פארק בבלי: 3 סיבות להתעניין בפרויקט

פארק בבלי: 3 סיבות להתעניין בפרויקט

החל מהיוקרה ועד איכות החיים – פארק בבלי הוא אחד הפרויקטים המבוקשים לא רק בתל אביב, אלא בכל הארץ. למה? הנה כמה מהסיבות

פרויקט בבלי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בבואנו לרכוש דירה, אנחנו מחפשים הרבה יותר מאשר קורת גג. יותר ויותר אנשים בארץ לא מסתפקים בדירה רגילה, אלא מחפשים מקומות דיור מרהיבים שיציעו להם מעטפת של חיי נוחות.

פרויקט פארק בבלי הוא אחד הפרויקטים הבולטים בתחום הנדל"ן בשנים האחרונות – וזה בדיוק מה שהוא מציע. הפרויקט יצא לדרך בשנת 2018, כאשר האדריכלית הבינלאומית המצליחה גל נאור, בחרה לתכנן ארבעה מגדלים עם דירות בסגנון ניו יורקי תוך שהיא שאבה השראה מניו יורק ומהטבע העירוני המצוי בעיר.

מאז אוכלס פרויקט בבלי כמעט במלואו, אבל עדיין יותר ויותר אנשים מתעניינים בדירות שנותרו למכירה.

אילו סיבות מובילות אנשים לרכוש דירות בפרויקט בבלי?

על תל אביב אין צורך להכביר מילים. העיר מציעה לכל אחד את כל מה שהוא צריך ורוצה – החל משכונות יוקרה ועד חוף ים מרהיב, שווקים, מרכזים גדולים, מסעדות, תרבות ואומנות.

הבחירה באזור המגדלים של פארק בבלי מבטיחה מן הסתם מגורים באחת השכונות היוקרתיות והטובות של תל אביב.

הפרויקט מציע מגורים בעיר עם קרבה לטבע בזכות חורש טבעי שנמצא בפארק בבלי שנבנה במיוחד עבור הדיירים. מעבר לפארק הגדול, המשתרע על מאות דונמים, האזור מציע מסלולי ריצה, מסלולי אופניים והרבה טבע עירוני – כך שזהו מוקד משיכה עבור מי שקונה דירה בפרויקט.

סיבה שניה היא היכולת לבחור דירה מתוך דירות ענק המעוצבות לפי צרכי דיירים. המגדלים מציעים דירות גדולות ב-4 סגנונות, כך שכל דייר יכול למצוא דירה שמתאימה לצרכיו. הגמישות הזאת מהווה גם היא מוקד משיכה משמעותי אל פרויקט מגורים כגון זה בעיר תל אביב.

מן הסתם, הקרבה לים ואורח החיים התל אביבי הם בפני עצמם סיבה שמביאה לא מעט אנשים לרצות מגורים בעיר תל אביב, והפכו את פרויקט בבלי לאחד הפרויקטים המבוקשים בארץ. עבור מי שמתלבט, זה הזמן לבחון דירות בפרויקט ולגבש החלטה איזו דירה לקנות בפרויקט הנדל"ן המבוקש.

מה המחיר של דירות היוקרה בפרויקט פארק בבלי?

המחיר, למרבה ההפתעה, אינו שונה משמעותית ממחירן של דירות אחרות בתל אביב – גם כאלה הרבה פחות מעוצבות או כאלה שלא מציעות את כל מה שהפרויקט מציע, החל מבריכה חצי אולימפית עד חדר כושר פרטי, דיירי פרויקט בבלי נהנים ממרכז מסחרי, מפארק ענק עם מסלולי אופניים וריצה, מתחושת ביטחון, מנוף מרהיב לים ועוד.

המחיר הנמוך ביותר לדירה עמד על 4.7 מיליון שקל. הדירה היקרה ביותר נמכרה במחיר של 9.5 מיליון שקל. שטחה של הדירה, הממוקמת בקומה ה-27 עם נוף לים, עומד על 191 מטרים רבועים.

בחישוב למטר מרובע, המחיר נע בין 35,000 ש"ח למ"ר ל-49,000 ש"ח למ"ר בדירות היוקרתיות ביותר שנמצאות בקומות הגבוהות ביותר במגדלים.

הפרויקט כולל 4 מגדלי פאר שמשקיפים אל הנוף המרהיב של תל אביב ומספקים איכות חיים גבוהה.

1
נגישות