חדש: טיסות לשארם א-שייח' דרך השטיח המעופף. לידיעת הנוסעים לסיני

חדש: טיסות לשארם א-שייח' דרך השטיח המעופף. לידיעת הנוסעים לסיני

אין לכם כוח לנסוע? בדקנו כמה עולות חבילות כוללות טיסות לשארם א-שייח' דרך השטיח המעופף. רמז: הרבה יותר זול מחבילה לאילת

טיסות לשארם א-שייח'
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חול זהוב, ים כחול ושקט… חופשה בסיני היא מבחינת הרבה מאוד ישראלים החופשה האידיאלית, אבל הנסיעה ללא ספק מפרכת. עבור אלה שרוצים לקצר תהליכים, יש עכשיו גם טיסות לשארם א-שייח'. מדובר בטיסות עם חברת Air Cairo, המוזמנות באמצעות חברת השטיח המעופף.

באתר השטיח המעופף כבר החלו לשווק חבילות לשארם א-שייח' הכוללות טיסות, והצצה מגלה מחירים אטרקטיביים – בטח אם משווים את המחירים למחירי חבילות לאילת.



Booking.com

ללא ספק, מדובר בבשורה עבור ישראלים רבים. שארם א-שייח' היא מוקד תיירות תוסס המציע טיילת המשתרעת על פני 20 ק"מ, מרכזים מסחריים גדולים, מסעדות, ברים ומועדונים, לצד חנויות, מועדוני צלילה יוקרתיים ואטרקציות.

עד היום, כדי להגיע לשארם א שייח' ישראלים היו צריכים לנסוע שעות ארוכות באוטובוסים ולהציג אשרת כניסה במעבר היבשתי. כעת זמן ההגעה מתקצר משמעותית.

טיסות לשארם א-שייח' – כמה עולות חבילות?

הטיסות לשארם א-שייח' יחלו לצאת מנתב"ג ב-24.6 שלוש פעמים בשבוע, בימים ראשון שלישי וחמישי. משך זמן הטיסה 55 דקות.

דוגמאות למחירי חבילות נופש עם טיסות לשארם א-שייח':

  • כ-450 דולר לאדם בחדר זוגי (1460 ש"ח): חבילה של טיסות + 3 לילות במלון JAZ MIRABEL BEACH RESORT (דירוג 5 כוכבים דלאקס) על בסיס הכל כלול, עם פארק מים במלון.
    לשם השוואה, לינה באילת במלון אסטרה נירוונה קלאב ל-3 לילות בתאריכים הללו, על בסיס חצי פנסיון ולא הכול כלול, עולה אחרי הנחה 3,845 ש"ח – לא כולל טיסות!!

פואנטה בטלגרם

  • כ-1716 דולר למשפחה של 4 נפשות: חבילה של טיסות + 3 לילות במלון Solymar Naama Bay הממוקם במרכז מפרץ נעמה המפורסם, במרחק של 10 דקות בלבד משארם, כולל בריכה והסעות חינם לחוף.
    לשם השוואה, חבילה עם טיסות למשפחה של 4 נפשות תעלה במלון סי הוטל באילת 5,700 לשלושה לילות באותם תאריכים, על בסיס ארוחת בוקר בלבד.

לדברי אורן כהן מגורי, סמנכ"ל שיווק ומכירות בשטיח המעופף, שארם א שייח' נחשבת לאחד מיעדי התיירות המבוקשים בעולם עם מלונות מפוארים מאוד וביניהם כל הרשתות המובילות: "אנחנו נרגשים להפעיל לראשונה טיסות ישירות ולתת מענה לקהל הישראלי".

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו


תגובות: 0

נגישות