בלאק פריידיי 2022 – מדריך למבצעים. מוצרי חשמל, אופנה, ספורט וחופשות

בלאק פריידיי 2022 – מדריך למבצעים. מוצרי חשמל, אופנה, ספורט וחופשות

האם יש מבצעים משתלמים בבלאק פריידיי 2022? ודאי שכן! יש המון. הנה דוגמאות להנחות על טלוויזיות, שואב אבק, פיג'מה, נעלי ספורט ואפילו חופשות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בלאק פריידיי 2022 מגיע בעיתוי מצוין. האינפלציה מרימה ראש בארץ ובעולם ויוקר המחיה עולה. לכן, השנה יותר מתמיד כדאי לנצל את מבצעי Black Friday, ויש המון כאלה. שימו לב שלא רק מוצרי חשמל אפשר לקנות בבלאק פריידיי, זו גם הזדמנות מצוינת לקנות ביגוד ספורט, ריהוט ואפילו להזמין חופשה.

מבצעי בלאק פריידיי 2022 – טעימה מהסיילים של Black Friday 2022

אין שום דרך בעולם להציג את כל המבצעים שתוכלו למצוא בבלאק פריידיי 2022, כי מדובר באמת במיליוני סיילים בארץ ובעולם. ניתן כאן הצצה מדגמית למבצעים שווים במיוחד על מותגים מבוקשים וברשתות מבוקשות, בתקווה שנצליח לקלוע למוצרים שמעניינים אתכם.

לפני שנתחיל, הנה טיפ חשוב: גם בבלאק פריידיי כדאי להשוות מחירים, כי העובדה שמוצר כזה או אחר נמכר במבצע לא אומרת שזו ההצעה הכי זולה שתמצאו. אל תשכחו להשוות גם את מחיר המשלוח, מועדי המשלוח ותנאי התשלום.

טלוויזיות בבלאק פריידי, כולל מבצעי מונדיאל

זוהי ללא ספק ה-תקופה הכי טובה בשנה לקנות טלוויזיה, בגלל השילוב בין המונדיאל למבצע בלאק פריידיי 2022.

כל המסכים נמצאים עכשיו במבצע, כולל טלוויזיות גדולות (הגודל הפופולרי הוא טלוויזיית 65 אינץ'). תוכלו למצוא סיילים על טלוויזיה קטנה לחדר השינה ועל טלוויזיה גדולה לסלון – בכל האיכויות והרזולוציות, החל משיאומי, הייסנס ו-TCL ועד LG, סמסונג ואחרות. נזכיר כי LG השיקה מהדורת טלוויזיות LG OLED מיוחדת למונדיאל, וגם סמסונג השיקה טלוויזיית OLED מעולה, שנמכרת במקביל לסמסונג NEO QLED 8K שלה.

החיסכון שתשיגו אם תנצלו את המבצעים על טלוויזיות במסגרת מבצעי Black Friday 2022 יכול להגיע ל-500 ש"ח ויותר.


לפטופים וסמארטפונים בבלאק פריידיי 2022: סמסונג, שיאומי ועוד

סקירה גלקסי S22 אולטרה

מוצר אחר מבוקש הוא טלפון סלולרי. יש סמארטפונים במבצע במסגרת הסיילים של בלאק פריידיי, למשל דגמים של סמסונג ושל שיאומי. ההנחות נעות בין עשרות למאות שקלים – כשבין הדגמים השווים אפשר למצו אלמשל את סמסונג גלקסי אולטרה S22, שהוא אחד הטלפונים הכי טובים בשוק כיום. אמנם בקרוב תושק כבר סדרת גלקסי S23, אבל לא בטוח שהמחירים של סדרת סמסונג גלקסי S22 יהיו יותר נמוכים מעכשיו.

מדובר בהנחות שנעות בין עשרות שקלים לבין 450 ש"ח על חלק מהדגמים.

יש גם יופי של טלפונים של ONE PLUS, שיאומי ואחרים – אז אם תכננתם להחליף את הטלפון הסלולרי, זה הזמן. אל תחכו לחודש הבא, כי המחירים יעלו.


לפטופים – אל תפסידו הנחה של 600 ש"ח

כאמור, מי שמחפש מחשב נייד – כדאי שיבדוק עכשיו את המבצעים על דגמי לנובו, אסוס, HP ואפילו מקבוק של אפל.

