מעכשיו אפשר לשלם באפליקציית ביט בדומינוס פיצה. פואנטה עם חדשות הטכנולוגיה

מעכשיו אפשר לשלם באפליקציית ביט בדומינוס פיצה

התרגלתם לשלם באמצעות אפליקציית ביט, בלי לשלוף את הארנק או לחפש מזומן? ברשת דומינוס פיצה מאמצים את השיטה ואפילו מציעים מבצע למשלמים ב-bit

ביט בדומינוס פיצה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




בלי מזומן וגם בלי כרטיס אשראי… אפליקציות התשלומים ממשיכות להתקבע אצל ישראלים רבים כאמצעי תשלום מועדף, וכעת אפשר לשלם גם בדומינוס פיצה באמצעות אפליקציית ביט, השייכת לבנק הפועלים. אפשרות התשלום בביט מתווספת לאופציות של בחירת התשלום, כך שלאחר שהלקוח מסיים לבצע את ההזמנה באתר או באפליקציה, הוא יוכל לבחור בין bit, תשלום באשראי וכו'.

הוספת התשלום ב-bit תקל על לקוחות שאין להם כרטיס אשראי לבצע הזמנה, ובפרט על ילדים ובני נוער. כך, כאשר ההורים אינם בסביבה למשל, הילדים יכולים לבצע את ההזמנה וההורים מקבלים בביט את בקשת התשלום.
כדי לקדם את השימוש בביט בעת הזמנת פיצה, החל מהיום (2.12) תציע דומינו'ס פיצה מבצע לכל מי שישלם עם ביט מבצע ייחודי של שתי פיצות משפחתיות ב-80 שקל בלבד גם במשלוח.
תשלום בביט

נזכיר כי ביט היא אחת משלוש אפליקציות תשלומים שמופעלות על ידי הבנקים ומאפשרות העברת תשלומים נוחה דרך הסמארטפון. האפליקציות האחרות הן פייבוקס (של בנק דיסקונט) ופפר (של בנק לאומי). אין צורך להיות לקוח של הבנק כדי להתקין את האפליקציה ולהעביר את התשלום. עד כה, עיקר השימוש באפליקציות היה לצורך העברת תשלומים בין אנשים פרטיים לבין עצמם, לצורך איסוף כספים (למשל לוועד הכיתה) או לצורך תשלום לבעלי מקצוע. כעת רואים סנוניות ראשונות גם של תשלום בחנויות וברשתות.

"אפליקציית bit עשתה מהפיכה בתחום התשלומים בין אנשים, ואנחנו רוצים לעשות אותה מהפיכה גם בתחום זה, יחד עם דומינו'ס פיצה", אומר סער זכריש, ,CDO חטיבת החדשנות בבנק הפועלים. לדבריו, כיום bit היא אפליקציית התשלומים המובילה בישראל עם כ-2.8 מליון הורדות. "bit משמשת יותר ויותר חברות ועסקים בעולמות הביטוח, קמעונאות, חינוך ותחבורה, והיד עוד נטויה".

ביט בדומינוס פיצה, אבל לא רק…

כפי שפורסם במדור הכסף שלנו כאן באתר חדשות הצרכנות פואנטה, בקרוב גם נשלם בביט מחסני חשמל ושקם אלקטריק מקבוצת אלקטרה. הודעה על כך נמסרה כבר לפני כמה חודשים, ובקרוב תיכנס לפועל.

דומינוס פיצה מצדה מאמצת חידושים טכנולוגיים כל העת. כפי שפרסמנו כאן במדור הטלוויזיה לפני כשנה הושקה שירות הזמנת דומינוס פיצה בפרטנר TV, אשר מאפשר הזמנת פיצה דרך ממשק הטלוויזיה.

עוד פרסמנו כאן בעבר כי בחו"ל עומלת דומינו'ס פיצה על משלוחי פיצה באמצעות רחפן.

"חדשנות היא בבסיס ה- DNA של המותג. השקנו את עולמות הדיגיטל כבר ב- 2009, עם השקת אתר האיקומרס הראשון, לאחריו יצאנו עם אפליקציות הסחר הראשונות שלנו, וכמובן עם אפליקציית המובייל שלנו", אומר עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק בדומינו'ס פיצה. "אנו כל הזמן מחפשים איך להגיע לקהלים השונים. כך למשל השקנו רק לפני כשנה את אפשרות ההזמנה בטלוויזיה החכמה של פרטנר. שיתוף הפעולה עם בנק הפועלים הוא שלב נוסף ומתקדם בחוויית השירות והדיגיטל. הצרכן מחפש כיום חווית קנייה מהירה, פשוטה ובעיקר בטוחה. אנו שמחים להיות הראשונים בישראל להשיק שירות זה".

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות