שונות, אשר יוסברו במהלך הקורס ויוצגו על ידי המרצים.

כיצד מתבצע קורס צמות אונליין

לאחר ההרשמה לקורס צמות און ליין, מקבלים הרשאה להיכנס לאתר הקורס, שם אפשר למצוא מגוון רחב של סרטונים עם הסברים מפורטים ומגוונים כיצד לעשות צמות מסוגים שונים. הסרטונים כוללים הסברים מפורטים, הדגמות ועוד.

מדובר על כמעט כל השיטות הקיימות כיום. במידה שישנן שיטות שאינן מופיעות בקורס, אפשר לקבל הדרכה אישית מחוץ לקורס כדי ללמוד כיצד לקלוע את הצמה באותה שיטה.

חשוב להדגיש כמה נקודות בהקשר לקורס און ליין.

ראשית, הקורס מתאים לכל אחד, גם למי שאיננו מתעסק ואיננו מומחה בנושא של תסרוקות.

שנית, גם בקורס אונליין יש לבצע משימות שונות, ורק אחרי שמגישים אותן למייל או בכל דרך אחרת, אפשר לקבל תעודה של סיום קורס.

שלישית, חומרי הקורס נשארים פתוחים בפני כל מי שנרשם אליו. כך שאם רוצים לחזור על שיעור מסוים, אין שום בעיה לעשות זאת בעתיד.




נגישות