הטבות חובקות עולם

הטבות חובקות עולם

הטבות הן סיבה מצוינת לבחור בכרטיס אשראי מסוים על פני אחר. אילו הטבות תוכלו למצוא והן ההטבות המועדפות?

הטבות חובקות עולם
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(בשיתוף לאומי)

הטבות הן חלק בלתי נפרד מהעולם הצרכני המודרני, והן ניתנות כמעט בכל תחום. ההטבות משתלמות לכלל הצדדים המעורבים – הלקוח מקבל מגוון שירותים במחיר מוזל, בעל העסק זוכה לפרסום רחב היקף, וחברת ההטבות מצרפת אליה לקוחות חדשים. המגוון העצום של ההטבות הופך את החברות באחד ממועדוני ההטבות למשתלמת במיוחד. במאמר זה נדון בסוגי הטבות נפוצים שמהן כולנו יכולים ליהנות.

ספורט ואקסטרים

כרטיס ההטבות שלכם הוא הרבה יותר מאשר כרטיס הנחות רגיל. מדובר בשער לעולם שלם של אטרקציות, אשר בלי ההנחה אולי אפילו לא הייתם שוקלים לנסות. כמה פעמים יצא לכם לחוות חוויה חדשה, לעשות משהו שונה עם הילדים, לצאת מהשגרה השוחקת אל פעילות מיוחדת בחיק הטבע, שתעזור לכם להכיר טוב יותר את בני המשפחה ואפילו את עצמכם?

מועדוני הטבות שונים מציעים פעמים רבות מגוון עצום של פעילויות ספורט ואקסטרים, שמתאימות גם לקבוצות חברים וגם למשפחות עם ילדים. חלק מהאטרקציות הפופולאריות ביותר בתחום זה כוללות נסיעה על ג'יפים במסלולים בשטח בטיול מסעיר חושים, צלילה מודרכת לצפייה בחיים התת ימיים, שייט ועוד.

תוכלו לבחור גם הטבות לאימוני ספורט סטנדרטים יותר, כמו אימוני פילאטיס או TRX. מימוש הטבות הספורט יסייע לכם להעמיק את הקשר עם המשפחה ולשפר את הבריאות – הכול במחיר משתלם במיוחד, ובלי שתיאלצו לבזבז זמן על חיפושים והשוואת מחירים.



פינוקים זוגיים ורומנטיים

כרטיס ההטבות מאפשר לשבור את השגרה, ולשמור על הניצוץ בכל מערכת יחסים זוגית. תוכלו לבחור שפע אטרקציות אשר יאפשרו לכם להעמיק את הקשר אחד עם השני, ולחוות יחד חוויה נעימה ומעצימה. אחד הפינוקים האהובים ביותר בתחום זה הוא המסאז' הזוגי.

אין כמו לשכב לצד אדם אהוב, ולקבל מסאז' מפנק במשך דקות ארוכות, אשר פורק את הלחצים שהצטברו בשרירים, ואת כל התסכולים הקטנים של חיי היום יום. תוכלו גם לבחור ללכת לבילויים מינימליים יותר, ופשוט להפוך אותם להרגל קבוע כאשר ההטבה זמינה. בילויים אלו יכולים להיות הליכה משותפת (בלי הילדים לשם שינוי) לגלידרייה מיוחדת, או שתיית משקה אלכוהולי בפאב. עבורכם, הזוגות אוהבי האתגר, קיימות גם אטרקציות שיהפכו את הדייט שלכם למיוחד ובלתי נשכח, כמו נסיעה על טרקטורון מעופף גבוה בשמים יחדיו.

מסעדות והזמנת אוכל הביתה

מעבר לכלל היתרונות של כרטיסי הטבות, אין ספק שהמימוש המרכזי שלהם הוא בתחום המזון. אין כמעט סוג אוכל שלא תוכלו למצוא בכרטיס ההטבות שלכם. בין אם תקף אתכם חשק בלתי נשלט להמבורגר איכותי בשעות הקטנות של הלילה ובין אם נכנעתם לתחינות הילדים לארוחת ערב עם פיצה חמה, תוכלו למצוא הכול בכרטיס שלכם.

כמובן, מעבר להזמנת אוכל הביתה, תוכלו לעשות שימוש בכרטיס ההטבות שלכם במגוון מסעדות. בין אם עבור ארוחות בוקר ובין אם עבור ארוחות צהריים או ערב, תמצאו בו מגוון עצום של בתי אוכל שישמחו לפנק אתכם במחיר משתלם.

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!




     

    1
    נגישות