כך למשל באתר KSP מצאנו הנחות של כ-500 ש"ח על דגמי מחשב נייד HP ויותר מ-600 ש"ח על מחשבים ניידים של לנובו. אלו באמת הנחות שוות שלא תמצאו בימים אחרים.

גם בבאג מצאנו הנחה של יותר מ-600 ש"ח על מחשבים ניידים מצוינים – וזה בהחלט לא שגרתי. מדובר בהנחות של 20%.


אוזניות, רמקולים, שעונים חכמים

זה זמן טוב להצטייד גם באוזניות בלוטות' ובאוזניות רגילות. כך למשל, ברשת באג כל אוזניות JBL נמכרות ב-30%-50% הנחה, וכך גם הרמקולים (>> לבדיקת המבצעים לחצו כאן).

ברשת KSP, ברשת באג ובאתר לאסט פרייס יש מבצעים מעולים על שעונים חכמים, אפילו שעון חכם גלקסי 5 שהושק לאחרונה. גם שעונים חכמים של גרמין ושל AMAZFIT יש עכשיו במבצע. כך למשל מצאנו שעון חכם של גרמין באתר KSP בהנחה של כמעט 400 ש"ח (לחצו כאן למידע נוסף).


מבצעי בלאק פריידיי על שואבי אבק

זה לגמרי הזמן  לקנות גם שואב אבק. יש הרבה מאוד שואבי אבק במבצע עכשיו, למשל שואב שיאומי (שואב שוטף אלחוטי ורובוטי), שואבי דייסון ועוד. במשביר למשל אפשר למצוא שואב דייסון V11 בפחות מ-2000 ש"ח.

בשופרסל אונליין מצאנו את דייסון V12 בכ-2800 ש"ח במקום כ-3500 ש"ח.

ברשת באג מציעים ללא מע"מ את כל שואבי ROBOROCK.

ואם אתם מתלבטים לגבי הדגם, תוכלו להיעזר במדריך שלנו על שואב אבק מומלץ.


ספורט, אופנה והלבשה תחתונה

בתחום הביגוד וההנעלה יש מבצעים כמה פעמים בשנה, אבל בתחום של ספורט זה קורה פחות. לכן שווה להצטייד עכשיו בנעלי ספורט, חולצות, מכנסיים ופריטים אחרים לנשים ולגברים. עד כמה שזה נשמע אולי מוזר, זה גם זמן טוב לקנות בגד ים – מפני שאנחנו אחרי הקיץ ויש חיסולים.

מי שרוצה להצטייד עם נעליים לחורף – כדאי שינצל מבצעים שמתקיימים בחנויות הנעלה, בין היתר על מגפיים לילדים ולמבוגרים באתר פפאיה.

באתר GROO יש יופי של מעילים במחירים מצוינים, אפילו מעיל סופטשל הפופולרי, מעילים של טומי הילפיגר בחצי מחיר, ג'קטים של גאנט ועוד.

באתר המשביר יש עשרות מבצעים – בין היתר על מותגים כמו אדידס, קנת קול, פומה ורבים אחרים, וכן על הלבשה תחתונה ופיג'מות של דלתא.


 

חופשות בארץ ובעולם

מי אמר שרק מוצרים פיזיים אפשר למצוא במבצעי בלאק פריידיי? זה בדיוק הזמן גם להזמין חופשה, ולא רק בארץ אלא גם בעולם. באתר GROO יש מבצעים מעולים שתוכלו להזמין עכשיו, למשל לחופשה משפחתית בפסח, לטיול מאורגן במרוקו או לסופ"ש סילבסטר בברלין.

אפשר גם למצוא חופשות במבצע באתרים כמו גוליבר ואשת טורס.

שימו לב שאלעל וארקיע יצאו במבצעי בלאק פריידיי על מגוון יעדים, ואפשר למצוא אותם למשל באתר של איסתא.

אפילו אם אתם רוצים להספיק לטוס למונדיאל – תוכלו למצוא דילים, לא מאוחר מדי.

גם אתר התיירות הגדול להזמנת לינות, אתר בוקינג.קום, מבטיח 30% על לינה בחלק מבתי המלון – למי שמזמין במסגרת המבצע. אפשר להזמין עכשיו חופשה ל-2023 במחיר מוזל.

1
נגישות