הדפסה על סינרים מתנה מושלמת לבשלנים אמיתיים! - פואנטה

הדפסה על סינרים מתנה מושלמת לבשלנים אמיתיים!

מה יותר מפנק מסינר מודפס, כובע שף וכפפות עם הקדשה אישית כמתנה למישהו שאתם אוהבים? כל מה שכדאי לדעת לגבי הדפסה על סינרים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

לכל אחד מאיתנו יש לפחות אדם אחד שאת האוכל שלו הוא אוהב יותר מכל. זה יכול להיות קרוב משפחה, חבר או מכר, אבל לרוב זאת סבתא… אין על האוכל של סבתא. כך או כך, ידוע שבשלנים אמיתיים מתלכלכים לא מעט בזמן הכנת המתכונים שלהם, והנה רעיון מדליק ושימושי: בפעם הבאה שליקירכם הבשלן יש יום הולדת ואתם מחפשים כיצד להפתיע אותו בתחום שהוא כל כך אוהב, הפתרון הוא הדפסה על סינרים! תוכלו אפילו להדפיס את הפרצוף של יקירכם כחלק מדמות מצחיקה ומשעשעת על סינר מטבח של חברת וורקר.

סינרים איכותיים ומתנה שנשמרת לאורך שנים!

הסינרים של חברת וורקר עשויים משילוב כותנה ופוליאסטר ונמצאים בשימוש אצל רוב המסעדות בארץ. עם איכות סינרים כל כך גבוהה, תוכלו להיות בטוחים שמקבל המתנה יהיה מרוצה גם מאיכות הסינר וגם מאיכות ההדפסה שעמידה בכביסות עד 40 מעלות חום!

חושבים שאתם צריכים לפנק עוד יותר? רוצים לשלב הפתעה נוספת?

החלטתם שסינר לא מספיק להביע את אהבתכם? רכשו עבורו במחיר מיוחד גם כובע שף: כובע פטריה של שפים מקצועיים באדום או בלבן לבחירתכם – ראו דוגמאות נוספות להדפסה על סינרים באתר שלנו.

תוכלו להוסיף גם כפפות בישול – כפפות שאפשר להדפיס עליהן כיתוב או תמונה. מארז של סינר, כפפות וכובע שף הוא מתנה שלמה שללא ספק תיתן לכם הרגשה נהדרת.

אנחנו פה לייעוץ ובחירת המתנה המתאימה

אתם יכולים לפנות אלינו לייעוץ שייצור את המתנה המושלמת עבורכם, ונסייע לכם למצוא את התמונה המתאימה לכל מוצר. למשל, בעת הדפסה על סינר דרושה תמונה שבה פניו של האדם מצולמים מהחזית, בדומה לתמונת דרכון, ולא תמונת פרופיל. תמונות כאלה נראות נהדר כאשר אנו מדפיסים את הסינרים.

אם אתם מתלבטים איזה עיצוב סינר לבחור או איזה צבע, שתפו אותנו בהתלבטות ואנו נעזור לכם להתאים את התמונה לעיצוב הגרפי ולצבע הסינר,  וכמובן גם לצבע הכתב שאותו גם תוכלו לשנות ולהתאים לפי טעמכם האישי.

מצאתם מה שאהבתם?

אל תהססו להזמין, פנו אלינו בוואטס-אפ להזמנה מהירה ומשלוח עם שליח עד הבית של חברת צ'יטה. אנו נדאג לעטוף את המוצר למתנה יפה ולשלוח אותו אליכם או לכתובת של יקירכם.

תגובות: 0

נגישות