אוזניות לגיימרים ASUS - אוזניות אלחוטיות

אוזניות לגיימרים אסוס – אוזניות אלחוטיות

אוזניות לגיימרים ASUS בדגם ROG Theta 7.1 Superior הן אוזניות אלחוטיות שישדרגו את חוויית המשחק ויקפיצו את השחקן להישגים משולבים בהנאה מירבית

אוזניות לגיימרים ASUS
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(פרסומת)

אל תוותרו על אוזניות לגיימרים ASUS, בטח לא על אוזניות אלחוטיות שיספקו חוויית גיימינג מושלמת בלי חוטים וכבלים. כעת אפשר לרכוש אוזניות לגיימרים Asus ROG Theta 7.1 Superior במחיר של 959 ש"ח. אמנם לא זול, אבל גם ממש לא יקר ביחס לתמורה שהאוזניות האלה מספקות.

אוזניות לגיימרים Asus ROG Theta 7.1 Superior

יש כל מיני אוזניות גיימרים של ASUS, אבל הדגם הזה הוא ללא ספק אחד המתקדמים – גם מבחינה טכנולוגית וגם מבחינה עיצובית.

למה? כי אוזניות לגיימרים אסוס דגם ROG Theta 7.1 הן אוזניות סראונד בעלות 8 דרייברים של Essence. הן משולבות עם בס וירטואלי רב עוצמה למיקום מדויק ושמע מדהים. ROG Theta 7.1 הוא גם הראשון בתעשייה בעל מיקרופון המבטל רעשים ומופעל על ידי AI אשר מבטיח תקשורת צלולה.

לדגם ROG Theta 7.1 של האוזניות לגיימרים של אסוס יש גם ארבעה דרייברים נוספים ESS 9601 בעלי רזולוציה גבוהה, המסייעים בהעברת אודיו ללא איבוד סאונד וגורמים למשחקים להתעורר לחיים.

מחבר ה-USB-C מאפשר לגיימרים ליהנות משמע 7.1 היקפי במחשב, בקונסולות ומבכשירים אחרים בקלות.

תאורת ה-RGB ניתנת להתאמה אישית, ועיצוב המוצר הוא עיצוב ארגונומי עטור פרסים, משום שהוא מאפשר לשחק במשך שעות בנוחות מירבית.

האוזניות תואמות למשחקי מחשב, PS4, Nintendo Switch, Xbox One ומכשירים חכמים.

הן מציעות נוחות אולטימטיבית – כולל כריות אוזניים לאוזניות עם בד קירור מהיר.

מחיר אוזניות לגיימרים אסוס: הצצה למחיר ב-KSP ובאמזון

אוזניות גיימינג אלחוטיות ASUS מדגם ROG Theta 7.1 נמכרות דרך KSP בפחות מ-960 ש"ח. המחיר באמזון קצת יותר זול, סביב 850 ש"ח וגם המשלוח חינם, אבל המסים מגיעים לכ-200 ש"ח.

   

 

אולי יעניין אתכם גם: אוזניות גיימינג מקצועיות של HP

1
נגישות