שוכרים דירה ב-AirBnB? הנה 5 דברים שחשוב שתבדקו

שוכרים דירה ב-AirBnB? הנה 5 דברים שחשוב שתבדקו

הכנה מוקדמת של שיעורי הבית הנכונים תאפשר גם לכם ליהנות מהיתרונות של השכרת דירה דרך AirBnB. רגע לפני ההזמנה, הנה כל הטיפים החשובים

מיטות זוגיות בחדרי שינה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

לפי נתונים רשמיים של AirBnB, פעילות החברה בישראל נמצאת במגמת צמיחה שבאה לידי ביטוי בשני מישורים עיקריים. במישור הראשון, יש יותר דירות ברחבי הארץ שמושכרות באמצעות הפלטפורמה של AirBnB ובשנת 2015 למשל לנו בהן 177 אלף אורחים תיירים וישראלים. לשם השוואה, ב-2016 המספר כמעט הכפיל את עצמו ובשבעת החודשים של 2017 כבר לנו מעל 300 אלף אנשים בדירות AirBnB שונות.

שנית, ישראלים מזהים את הפוטנציאל של השכרת דירות באמצעות AirBnB לפני שהם טסים לחו"ל.

כאן המטרה היא לחסוך בהוצאות בלי להתפשר על החוויה המקומית, לכן המספר הממוצע של לילות שמבלה שוכר הוא 5. עם זאת, לא כולם יודעים לבדוק את האותיות הקטנות.

הנה מדריך עם 5 טיפים בסיסיים:

1. קראו את הביקורת בעמוד המארח

הביקורת בעמוד המארח תיתן לכם את האינדיקציה הטובה ביותר לרמת האמינות שלו. בחברת AirBnB עושים מאמצים טובים כדי להתגבר על הונאות, אך גם לכם כשוכרים יש אחריות מסוימת ואין תחליף לגישה ביקורתית כלפי אפשרויות שנראות טובות מדי מכדי להיות אמיתיות.

2. בדקו את דירוג הכוכבים

הפלטפורמה של AirBnB זוכה להצלחה כי היא נגישה ואינטואיטיבית. בלחיצת כפתור אחת תוכלו לקרוא את דירוג הכוכבים של המארח, להשוות בינו לבין הביקורת המילולית ולקבל רושם כללי על איכות ההשכרה, הדירה, הסביבה והמתקנים.

3. בררו על השכונה

השימוש באינטרנט לחיפוש אחר דירות AirBnB מאפשר לכם לנצל את ההזדמנות כדי לברר לגבי השכונה. אל תסתפקו במידע שנותן המארח, אלא הרחיבו את החיפוש ובדקו מה יש קרוב, מה המרחק מתחנות התחבורה הציבורית, כמה זמן לוקח להגיע לאתרי התיירות הפופולאריים וכן הלאה. ידע הוא כוח ובכל הנוגע להשכרת דירות באמצעות AirBnB מדובר גם על אמצעי לחסוך זמן וכסף.

4. השתמשו בתמונות

תמונות של דירות בפלטפורמת AirBnB יאפשרו לכם לדעת למה לצפות. התמקדו בעיקר בחלקים החשובים של הדירה, כמו למשל מיטות זוגיות בחדרי שינה להורים וחדרים נפרדים לילדים.

במידה ואתם יוצאים לטיול עם חברים, ודאו שיש מספיק מקום לכולם ושאין סיכוי שתסבלו מצפיפות.

כמו כן, תמיד תוכלו ליצור קשר עם המארח על גבי הפלטפורמה ולבקש ממנו מידע ופרטים נוספים.

5. שמרו על חוקי האתר

המטרה של AirBnB היא לגרום לכם לשכור את הדירה ולתת מעטפת גם עבור המשכירים.

בסופו של דבר מדובר בעסק, אז לכם ולחברת AirBnB יש אינטרס משותף.

התנאי היחיד הוא שתשמרו על חוקי האתר ולא תחפשו קיצורי דרך. כל עוד תפעלו על גבי הפלטפורמה, אין כמעט סיכוי להונאות.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:



תגובות: 0

נגישות