כך תשמרו על המידע שלכם באמצעות גריסה של מסמכים

כך תשמרו על המידע שלכם באמצעות גריסה של מסמכים

במקומות עבודה רבים מצטבר חומר שלא צריך להגיע לידיים או עיניים לא נכונות. הפתרון הוא גריסה. הנה כמה נקודות למחשבה

גריסה
Man is shredding a piece of paper
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

למידע יש ערך רב, לפעמים ערב יותר מכסף, ועלינו להגן עליו באופן מיטבי לפחות כמו שאנחנו מגנים על כסף או רכוש. כיום, מידע רב נשמר באופן דיגיטלי, אבל גם בעידן הדיגיטלי שבו אנחנו חיים, אנחנו מדפיסים ומקבלים הרבה מאוד מסמכים. לכן, עלינו למצוא דרך לשמור על המידע שנצבר אצלנו בכל הפלטפורמות. יש לזכור שבמסמכים הללו, בין אם הם מסמכים מנייר ובין אם הם מסמכים השמורים במחשב או בדיסק-און-די, שמור מידע רב ערך שחשיפתו עלולה לפגוע בבעליו. הדרך להגן על מידע שאיננו רוצים לתעד היא גריסה. באמצעות גריסה ניתן להגיע לאבטחת מידע מקסימלית ולהבטיח שמידע לא רצוי לא יישמר או יגיע לידיים לא רצויות.

שמרו על המידע שלכם

יש מגוון פתרונות לאבטחת מידע, המותאמים לחומרים בכלל ולחומר חסוי בפרט. כאמור, השירותים כוללים בין היתר גריסה של החומר, והדבר מתאפשר גם בבית העסק באמצעות מגרסות ניידות. פתרון אחר הוא איסוף של המידע ושינועו למרכז גריסה.

בעזרת שירות כזה של גריסה, ניתן לגרוס נייר, מדיה מגנטית, מחשבים וכל חומר עליו מצוי מידע חסוי.

שירותי גריסה הם שירותים חיוניים עבור מגוון גופים, החל מגופים ביטחוניים, דרך משרדי עורכי דין ועד מרפאות. גם חברות שונות, כמו חברות הייטק או מפעלי מזון, 

כמובן, לשירותי גריסה יש עלויות – אך הן שוות כל שקל, במיוחד בהשוואה לנזק הכספי, העסקי או הביטחוני שעלול להיגרם במידה שהמידע ייחשף.

כמובן שכאשר מדובר במה שנוגע לגריסה, יש לשים דגש על בחירה של חברה מצוינת, אמינה ובעלת ניסיון. מעבר להשוואת מחירים, חשוב להשוות את השירות שהיא נותנת ולנסות לקבל המלצות מאנשים שאתם סומכים עליהם.

 

1
נגישות